panoshm έγραψε:Ωραίος
Ερώτηση:
Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση
Δεν φαίνονται στην φωτογραφία ή κάνω λάθος?
Παρατήρηση 1: θα προτιμούσα το φις για το ενσύρματο να το έβγαζες κάπου στο προφυλακτήρα και όχι να αναγκάζεσαι να μένει ανοικτό το καπό κάθε φορά...
Παρατήρηση 2: να μονώσεις οπωσδήποτε τους γυμνούς ακροδέκτες (τα παξιμάδια) του killer switch
έστω με μονωτική ταινία αρκετών (σφικτών) στρώσεων.... το (+) διακόπτεις, έτσι?
Μια φωτογραφια προλαβα να βγαλω
με την περαστη βιδα απο κατω, η αλλη (η 17αρα) φαινεται απο πανω στην βαση (η ψηλότερη αποτις τρεις). γαζωθηκε και σε δυο σημεια η λαμα με την τραβερσα (φωτο no, με ειχε παρει η νυχτα και πηγαινα τρενο).
1,Σωστος, εχει το ασυρματο χειριστηριο ομως, το ενσυρματο μπορει να μην το χρησιμοποιησω ποτε
2. Μολις παρω αυτοβουλκανιζόμενη μονοτικη θα το κανω
Antonioz έγραψε:Πολύ ωραίο!! μπράβο!!
το facelift μ'αρεσει σ'αυτό το κομμάτι..Leone έγραψε:Η τραβέρσα (ως γνωστόν) δεν κάνει για έλξη, ενισχύθηκε με 3 βίδες περαστές σε κάθε ράμφος και λάμα με ανοξείδωτη κόλληση
Για κάνε ενα xplain..
Η τραβερσα θελει σημαντικη ενισχυση γιτι ειναι πιασμενη πανω στα ραμφοι μονο με πόντες, για αποροφηση μικρης κρουσης κανει, για ελξη ομως οχι, γιαυτο ο γαντζος μας ειναι κολλητος πανω στο υποπλαισιο, (σκεφτομαι αργοτερα μηπως το ενισχυσω με στηριξη απο υποπλαισιο
)