από Dimis » Τετ Ιουν 11, 2008 4:00 pm
alex23 έγραψε:απλή φυσική!
μοιραζοντε οι δυνάμεις και οι συνιστώσες πάνω στο σασί και έτσι δεν παραμορφώνει από την μια μεριά αλλά κατανέμονται δυνάμεις ομοιόμορφα.
ασε που το πίσω σημείο ρυμούλκησης που έχουμε είναι εντελώς ακατάλληλο το είδες την κυριακη.
Ακριβώς αυτό είναι που φοβάμαι (λόγω φυσικής)
ότι μέσω του κοτσαδόρου η έλξη μοιράζεται ισόποσα στα 2 ακριανά αλλά και συγχρόνως πιο ευαίσθητα σημεία σύνδεσης του πίσω εγκάρσιου άξονα με τους 2 διαμήκεις άξονες όσον αφορά το πλαίσιο τύπου σκάλας... με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται...
Ενώ στο εργοστασιακό σημείο ρημούλκησης (αν το αλλάξεις με κάτι πιο ανθεκτικό για να μην σου σπάσει η θηλειά όπως εσένα) οι δυνάμεις μοιράζονται σε 2 συνιστόσες όπου στην μια η έλξη ασκείται στο εγκάρσιο άξονα και άλλη στον δεξί διαμήκη άξονα...
Πράγμα που
μπορεί να σημαίνει
χωρίς να είναι σίγουρο ότι μπορεί να έχεις πιθανές στρεβλώσεις σε εξαιρετικά ακραίες συνθήκες αλλά πάλι ύπο αυτές τις συνθήκες δεν φοβάσαι τα σημεία σύνδεσης μεταξύ των αξόνων
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τη σκέψη μου ή φόβο μου... ???
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές
ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.