Σελίδα 3 από 5

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 11:01 am
από BOSS
jiannisk έγραψε:Ωραια δουλεια Αντωνη. Για μελετα καμια κατασκευη και για το facelift! Θελω κ γω!

Για τα δικα μας με το facelift ριξε μια ματια
Εχουμε διαφορετικη μετωπη εμπρος και γινεται ευκολοτερα η τοποθετηση :geek:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 11:05 am
από Antonioz
Έχει γίνει τρύπα στο πλαστικό κάτω από το καπό.
11.jpg

Ο μόνο λόγος να κοπούν οι γωνίες θα ήταν για μείωση του βάρους.. απο θέμα ψύξης θα έλεγα μάλλον βοηθάει η λάμα λόγω αεροδυναμικής.
Το πίσω μέρος της βάσης απο το ψυγείο απέχει ακριβώς 20mm, εαν λοιπόν φτάσουμε στο σημείο να ακουμπήσει η βάση στο ψυγείο, καταλαβαίνουμε εύκολα οτι θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ για άλλα πράγματα και δεν πρόκειται να μας σώσουν τα 10cm μετάλλου που αφαιρέσαμε... :???:
Υπενθυμίζω μιλάμε για βάση εργάτη η οποία δεν πρόκειται να κουνηθεί επειδή απλά φυσάει έξω.. :mrgreen: :mrgreen:
Σκεπτόμενος όλα τα παραπάνω καταλήγω στο οτι δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποδυναμώσεις την κατασκευή αφαιρώντας υλικό απο την πλάκα..

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 11:06 am
από BOSS
Tony Louk έγραψε:Αντώνη μια απορία και μιά πρόταση-ιδέα (αν επιτρέπεις)! :D

Απορία : Ο χειρισμός του "λεβγιέ :lol: " απελευθέρωσης του ράουλου, πως γίνεται?? (χωράει χέρι πίσω από τη μάσκα?)

Πρόταση : Οι πίσω γωνίες της βάσης, που νομίζω δεν χρησιμεύουν σε τίποτα, μπορούν να κοπούν για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο κενό σε αυτά τα σημεία.

Έτσι θα έχεις καλύτερη / ευκολότερη ροή του αέρα στο ψυγείο, αλλά και μείωση του κινδύνου να ακουμπήσει η βάση στο ψυγείο.

10 %286%29.jpg

Φοραω τον ιδιο και δεν υπαρχει απολυτως κανενα προβλημα με την λειτουργια του εναλλακτη.
Για τον λεβιε εμπλοκης-απεμπλοκης θα αφαιρεσει ενα κομματι πλαστικου απο πανω για να εχει προσβαση...τα ξερει ο Antonioz αυτα,ειναι σπεσιαλιστας :whistle:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 11:15 am
από Tony Louk
Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις !

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 11:56 am
από ΜΠΑΟΥ
ωραία κατασκευή και τοποθέτηση!

7...χιλιοστά μη σου πώ και με 4 έκανες δουλειά εκτός αν είναι αλουμινένια η βάση.


δυό ραψιματάκια θα τα έκανα γιατί πέφτει πολύ κοπάνιμα εκεί.


state of the art που λένε και στο χωριό μου!!!

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 12:04 pm
από Antonioz
Για 6m πήγαινα αλλα το μαγαζί διέθετε 5mm κ 7mm ετοιμοπαράδοτη οπότε κατέληξα στην 7mm. Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε που λένε και οι Ιάπωνες
Τι εννοείς με τα ραψίματα; εκεί που βιδώνει στο σανσί;

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 12:07 pm
από BOSS
Το σανσι τι ειναι παλι,απο τα σανσκριτικα; :lol: :lol: :lol: :lol: Αντωνη φιλε μου! :p

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 1:51 pm
από Kalavritara
Μεγειές :!: Όμορφο και λειτουργικό ;-)

Στο δικό μου GV, είχα χώρο και τον κρέμασα αρκετά κάτω από το ψυγείο και δεν αντιμετώπισα καθόλου θέματα ψύξης...

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 2:16 pm
από Nasos K
ΩΩΩΩ!!! Ωραία δουλειά, προσεγμένη και λειτουργική!!! Μπράβο!!!

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 2:47 pm
από ΜΠΑΟΥ
Antonioz έγραψε:Για 6m πήγαινα αλλα το μαγαζί διέθετε 5mm κ 7mm ετοιμοπαράδοτη οπότε κατέληξα στην 7mm. Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε που λένε και οι Ιάπωνες
Τι εννοείς με τα ραψίματα; εκεί που βιδώνει στο σανσί;



εκεί που κάνει σάντουιτ η λαμαρίνα με το σασί.


Πιστεύω πως άν αρχίσεις και τραβάς με τον εργάτη ή δέσεις στα σημεία πρόσδεσης τα σπιρόματα στα παξιμάδια δεν θα αντέξουν οι βίδες είναι με ψιλό πάσο και η πάκτωση της βάσης είναι παράλληλα με τις δυνάμεις που ασκούνται.

--Ι βίδα
-----------------------------σχοινί

--Ι βίδα

ενώ θα έπρεπε να είναι:

_Ι_ βίδα
-------------------------σχοινί

_Ι_βίδα

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 4:41 pm
από Antonioz
Να ξυρίσει σπείρωμα; :shock: :shock: που το είδες αυτο ρε συ σε καινούριες βίδες;
Η αλήθεια ειναι οτι και γω θα προτιμούσα οι βίδες να μην τανίζονται αλλα να δημιουργούν απλά τριβή μεταξύ των μετάλλων αλλά όσο και να το έψαξα δυστυχώς δεν βρήκα άλλη διακριτική λύση..
Λοιπόν, πάμε υπολογισμούς:
οι 4 απο τις 8 Μ8 βίδες, έχουν αντικατασταθεί με Μ8 Gr.8.8 . Σε εφελκισμό η κάθε Μ8 8.8 αντέχει 2900kg, άρα μόνο απο τις 4 καινούριες βίδες έχω 4χ2900=11600kg.
Αν υποθέσουμε οτι οι άλλες 4 είναι σαβούρα, δηλαδή Gr.4.6 οι οποίες αντέχουν αντίστοιχα 1400kg, έχω + 4χ1400=5600kg :shock: :shock:
Λίγο δύσκολο το βλέπω αυτό το σενάριο.. πιο ευκολα θα ξετρυπήσουν το "ψιλο" μέταλλο απο το σανσι παρά θα κοπούν!!

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 5:55 pm
από ΜΠΑΟΥ
Antonioz έγραψε:Να ξυρίσει σπείρωμα; :shock: :shock: που το είδες αυτο ρε συ σε καινούριες βίδες;
Η αλήθεια ειναι οτι και γω θα προτιμούσα οι βίδες να μην τανίζονται αλλα να δημιουργούν απλά τριβή μεταξύ των μετάλλων αλλά όσο και να το έψαξα δυστυχώς δεν βρήκα άλλη διακριτική λύση..
Λοιπόν, πάμε υπολογισμούς:
οι 4 απο τις 8 Μ8 βίδες, έχουν αντικατασταθεί με Μ8 Gr.8.8 . Σε εφελκισμό η κάθε Μ8 8.8 αντέχει 2900kg, άρα μόνο απο τις 4 καινούριες βίδες έχω 4χ2900=11600kg.
Αν υποθέσουμε οτι οι άλλες 4 είναι σαβούρα, δηλαδή Gr.4.6 οι οποίες αντέχουν αντίστοιχα 1400kg, έχω + 4χ1400=5600kg :shock: :shock:
Λίγο δύσκολο το βλέπω αυτό το σενάριο.. πιο ευκολα θα ξετρυπήσουν το "ψιλο" μέταλλο απο το σανσι παρά θα κοπούν!!



τι να σου πώ ρε Αντώνη εγώ θα την κόλλαγα τη βάση και αυτό που αναφέρεις για ξετρύπημα είναι ένας λόγος ακόμα, πάντως μετά τα πρώτα τραβήγματα κάνε έναν επανέλεγχο

και μιας και ανοίξαμε την κουβέντα ας βάλει κάποιος διαχειριστής το παρακάτω πινακάκι να υπάρχει.

και πάλι ωραία δουλειά.


Ποιότητα Κοχλία Αντοχή διαρροής (MPa) Αντοχή θραύσης (MPa)
4.6-----------------------240------------------------------ 400
4.8---------------------- 320------------------------------ 400
5.6-----------------------300-------------------------------500
5.8-----------------------400-------------------------------500
6.8-----------------------480-------------------------------600
8.8-----------------------640-------------------------------800
10.9---------------------900------------------------------1000
12.9---------------------1080-----------------------------1200
14.9---------------------1260-----------------------------1400

όπου MPa βάλε νιούτον ανα τετραγωνικό χιλιοστό

καλά τραβήγματα

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 9:12 pm
από HKS300
Αν βοηθάει έχω ενα πινακάκι με αντοχή απο όλες τι βίδες 4 μεχρι 12 νομιζω για όλες τις ποιοτητες, πρεπει μόνο να το βρώ :D

Σαν εργοστασιακή φαίνετε η εγκατάσταση, πολύ όμορφη :-)

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 10:17 pm
από l200
παααρα πολυ ομορφη και μελετημενη δουλεια.Μπραβο Αntoniozzzz :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Εργάτης σε NGV '07 by Antonioz

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2018 10:32 pm
από kaliakouda
Βάλτο κι εσύ Γιώργο το πινακάκι και θα τα μεταφέρουμε εμείς εκεί που πρέπει

Και επειδή οσονούπω ετοιμάζεται και η δικιά μου βάση να ρωτήσω κάτι, αναρωτιέστε αν φτάνει η 8άρα βίδα αν καταλαβαίνω σωστά, αν εγώ αντί αυτής βάλω 10άρες δεν θα είναι καλύτερα? :shifty:

Καλά για την δουλειά δίνω ρέστα, Αντώνη είσαι απίθανος και λέω να ακολουθήσω τα χνάρια σου :whistle: :twisted: