Σελίδα 1 από 3

Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:04 pm
από Leone
Από καιρό μου είχε μπει η ιδέα για εργάτη, την κατάλληλη στιγμή η power winch βγάζει ένα νέο εργάτη στις 8000lb και νάτος, παίζει να είναι ο πρώτος που πουλήθηκε στην Ελλάδα :lol:
IMG_20190302_134327.jpg


Την επομένη εξαγωγή προφυλακτήρα, μολύβι και χαρτί
IMG_20190305_211907.jpg


Η 5 χιλιοστών λαμαρίνα αρχίζει να παίρνει μορφή
IMG_20190305_212223.jpg

IMG_20190305_212303.jpg


Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση
IMG_20190305_212147.jpg

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:20 pm
από Leone
Σχεδόν έτοιμο
IMG_20190305_212412.jpg

IMG_20190305_212501.jpg

IMG_20190305_212616.jpg


Το φις του ενσύρματου χειριστηρίου τοποθετήθηκε σε εργονομική θέση
IMG_20190305_212942.jpg


Τοποθέτησα και έναν διακόπτη για να υπάρχει ρεύμα στον εργάτη μόνο όταν τον χρειάζομαι
IMG_20190305_212903.jpg

IMG_20190305_212755.jpg


Τελική μορφή με τον γάντζο βαμμένο μαύρο
IMG_20190305_212707.jpg


Το βάρος του εργάτη είναι 26.5 κιλά και της βάσης 4.5 κιλά και το αυτοκίνητο έκατσε 5-6 χιλιοστά με μαμά ελατήρια.

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:34 pm
από vasillis146
Μπραβο πολυ ωραια δουλεια

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:46 pm
από Στράτος
Μπράβο Βασίλη, εξαιρετικό το τελικό αποτέλεσμα :clap: :clap: :clap:
Τώρα μένει η δοκιμή :mrgreen:

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:52 pm
από Σταύρος 4x4
Ωραίος και καλά τραβήγματα φίλε :clap: :clap: :clap:

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 05, 2019 11:53 pm
από Dimitris80
:clap: :clap: :clap: :clap: πολύ όμορφα έκατσε!
Άντε και στις δοκιμές τώρα ;-)

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 12:01 am
από georgeke
πολυ ωραιο :D

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 12:13 am
από lyggas
Ωραίος. ;-)

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 1:17 am
από panoshm
Ωραίος :D :D

Ερώτηση:
Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση
Δεν φαίνονται στην φωτογραφία ή κάνω λάθος? :roll:

Παρατήρηση 1: θα προτιμούσα το φις για το ενσύρματο να το έβγαζες κάπου στο προφυλακτήρα και όχι να αναγκάζεσαι να μένει ανοικτό το καπό κάθε φορά...
Παρατήρηση 2: να μονώσεις οπωσδήποτε τους γυμνούς ακροδέκτες (τα παξιμάδια) του killer switch ;-) έστω με μονωτική ταινία αρκετών (σφικτών) στρώσεων.... το (+) διακόπτεις, έτσι?

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 1:19 am
από thomas91
Πολυ ωραια δουλεια :clap: :clap: :clap:

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 1:24 am
από johndrama
Πολύ ωραίο έκανες αυτά που δεν έχω προλάβει ακόμα εγώ να βάλω το φις πιο έξω σε προσιτό σημείο και διακοπτη στη μπαταρία. Αν μπορείς σε παρακαλώ μέτρα ολικό μήκος της γλυστρας και από τρύπα σε τρύπα.

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 9:27 am
από Antonioz
Πολύ ωραίο!! μπράβο!!
το facelift μ'αρεσει σ'αυτό το κομμάτι..
Leone έγραψε:Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση

Για κάνε ενα xplain..

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 10:02 am
από Leone
panoshm έγραψε:Ωραίος :D :D

Ερώτηση:
Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση
Δεν φαίνονται στην φωτογραφία ή κάνω λάθος? :roll:

Παρατήρηση 1: θα προτιμούσα το φις για το ενσύρματο να το έβγαζες κάπου στο προφυλακτήρα και όχι να αναγκάζεσαι να μένει ανοικτό το καπό κάθε φορά...
Παρατήρηση 2: να μονώσεις οπωσδήποτε τους γυμνούς ακροδέκτες (τα παξιμάδια) του killer switch ;-) έστω με μονωτική ταινία αρκετών (σφικτών) στρώσεων.... το (+) διακόπτεις, έτσι?


Μια φωτογραφια προλαβα να βγαλω :doh: με την περαστη βιδα απο κατω, η αλλη (η 17αρα) φαινεται απο πανω στην βαση (η ψηλότερη αποτις τρεις). γαζωθηκε και σε δυο σημεια η λαμα με την τραβερσα (φωτο no, με ειχε παρει η νυχτα και πηγαινα τρενο).
1,Σωστος, εχει το ασυρματο χειριστηριο ομως, το ενσυρματο μπορει να μην το χρησιμοποιησω ποτε :think:
2. Μολις παρω αυτοβουλκανιζόμενη μονοτικη θα το κανω ;-)

Antonioz έγραψε:Πολύ ωραίο!! μπράβο!!
το facelift μ'αρεσει σ'αυτό το κομμάτι..
Leone έγραψε:Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση

Για κάνε ενα xplain..

Η τραβερσα θελει σημαντικη ενισχυση γιτι ειναι πιασμενη πανω στα ραμφοι μονο με πόντες, για αποροφηση μικρης κρουσης κανει, για ελξη ομως οχι, γιαυτο ο γαντζος μας ειναι κολλητος πανω στο υποπλαισιο, (σκεφτομαι αργοτερα μηπως το ενισχυσω με στηριξη απο υποπλαισιο :think: )

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 10:12 am
από Leone
johndrama έγραψε:Πολύ ωραίο έκανες αυτά που δεν έχω προλάβει ακόμα εγώ να βάλω το φις πιο έξω σε προσιτό σημείο και διακοπτη στη μπαταρία. Αν μπορείς σε παρακαλώ μέτρα ολικό μήκος της γλυστρας και από τρύπα σε τρύπα.

30cm και 25cm απο τρυπα σε τρυπα :oops: :mrgreen:

Re: Εργάτης pw 8000lb σε NGV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 06, 2019 10:40 am
από BOSS
Καλοριζικος Βασιλη και καλα τραβηγματα!! :clap: :clap: :clap: :dance:
Και το αγχος παααααει! ;-)