Έπειτα να σας παρουσιάσω τους προβληματισμούς μου για την εμπρός ποδιά που έβαλα..... σαν να είναι λίγο στενή και σκέφτομαι να κάνω αλουμινοκόλληση (KONGV βοήθεια!! ) ένα κομμάτι ώστε να καλύψω λίγο παραπάνω το διαφορικό, γιατί όπως το είδα ακριβώς από κάτω, δεν καλύπτεται όλο... Βέβαια, ο τοποθετών την ποδιά, μου είπε (για τον προβληματισμό μου) ότι η πέτρα θα ακουμπήσει την ποδιά και θα "εκδιωχθεί" είτε η πέτρα, είτε το αμάξι, επειδή η πέτρα θα βρει στο μεγάλο κομμάτι της ποδιάς... Όταν γύρισα από την βόλτα μου στη Λίμνη Πλαστήρα - Άγραφα δεν περίμενα να δω γρατζουνιές στην ποδιά, αλλά είδα τις είδα εχτές... Δεν ξέρω αν έγινε αυτό που μου είπε ο μηχανικός, ή αν θα συνεχίσει τέλος πάντων να γίνεται....
Λέω λοιπόν να την κάνω την αλουμινοκόλληση
Δείτε τις φωτό από τις γρατζουνιές, και πόσο εξέχει το διαφορικό από την ποδιά. Βέβαια να πω ότι το διαφορικό για να το πετύχει πέτρα, θα πρέπει να πάει να "κάτσει" το αμάξι υπό γωνία πάνω σε κοτρώνα για να πεις οτι αυτή θα βρει το διαφορικό, αλλά που ξέρεις καμιά φορά τη γίνεται?
Παρεμπιπτόντως, μήπως χάνει η τσιμούχα του ημιαξονίου??????? Για πέιτε ρε παιδιά, φαίνεται να είναι τραγικό? Θα αντέξει άλλα 2000 km μέχρι να πάω στις 75000km όπου έχω Service και αλλαγή βαλβολίνων???
Το δεξιό ημιαξόνιο που χάνει
Το αριστερό ημιαξόνιο το οποίο δεν χάνει
και συνεχίζω με την ποδιά και πόσο καλύπτει το διαφορικό.... Παρατηρήστε τις γρατζουνιές από κοτρώνες στην ποδιά που σας έλεγα πιο πάνω...
Κάτω από διαφορικό και δεξιό ημιαξόνιο
Κάτω από αριστερό ημιαξόνιο (Μήπως να κάνω και από αυτή τη μεριά καμιά αλουμινοκόλληση κανά ρετάλι?)
Και από εμπρός όπου φαίνεται πόσο "ψηλά" είναι το διαφορικό σε σχέση με την ποδιά και κατά πόσο υπό γωνία πρέπει να το βρει μια πέτρα.....
Και συνεχίζω τον εξοπλισμό με την τοποθέτηση ποδιάς για το T-Case
Σε συνέχεια του post του φίλου DreamMaster εδώ τo οποίo με βοήθησε ώστε να μου δώσει το κατάλληλο "σπρώξιμο" για να τριγυρίζει στο μυαλό μου η ιδέα, έκατσα και έφτιαξα στο AutoCAD την ποδιά του T-Case και την τύπωσα στο plotter μου σε κλίμακα 1:1
Το ΣΚ λοιπόν, βρήκα βενζινάδικο με τσιμεντένια ράμπα, όπου ο καλός βενζινάς μου την παραχώρησε όλο το μεσημέρι του Σαββάτου για να κάνω τα test και τις μετρήσεις μου... 3 ώρες κάτω από το GV ήμουν
Συμπερασματικά λοιπόν, κατέληξα σε 2 βασικές διαφορές από τα 2 παραπάνω post:
1. Δεν θέλει 7cm παραπάνω, αλλά 8,5cm λόγω της ελαφριάς στράτζας που χρειάζεται να γίνει για να μην είναι η ποδιά σε οριακή απόσταση από το T-Case Το είπε βέβαια ο mikeGV, δεν ήταν σίγουρος για αυτά τα 7cm ... τώρα όμως είμαστε σίγουροι για τα 8,5cm
2. Το αυτάκι που βρίσκεται στα 28cm του post του DreamMaster δεν πρέπει να είναι 28cm αλλά 6cm λιγότερο, διότι αν στρατζαριστούν, βρίσκουν στη γέφυρα
Ένα τελευταίο, είναι ότι προσωπικά πιστεύω πως τα αυτάκια δεν προσφέρουν και τίποτα... μόνο το ένα δεξιό κάτω από ένα καλώδιο που κουμπώνει στο T-Case και πάλι θα είναι προστασία για κλαδιά (όπως είχε πει και ο KONGV ) αλλά και πάλι χωρίς στρατζάρισμα για να μπορούμε να πλένουμε εύκολα και να διώχνουμε τις λάσπες
Γενικά, πιστεύω ότι τα αυτάκια αν θέλουμε να τα βάλουμε, δεν πρέπει να τα στρατζάρουμε....
Όμως για χάρη της ομαδικής εδώ στο AutoCAD που θα δωθεί στο Μαλιδάκη, θα συμπεριλαμβάνονται όλα τα αυτάκια, στρατζαρισμένα και όποιος δεν τα θέλει καθόλου, τα κόβει, ή όποιος δεν θέλει στρατζαρίσματα, το λέει στο Μαλιδάκη να μην τα στρατζάρει
Ακολουθούν φωτό
Το σχέδιο της ποδιάς στο AutoCAD και πόσες μοίρες τα στρατζαρίσματα (με πράσινες είναι τα στρατζαρίσματα)
Το σημείο που λέει ο DreamMaster και έχει δίκιο
Εδώ φαίνονται τα αυτάκια που "βρίσκουν¨στη γέφυρα και θέλουν 6cm κόντημα
Προσέξτε ότι το χαρτί τυπώθηκε με 7cm πιο μακρύ από του GV1.6 και δεν είναι ελαφρώς στρατζαρισμένο... Επίσης πάλι φαίνεται το σημείο που λέει ο DreamMaster και έχει δίκιο
"Διπλωμένα" τα αυτάκια για να δω πως είναι χωρίς αυτά
Εδώ φαίνεται η μικρή απόσταση της ευθείας ποδιάς από το T-Case και ότι το κεντρικό της στρατζάρισμα το θέλει (ελαφρύ μεν, αλλά το θέλει)
Εδώ πάλι φαίνεται η μικρή απόσταση της ευθείας ποδιάς από το T-Case
Άλλη μία όπου φαίνεται η μικρή απόσταση της ευθείας ποδιάς από το T-Case
Εδώ γίνεται το ελαφρύ στρατζάρισμα (ανάμεσα στα αυτάκια)
Άποψη της γέφυρας από πάνω
Εδώ να ρωτήσω αυτούς που έχουν κάνει τρύπες στη γέφυρα.... μέχρι πάνω την τρυπάμε? Περαστές βίδες μπαίνουν? Γιατί από κάτω η γέφυρα, δεν μου φαίνεται να έχει αρκετό πάχος για να "πιάσει" κολαούζο.... Δεν ξέρω, ακούω απόψεις
Το αυτάκι που θέλει κόψιμο 6cm διότι βρίσκει στην γέφυρα
Και το τυπωμένο χαρτί με τις σημειώσεις μου ώστε να καταλήξω στο σχέδιο AutoCAD
Μπράβο ρε Πάνο, άψογη και επαγγελματική η δουλειά σου Ας δούμε στη συνέχεια τη γνώμη και τις παρατηρήσεις και των υπόλοιπων παιδιών Άποψή μου πάντως να αλλάξεις τη φούσκα στα ημιαξόνια από τώρα
kaliakouda έγραψε:Μπράβο ρε Πάνο, άψογη και επαγγελματική η δουλειά σου Ας δούμε στη συνέχεια τη γνώμη και τις παρατηρήσεις και των υπόλοιπων παιδιών Άποψή μου πάντως να αλλάξεις τη φούσκα στα ημιαξόνια από τώρα
Απο τα μπράβο μέχρι την αλλαγή, συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ