ZΗΡΕΙΑ έγραψε:Απίθανη κατασκευή ! Μπράβο στον φίλο σου και σε εσένα !
Όμως αφού ανέβασες το θέμα στις ιδιοκατασκευές , καλό είναι εκτός από το αποτέλεσμα , να μας δώσεις και στοιχεία για την κατασκευή ! (Διαστάσεις , υλικά κλπ) .
Διαφορετικά αν δεν προτείθεσαι να το κάνεις , το θέμα θα μετακινηθεί στην φωτο gallery .
Εσω ετοιμος και προθυμος,για τις λεπτομεριες.
Καταρχην σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια.Λοιπον,τα ξυλα ειναι απο φιλανδεζικο αδιαβροχο πλακαζ 8χιλ ,το οποιο εχει πρεσαριστει με πολυεστερικα φυλα,για λογους μονοσεις,καθαριοτητος,και βαφης στο χρωμα του αυτοκινητου.Τα πλαινα πατανε επανω στο πατωμα και τον ουρανο,για μεγαλυτερη αντοχη,και ειναι κολημενα με πολυεστερα και βιδωμενα μεταξυ τους.και ολη η κατασκευη εχει δεσει με την γωνια αλουμινιου η οποια ειναι κολυμενη με αρμοκολα.Οι διαστασεις ειναι,110 μηκος,62 υψως, 55 πλατως,και ολη η κατασκευει ζυγιζει 35 Κιλα.Η βασει κατασκευαστηκε απο ανοξειδωτη σωληνα 30χ40,και απο δυο ανοξειδωτες πλακες 22χ8χ5 για αντοχει και για να μην σκουριαζει.
Τελος η βασει του κοτσαδορου ειναι απο Αγγλια,και ειναι βαρεου τυπου. Κρατεισαμε μονο την χουφτα οπως φενεται,και προσαρμοσαμε την ολη κατασκευει,στις δυο βιδες στερεωσεις.Η ανακλυσει γινετε πολυ ευκολα αφερωντας τον πισω πιρο,που μιαζει με ταφ.
Τελος να πω οτι οποιος ενδιαφερεται για κουτα υπαρχει η δυνατοτητα κατασκευεις.
Πληροφοριες με ΠΜ.
Η κατρακύλα είναι γλυκιά μα επιστροφή δέν έχει. Τάδε έφη PARISG