Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 1:25 pm

Πρώτα απ'ολα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους , καλή χρονιά με αγάπη και ευτυχία.
Είμαι κάτοχος ενός NGV 1.6 3D 2009 με esp. και αργά ( έχουμε ασχοληθεί ξανά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με απόλυτη επιτυχία στο 4LLock σε NGV 1600cc 3D !
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μικρή μετατροπή ή βελτίωση ( όπως θέλετε πείτε το) αλλά με πολύ μεγάλη σημασία. Κάνοντας μια μικρή εισαγωγή θα πω, πως είχα αναφέρει σε προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ την γνώμη μου για το φρενάρισμα και γενικά για το σύστημα πέδησης του εν λόγου αυτοκινήτου. Η γνώμη μου ήταν και παραμένει ότι είναι απαράδεκτο ( αυτό ήρθε να το επιβεβαιώσει μερικούς μήνες αργότερα και το κανάλι motor vision - το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με το αυτοκίνητο ) γι΄αυτό λοιπόν κατέληξα στην απόφαση να αλλάξω μερικά πράγματα ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, έχοντας βέβαια μια ανησυχία για το τι θα γίνει με το abs, esp., χειρόφρενο κτλ.
Η απόφαση είχε παρθεί και ξεκίνησα την αναζήτηση άκρων! Εκεί στάθηκα αρκετά τυχερός γιατί μετά οπό πολύμηνο ( η αλήθεια είναι ) ψάξιμο βρήκα άκρα κατακαινούρια - σχεδόν απάτητα - από NGV 2.0 με esp.
Επόμενο βήμα - τοποθέτηση. Στο συνεργείο του γνωστού μας φίλου ΝΙΚΟ ΚΡΟΚΙΔΑΚΗ - από την προηγούμενη παρουσίαση 4LLock σε NGV 1600cc 3D
Πριν από όλα μπαίνουμε στην καμπίνα του αυτοκινήτου και αφαιρούμε με χειρουργικές κινήσεις χωρίς βία και βιασύνη το rest - για όσους το έχουν - και μετά την κονσόλα του χειρόφρενου για να αποσυνδέσουμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου.
Πάμε έξω τώρα
2014-01-11_11.09.08[1].png
σχεδόν απάτητα

2014-01-11_11.17.31[1].png
Σαν καινουρια

Εδώ βλέπουμε το ζαντολάστιχο με το ταμπούρο από πίσω
2014-01-11_11.31.15[1].png

αφαίρεση ολόκληρου του άκρου
2014-01-11_11.36.40[1].png
Γειά σου ρε Νικόλα, μάστορά μου

ακολουθεί τοποθέτηση του καινούριου- μεταχειρισμένου

2014-01-11_11.44.23[1].png
ηΗ βοηθός του Νικόλα η κόρη του Σίσσυ

αντικαταστήσαμε το σωληνάκι των φρένων το οποίο ήταν κομμένο από τον παλιατζή
2014-01-11_11.50.03[1].png

αφού κουμπώσαμε τις σχετικές φίσες του abs, esp. και συνδέσαμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου τοποθετώντας τες χιαστή( αναποδογυρίζοντας τα τσεμπέρια) όντας λίγο μακρύτερες λόγο του ότι ήταν από δίλητρο
όλα έτοιμα
2014-01-11_11.52.20[1].png

Μετά την εξαέρωση που είναι απαραίτητη ακολούθησε η τοποθέτηση του τροχού και δοκιμή στο δρόμο
2014-01-11_12.05.44[1].png

2014-01-11_12.22.49[1].png
Παιδιά συγνώμη για τις λάσπες, προηγήθηκε κυνήγι.

Τελειώνοντας την παρουσίασή μου θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι πρώτες μου εντυπώσεις ξαπερνάνε τις προσδοκίες μου. Είμαι αφάνταστα ικανοποιημένος και χαρούμενος για το ότι κατάφερα να κάνω καλύτερο και ασφαλέστερο το αυτοκίνητο της καθημερινότητας μου και το εργαλείο μου στο κυνήγι.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Σάβ Ιαν 11, 2014 1:40 pm

:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
Τελεια παρουσιαση... !!!! ΚΑΙ Τελειο αποτελεσμα !!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3368
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Suspension: μαμά
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Σάβ Ιαν 11, 2014 2:18 pm

σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7968
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:02 pm

gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό kfanis » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:40 pm

Xρόνη είσαι φοβερός!!!! :!: :clap: :clap:


"Aut viam inveniam aut faciam - Ή θα βρώ τον δρόμο ή θα φτιάξω έναν!"

Παρακαλώ σε Σταυραϊτέ για χαμηλώσου ολίγο,
και δώσμου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,
πάρε με επάνου στα βουνά, τί θα με φάει ο κάμπος!


Κ. Κρυστάλλης
Άβαταρ μέλους
kfanis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 29312
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:14 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Δάφνη, Άρτα
Aka: O κατεστραμμένος Αδμίν....
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Name: Φάνης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:52 pm

kfanis έγραψε:Xρόνη είσαι φοβερός!!!! :!: :clap: :clap:

Ευχαριστώ πολύ Φάνη! Φοβερό είναι το φόρουμ, που μου άνοιξε τα μάτια! :p
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό kfanis » Σάβ Ιαν 11, 2014 3:55 pm

Να είσαι καλά φίλε....
Αλλά την αξία στα fora την δίνουν οι άνθρωποί τους.....
Άνθρωποι σαν και σένα... ;-)


"Aut viam inveniam aut faciam - Ή θα βρώ τον δρόμο ή θα φτιάξω έναν!"

Παρακαλώ σε Σταυραϊτέ για χαμηλώσου ολίγο,
και δώσμου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,
πάρε με επάνου στα βουνά, τί θα με φάει ο κάμπος!


Κ. Κρυστάλλης
Άβαταρ μέλους
kfanis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 29312
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:14 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Δάφνη, Άρτα
Aka: O κατεστραμμένος Αδμίν....
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: MAD+KYB+Αποστάτες
cb: Ναι
Name: Φάνης

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:02 pm

hronis7 έγραψε:
gv2000 έγραψε:σαν απόδοση να υποθέσω πολύ καλύτερη?? :think:

Καμία σχέση!

Και για να γίνω πιο σαφής, μερικές από τις διαφορές είναι ότι δεν μπρουμυτίζει τόσο πολύ στο απότομο φρενάρισμα, δεν ενεργοποιείταιτόσο εύκολα το ABS και το σπουδαιότερο σταματάει επιτέλους το αυτοκίνητο - σε πολύ μικρότερες αποστάσεις. Πριν έμπαινε πολύ εύκολα το ABS και το αυτοκίνητο συνέχιζε την πορεία του.
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:38 pm

Φίλε μου θεωρώ της επεμβάσεις σου στο αυτοκίνητο εξαιρετικές και ουσιαστικές , όντως από της Φώτο τα άκρα είναι εντελώς καινούρια . Για την συζήτηση αν θέλεις ποιο το κόστος και η γνωρίζοντες μπαίνουν και στο δικό μας NGV 5θ τα άκρα .
Άβαταρ μέλους
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1650
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 6:44 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: 225-65-17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό char » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:50 pm

Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:
...the best things in life
are the simple things
that come without a price...


Νίκος
Άβαταρ μέλους
char
Co-Αdmin
Co-Αdmin
 
Δημοσιεύσεις: 11837
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Λάστιχα: Bridgestone 694 A/T
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Σάβ Ιαν 11, 2014 4:59 pm

ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 5268
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 3:53 pm
Τοποθεσία: πευκι,στα βουνα της βορειας ευβοιας
Aka: ψηλεας
Λάστιχα: simex 35/11.5/16
Suspension: μαμα...αχαχαχαχαχαχα
cb: Όχι
Name: κυριακος αθανασιου

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό nidi » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:05 pm

Δεν ξέρω για ποιο λόγο να πρωτοπώ Συγχαρητήρια!!

Για τη μετατροπή που προφανώς βελτιώνει τις επιδόσεις-συμπεριφορά του αυτοκινήτου??
Για το διαμοιρασμό της γνώσης-εμπειρίας??
Για την εξαιρετική παρουσίαση??
Για το πολύτιμο feedback??

Μπράβο Χρόνη!! Μόνο Μπράβο μπορώ να πω.. μακάρι να ήταν όλες οι κοινωνίες "στημένες" με αυτή τη λογική..

Να μου ζήσεις VitaraClub ("Γιατί δεν είμαστε απλά μία σελίδα πίσω από μία ip..")!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 1979
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: South America
Aka: the pin project
Λάστιχα: Yokohama Geo A/T-S GO12
Διάσταση ελαστικών: 205/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Name: Nikos Dimitriou

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:06 pm

char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό hronis7 » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:15 pm

κυριακος αθανασιου έγραψε:ταδισκοφρενα πισω εχουν πολλα υπερ και ενα κατα...
τα υπερ ειναι γνωστα:
καλυτερο φρεναρισμα
ευκολο καθαρισμα μετα απο λασπες
βλεπεις αν θες τακακια ευκολα
αλλα οταν περασεις απο λασπες το πρωτο φρεναρισμα ειναι σαν να εχεις βαλει λαδι στις δισκοπλακες...


μήπως να βγάλουμε και τα μπροστινά και να βάλουμε ταμπούρα? Αστειεύομαι Κυριάκο μου! :handgestures-thumbupleft: Απλά λίγο προσοχή μετά τη λάσπη.
Και για να μην παρεξηγηθώ........ το αυτοκίνητο ίσως για άλλους να μην χρειάζεται δισκόφρενα πίσω, αλλά για μερικούς σαν και εμένα - ανήσυχα πνεύματα - με λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες στο δρόμο, πάτημα σε διάφορα τερέν λόγο κυνηγιού, με σκυλιέρες, μπαγκαζιέρες, ρυμούλκηση σκαφών κτλ νομίζω ότι είναι απαραίτητα!
Τελευταία επεξεργασία από hronis7 και Σάβ Ιαν 11, 2014 5:21 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κυνήγι,θάλασσα και......τα χάπια μου!!!
Άβαταρ μέλους
hronis7
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2012 12:09 pm
Τοποθεσία: ΣΕΛΗΝΙΑ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ,ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ ΕΒΡΟΥ
Aka: hronis7
Λάστιχα: dunlop A/T
Suspension: suzuki, ελ/α MAD
cb: Όχι
Name: ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

Re: Από ταμπούρα σε δισκόφρενα!

Δημοσίευσηαπό xenofontas » Σάβ Ιαν 11, 2014 5:18 pm

hronis7 έγραψε:
char έγραψε:Χρόνη, εύγε!!! :clap: :clap: :clap:

Είναι πολύ εντυπωσιακό το γεγονός ότι ένα σετ δισκόφρενα, μεγέθους κατάλληλου για να σταματούν βαρύτερο αυτοκίνητο, δεν ενεργοποιούν συνεχώς το ABS του δικού σου, ελαφρύτερου, μοντέλου.
Προφανώς ο κατανεμητής πίεσης κάνει εξαιρετική δουλειά!!! :D

Πες μας κι ένα κοστολόγιο της μετατροπής, για τους υπόλοιπους ανήσυχους εδώ μέσα! ;-)

Και πάλι εύγε! :text-bravo:


Το κόστος των ανταλλακτικών - 350 ευρώ συν την τοποθέτηση!

μήπως του περισσεύει κανένα σετ?
Άβαταρ μέλους
xenofontas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2009 7:20 pm
Τοποθεσία: κόρινθος
Aka: fontas
Λάστιχα: yokohama geo 12 ATS
Suspension: mad
cb: Ναι
Name: xenofontas

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

stelios8ess Παρ Δεκ 14, 2018 12:37 pm Καλημέρααα...
arahova Παρ Δεκ 14, 2018 10:37 am Καλημέρα σας.
mitsosstr636r Παρ Δεκ 14, 2018 10:24 am Nick.... :occasion-santa:
didymos Παρ Δεκ 14, 2018 9:32 am Καλημέρα σε όλους..
nick_89 Παρ Δεκ 14, 2018 9:21 am Καλημέρα ομορφιά μου!
mitsosstr636r Παρ Δεκ 14, 2018 9:18 am καλημέρα
antonis1627 Παρ Δεκ 14, 2018 8:41 am Καλημέρα σας.
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Παρ Δεκ 14, 2018 8:02 am Καλημερα βιταροπαρεα 10 ημρες για τα Χριστουγεννα
ΔΙΑΣ Παρ Δεκ 14, 2018 2:41 am Καλημέρα σε όλους Καλό Σ Κ
arahova Πέμ Δεκ 13, 2018 12:21 pm Καλημέρα σας.
taxidriver06 Πέμ Δεκ 13, 2018 11:02 am Καλημέρες!!!
BOSS Πέμ Δεκ 13, 2018 10:37 am Καλημερα με βροχουλα!
mitsosstr636r Πέμ Δεκ 13, 2018 9:52 am καλημέρα
Atlas Πέμ Δεκ 13, 2018 9:52 am καλημέρα παίδες
Γιάννης Ποριχης Πέμ Δεκ 13, 2018 9:24 am Καλήμερα ...........
lss_00 Πέμ Δεκ 13, 2018 8:00 am Καλημέρα....
antonis1627 Πέμ Δεκ 13, 2018 7:27 am Καλημέρα σας.
ΔΙΑΣ Πέμ Δεκ 13, 2018 2:41 am Καλημέρα σε όλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Τετ Δεκ 12, 2018 7:58 pm Καλησπερα σε ολη την βιταροπαρεα
stelios8ess Τετ Δεκ 12, 2018 12:08 pm Καλημέρααα...
taxidriver06 Τετ Δεκ 12, 2018 11:49 am Καλημέρες !!!!!
arahova Τετ Δεκ 12, 2018 11:32 am Καλημέραααααααααααα!!!!!!!
mitsosstr636r Τετ Δεκ 12, 2018 10:14 am καλημέρα
lss_00 Τετ Δεκ 12, 2018 8:05 am Καλημέρα......
antonis1627 Τετ Δεκ 12, 2018 7:08 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης