Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 1:25 pm

Πρώτα απ'ολα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους , καλή χρονιά με αγάπη και ευτυχία.
Είμαι κάτοχος ενός NGV 1.6 3D 2009 με esp. και αργά ( έχουμε ασχοληθεί ξανά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με απόλυτη επιτυχία στο 4LLock σε NGV 1600cc 3D !
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μικρή μετατροπή ή βελτίωση ( όπως θέλετε πείτε το) αλλά με πολύ μεγάλη σημασία. Κάνοντας μια μικρή εισαγωγή θα πω, πως είχα αναφέρει σε προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ την γνώμη μου για το φρενάρισμα και γενικά για το σύστημα πέδησης του εν λόγου αυτοκινήτου. Η γνώμη μου ήταν και παραμένει ότι είναι απαράδεκτο ( αυτό ήρθε να το επιβεβαιώσει μερικούς μήνες αργότερα και το κανάλι motor vision - το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με το αυτοκίνητο ) γι΄αυτό λοιπόν κατέληξα στην απόφαση να αλλάξω μερικά πράγματα ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, έχοντας βέβαια μια ανησυχία για το τι θα γίνει με το abs, esp., χειρόφρενο κτλ.
Η απόφαση είχε παρθεί και ξεκίνησα την αναζήτηση άκρων! Εκεί στάθηκα αρκετά τυχερός γιατί μετά οπό πολύμηνο ( η αλήθεια είναι ) ψάξιμο βρήκα άκρα κατακαινούρια - σχεδόν απάτητα - από NGV 2.0 με esp.
Επόμενο βήμα - τοποθέτηση. Στο συνεργείο του γνωστού μας φίλου ΝΙΚΟ ΚΡΟΚΙΔΑΚΗ - από την προηγούμενη παρουσίαση 4LLock σε NGV 1600cc 3D
Πριν από όλα μπαίνουμε στην καμπίνα του αυτοκινήτου και αφαιρούμε με χειρουργικές κινήσεις χωρίς βία και βιασύνη το rest - για όσους το έχουν - και μετά την κονσόλα του χειρόφρενου για να αποσυνδέσουμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου.
Πάμε έξω τώρα
2014-01-11_11.09.08[1].png

2014-01-11_11.17.31[1].png

Εδώ βλέπουμε το ζαντολάστιχο με το ταμπούρο από πίσω
2014-01-11_11.31.15[1].png

αφαίρεση ολόκληρου του άκρου
2014-01-11_11.36.40[1].png

ακολουθεί τοποθέτηση του καινούριου- μεταχειρισμένου

2014-01-11_11.44.23[1].png

αντικαταστήσαμε το σωληνάκι των φρένων το οποίο ήταν κομμένο από τον παλιατζή
2014-01-11_11.50.03[1].png

αφού κουμπώσαμε τις σχετικές φίσες του abs, esp. και συνδέσαμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου τοποθετώντας τες χιαστή( αναποδογυρίζοντας τα τσεμπέρια) όντας λίγο μακρύτερες λόγο του ότι ήταν από δίλητρο
όλα έτοιμα
2014-01-11_11.52.20[1].png

Μετά την εξαέρωση που είναι απαραίτητη ακολούθησε η τοποθέτηση του τροχού και δοκιμή στο δρόμο
2014-01-11_12.05.44[1].png

2014-01-11_12.22.49[1].png

Τελειώνοντας την παρουσίασή μου θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι πρώτες μου εντυπώσεις ξαπερνάνε τις προσδοκίες μου. Είμαι αφάνταστα ικανοποιημένος και χαρούμενος για το ότι κατάφερα να κάνω καλύτερο και ασφαλέστερο το αυτοκίνητο της καθημερινότητας μου και το εργαλείο μου στο κυνήγι.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Σάβ Ιαν 11, 2014 1:40 pm

:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
Τελεια παρουσιαση... !!!! ΚΑΙ Τελειο αποτελεσμα !!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3306
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Suspension: μαμά
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Σάβ Ιαν 11, 2014 2:18 pm

σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7967
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:02 pm

gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό kfanis » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:40 pm

Xρόνη είσαι φοβερός!!!! :!: :clap: :clap:


"Aut viam inveniam aut faciam - Ή θα βρώ τον δρόμο ή θα φτιάξω έναν!"

Παρακαλώ σε Σταυραϊτέ για χαμηλώσου ολίγο,
και δώσμου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,
πάρε με επάνου στα βουνά, τί θα με φάει ο κάμπος!


Κ. Κρυστάλλης
Άβαταρ μέλους
kfanis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 29317
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:14 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Δάφνη, Άρτα
Aka: O κατεστραμμένος Αδμίν....
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Name: Φάνης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:52 pm

kfanis έγραψε:Xρόνη είσαι φοβερός!!!! :!: :clap: :clap:

Ευχαριστώ πολύ Φάνη! Φοβερό είναι το φόρουμ, που μου άνοιξε τα μάτια! :p
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό kfanis » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:55 pm

Να είσαι καλά φίλε....
Αλλά την αξία στα fora την δίνουν οι άνθρωποί τους.....
Άνθρωποι σαν και σένα... ;-)


"Aut viam inveniam aut faciam - Ή θα βρώ τον δρόμο ή θα φτιάξω έναν!"

Παρακαλώ σε Σταυραϊτέ για χαμηλώσου ολίγο,
και δώσμου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,
πάρε με επάνου στα βουνά, τί θα με φάει ο κάμπος!


Κ. Κρυστάλλης
Άβαταρ μέλους
kfanis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 29317
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:14 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Δάφνη, Άρτα
Aka: O κατεστραμμένος Αδμίν....
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Name: Φάνης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:02 pm

hronis7 έγραψε:
gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!

Και για να γίνω πιο σαφής, μερικές από τις διαφορές είναι ότι δεν μπρουμυτίζει τόσο πολύ στο απότομο φρενάρισμα, δεν ενεργοποιείταιτόσο εύκολα το ABS και το σπουδαιότερο σταματάει επιτέλους το αυτοκίνητο - σε πολύ μικρότερες αποστάσεις. Πριν έμπαινε πολύ εύκολα το ABS και το αυτοκίνητο συνέχιζε την πορεία του.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:38 pm

Φίλε μου θεωρώ της επεμβάσεις σου στο αυτοκίνητο εξαιρετικές και ουσιαστικές , όντως από της Φώτο τα άκρα είναι εντελώς καινούρια . Για την συζήτηση αν θέλεις ποιο το κόστος και η γνωρίζοντες μπαίνουν και στο δικό μας NGV 5θ τα άκρα .
Άβαταρ μέλους
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1606
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 6:44 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: 225-65-17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό char » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:50 pm

Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:
...the best things in life
are the simple things
that come without a price...


Νίκος
Άβαταρ μέλους
char
Co-Αdmin
Co-Αdmin
 
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Λάστιχα: Bridgestone 694 A/T
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:59 pm

ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 5268
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 3:53 pm
Τοποθεσία: πευκι,στα βουνα της βορειας ευβοιας
Aka: ψηλεας
Λάστιχα: simex 35/11.5/16
Suspension: μαμα...αχαχαχαχαχαχα
cb: Όχι
Name: κυριακος αθανασιου

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό nidi » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:05 pm

Δεν ξέρω για ποιο λόγο να πρωτοπώ Συγχαρητήρια!!

Για τη μετατροπή που προφανώς βελτιώνει τις επιδόσεις-συμπεριφορά του αυτοκινήτου??
Για το διαμοιρασμό της γνώσης-εμπειρίας??
Για την εξαιρετική παρουσίαση??
Για το πολύτιμο feedback??

Μπράβο Χρόνη!! Μόνο Μπράβο μπορώ να πω.. μακάρι να ήταν όλες οι κοινωνίες "στημένες" με αυτή τη λογική..

Να μου ζήσεις VitaraClub ("Γιατί δεν είμαστε απλά μία σελίδα πίσω από μία ip..")!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 1942
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: South America
Aka: the pin project
Λάστιχα: Yokohama Geo A/T-S
cb: Όχι
Name: Nikos Dimitriou

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:06 pm

char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:15 pm

κυριακος αθανασιου έγραψε:ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...


μήπως να βγάλουμε και τα μπροστινά και να βάλουμε ταμπούρα? Αστειεύομαι Κυριάκο μου! :handgestures-thumbupleft: Απλά λίγο προσοχή μετά τη λάσπη.
Και για να μην παρεξηγηθώ........ το αυτοκίνητο ίσως για άλλους να μην χρειάζεται δισκόφρενα πίσω, αλλά για μερικούς σαν και εμένα - ανήσυχα πνεύματα - με λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες στο δρόμο, πάτημα σε διάφορα τερέν λόγο κυνηγιού, με σκυλιέρες, μπαγκαζιέρες, ρυμούλκηση σκαφών κτλ νομίζω ότι είναι απαραίτητα!
Τελευταία επεξεργασία από hronis7 και Σάβ Ιαν 11, 2014 5:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό xenofontas » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:18 pm

hronis7 έγραψε:
char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!

μήπως του περισσεύει κανένα σετ?
Άβαταρ μέλους
xenofontas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: κόρινθος
Aka: fontas
Λάστιχα: yokohama geo 12 ATS
Suspension: mad
cb: Ναι
Name: xenofontas

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

axman Παρ Οκτ 19, 2018 11:18 am Πολύ καλημέρα σας
Αιμιλιος Παρ Οκτ 19, 2018 9:00 am Καλημερα σας
taxidriver06 Παρ Οκτ 19, 2018 8:22 am Καλημέρες!!!
arahova Παρ Οκτ 19, 2018 6:55 am Κώστα ετοιμάσου... και άσε το κλαμπ προς το παρόν.
arahova Παρ Οκτ 19, 2018 6:54 am Καλημέρα σε όλους. καλό Π/Σ/Κ και καλό ταξίδι στους ταξιδιάρηδες.
kostasgal Παρ Οκτ 19, 2018 6:43 am Καλημέρα σας. Καλό ταξίδι σε όλους τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου.
antonis1627 Παρ Οκτ 19, 2018 6:06 am Καλημέρα σας.
ΔΙΑΣ Παρ Οκτ 19, 2018 1:50 am Καλημέρα σε όλους Καλό Σ/Κ
fronteras Πέμ Οκτ 18, 2018 7:49 pm Καλησπέρα!!!
letza Πέμ Οκτ 18, 2018 10:45 am καλημερα!!!
Αιμιλιος Πέμ Οκτ 18, 2018 10:25 am Καλημέρα σας παιδιά
antonis1627 Πέμ Οκτ 18, 2018 7:06 am Καλημέρα σας.
lss_00 Πέμ Οκτ 18, 2018 7:02 am Καλημέρα.....
ΔΙΑΣ Πέμ Οκτ 18, 2018 1:36 am Καλημέρα σε όλους
PGP Τετ Οκτ 17, 2018 2:54 pm ένα είναι το χρώμα!!!!!
Nikola Tenv Τετ Οκτ 17, 2018 10:35 am Καλημέρα σας, μετράμε αντίστροφα :dance: :dance:
BOSS Τετ Οκτ 17, 2018 10:15 am Καλημερα στην παρεα!
taxidriver06 Τετ Οκτ 17, 2018 10:11 am Καλημέρες!!!
stelios8ess Τετ Οκτ 17, 2018 9:10 am Καλημέρααα...
antonis1627 Τετ Οκτ 17, 2018 6:11 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 17, 2018 1:50 am Καλημέρα Διονύση , καλημέρα .
ΔΙΑΣ Τετ Οκτ 17, 2018 1:47 am Καλημέρα σε όλους
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 17, 2018 1:28 am πάλι αυτός :roll:
SIAL Τετ Οκτ 17, 2018 1:05 am :character-count:
panoshm Τρί Οκτ 16, 2018 3:27 pm Διονύση trollάρα άσρε τον κόσμο ήσυχο βρε, αμέσως βρήκες έδαφος...
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης