Σελίδα 1 από 6

Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 1:25 pm
από hronis7
Πρώτα απ'ολα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους , καλή χρονιά με αγάπη και ευτυχία.
Είμαι κάτοχος ενός NGV 1.6 3D 2009 με esp. και αργά ( έχουμε ασχοληθεί ξανά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με απόλυτη επιτυχία στο 4LLock σε NGV 1600cc 3D !
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μικρή μετατροπή ή βελτίωση ( όπως θέλετε πείτε το) αλλά με πολύ μεγάλη σημασία. Κάνοντας μια μικρή εισαγωγή θα πω, πως είχα αναφέρει σε προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ την γνώμη μου για το φρενάρισμα και γενικά για το σύστημα πέδησης του εν λόγου αυτοκινήτου. Η γνώμη μου ήταν και παραμένει ότι είναι απαράδεκτο ( αυτό ήρθε να το επιβεβαιώσει μερικούς μήνες αργότερα και το κανάλι motor vision - το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με το αυτοκίνητο ) γι΄αυτό λοιπόν κατέληξα στην απόφαση να αλλάξω μερικά πράγματα ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, έχοντας βέβαια μια ανησυχία για το τι θα γίνει με το abs, esp., χειρόφρενο κτλ.
Η απόφαση είχε παρθεί και ξεκίνησα την αναζήτηση άκρων! Εκεί στάθηκα αρκετά τυχερός γιατί μετά οπό πολύμηνο ( η αλήθεια είναι ) ψάξιμο βρήκα άκρα κατακαινούρια - σχεδόν απάτητα - από NGV 2.0 με esp.
Επόμενο βήμα - τοποθέτηση. Στο συνεργείο του γνωστού μας φίλου ΝΙΚΟ ΚΡΟΚΙΔΑΚΗ - από την προηγούμενη παρουσίαση 4LLock σε NGV 1600cc 3D
Πριν από όλα μπαίνουμε στην καμπίνα του αυτοκινήτου και αφαιρούμε με χειρουργικές κινήσεις χωρίς βία και βιασύνη το rest - για όσους το έχουν - και μετά την κονσόλα του χειρόφρενου για να αποσυνδέσουμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου.
Πάμε έξω τώρα
2014-01-11_11.09.08[1].png
σχεδόν απάτητα

2014-01-11_11.17.31[1].png
Σαν καινουρια

Εδώ βλέπουμε το ζαντολάστιχο με το ταμπούρο από πίσω
2014-01-11_11.31.15[1].png

αφαίρεση ολόκληρου του άκρου
2014-01-11_11.36.40[1].png
Γειά σου ρε Νικόλα, μάστορά μου

ακολουθεί τοποθέτηση του καινούριου- μεταχειρισμένου

2014-01-11_11.44.23[1].png
ηΗ βοηθός του Νικόλα η κόρη του Σίσσυ

αντικαταστήσαμε το σωληνάκι των φρένων το οποίο ήταν κομμένο από τον παλιατζή
2014-01-11_11.50.03[1].png

αφού κουμπώσαμε τις σχετικές φίσες του abs, esp. και συνδέσαμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου τοποθετώντας τες χιαστή( αναποδογυρίζοντας τα τσεμπέρια) όντας λίγο μακρύτερες λόγο του ότι ήταν από δίλητρο
όλα έτοιμα
2014-01-11_11.52.20[1].png

Μετά την εξαέρωση που είναι απαραίτητη ακολούθησε η τοποθέτηση του τροχού και δοκιμή στο δρόμο
2014-01-11_12.05.44[1].png

2014-01-11_12.22.49[1].png
Παιδιά συγνώμη για τις λάσπες, προηγήθηκε κυνήγι.

Τελειώνοντας την παρουσίασή μου θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι πρώτες μου εντυπώσεις ξαπερνάνε τις προσδοκίες μου. Είμαι αφάνταστα ικανοποιημένος και χαρούμενος για το ότι κατάφερα να κάνω καλύτερο και ασφαλέστερο το αυτοκίνητο της καθημερινότητας μου και το εργαλείο μου στο κυνήγι.

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 1:40 pm
από gi@nn@kis
:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
Τελεια παρουσιαση... !!!! ΚΑΙ Τελειο αποτελεσμα !!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 2:18 pm
από gv2000
σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 3:02 pm
από hronis7
gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 3:52 pm
από hronis7
kfanis έγραψε:Xρόνη είσαι φοβερός!!!! :!: :clap: :clap:

Ευχαριστώ πολύ Φάνη! Φοβερό είναι το φόρουμ, που μου άνοιξε τα μάτια! :p

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 4:02 pm
από hronis7
hronis7 έγραψε:
gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!

Και για να γίνω πιο σαφής, μερικές από τις διαφορές είναι ότι δεν μπρουμυτίζει τόσο πολύ στο απότομο φρενάρισμα, δεν ενεργοποιείταιτόσο εύκολα το ABS και το σπουδαιότερο σταματάει επιτέλους το αυτοκίνητο - σε πολύ μικρότερες αποστάσεις. Πριν έμπαινε πολύ εύκολα το ABS και το αυτοκίνητο συνέχιζε την πορεία του.

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 4:38 pm
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Φίλε μου θεωρώ της επεμβάσεις σου στο αυτοκίνητο εξαιρετικές και ουσιαστικές , όντως από της Φώτο τα άκρα είναι εντελώς καινούρια . Για την συζήτηση αν θέλεις ποιο το κόστος και η γνωρίζοντες μπαίνουν και στο δικό μας NGV 5θ τα άκρα .

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 4:50 pm
από char
Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 4:59 pm
από κυριακος αθανασιου
ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:05 pm
από nidi
Δεν ξέρω για ποιο λόγο να πρωτοπώ Συγχαρητήρια!!

Για τη μετατροπή που προφανώς βελτιώνει τις επιδόσεις-συμπεριφορά του αυτοκινήτου??
Για το διαμοιρασμό της γνώσης-εμπειρίας??
Για την εξαιρετική παρουσίαση??
Για το πολύτιμο feedback??

Μπράβο Χρόνη!! Μόνο Μπράβο μπορώ να πω.. μακάρι να ήταν όλες οι κοινωνίες "στημένες" με αυτή τη λογική..

Να μου ζήσεις VitaraClub ("Γιατί δεν είμαστε απλά μία σελίδα πίσω από μία ip..")!!!!!!!

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:06 pm
από hronis7
char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:15 pm
από hronis7
κυριακος αθανασιου έγραψε:ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...


μήπως να βγάλουμε και τα μπροστινά και να βάλουμε ταμπούρα? Αστειεύομαι Κυριάκο μου! :handgestures-thumbupleft: Απλά λίγο προσοχή μετά τη λάσπη.
Και για να μην παρεξηγηθώ........ το αυτοκίνητο ίσως για άλλους να μην χρειάζεται δισκόφρενα πίσω, αλλά για μερικούς σαν και εμένα - ανήσυχα πνεύματα - με λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες στο δρόμο, πάτημα σε διάφορα τερέν λόγο κυνηγιού, με σκυλιέρες, μπαγκαζιέρες, ρυμούλκηση σκαφών κτλ νομίζω ότι είναι απαραίτητα!

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:18 pm
από xenofontas
hronis7 έγραψε:
char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!

μήπως του περισσεύει κανένα σετ?

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:25 pm
από hronis7
xenofontas έγραψε:
hronis7 έγραψε:
char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!

μήπως του περισσεύει κανένα σετ?


Τα ανταλλακτικά τα βρήκα στην χαμοστέρνας-40 ή 42 Ταύρος 250 μέτρα από τον κόμβο με την Πειραιώς.

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 11, 2014 5:47 pm
από theo_ts
Συγχαρητήρια :clap: :clap: :clap: :clap:
Πολύ καλός :clap: :clap: :clap: