Μετά από πολλά χρόνια, αποφάσισα να βάλω και γω την τεχνολογία στην καθημερινότητα του GV μου
Σημαντικός παράγοντας ήταν 3 γεγονότα: - το παλιό 1din radiocd τα έπαιξε οπότε αναγκαζόμουν να τραγουδάω μόνος μου και είμαι φάλτσος - το νέο αμάξι της γυναίκας μου (swift) έχει όλα τα "κομφόρ" και ζήλεψα - ξεκίνησε η καλοκαιρινή άδεια
Αφού προμηθεύτηκα λοιπόν τα απαραίτητα: - Pioneer AVH-Z7200DAB (1din με συρόμενη/αναδιπλούμενη οθόνη 7") - Κεραία DAB+ ψηφιακής λήψης - Κάμερα οπισθοπορείας Pioneer ND-BC8 - Καλώδιο προέκτασης USB-3 για τοποθέτηση στο ταμπλό - Αντάπτορας χειριστηρίων τιμονιού - Θύρες (2πλές) φόρτισης USB για τοποθέτηση στο ταμπλό (extraδάκια αυτές μιας και θα καταπιανόμουν ...)
ξεκίνησα 9:00 πρωί Σαββάτου και τελείωσα 23:30 βράδυ, αφού ξελίγωσα στις 22:30 την μπαταρία μου (που ήθελε άλλαγμα έτσι κι αλλιώς η καημένη...) και την επόμενη μέρα άλλες 4-5 ωρίτσες για να βάλω τις θύρες φόρτισης USB...
Ταυτόχρονα
Παρατηρήστε στην παρακάτω φωτό το "άσπρο" σημάδι από την θερμόκολλα που στο 2din πλαίσιο παλιότερα...
Για να αφαιρέσουμε την πρόσοψη εύκολα, πρέπει να αφαιρέσουμε συρταρωτά την θήκη από κάτω από τα κουμπιά του AC και να βάλουμε το χέρι μας από πίσω από την μονάδα χειριστηρίων A/C και να την σπρώξουμε από πίσω προς τα εμπρός
ε, με την ζέστη του ήλιου τόσα χρόνια, η θερμόκολλα είχε λιώσει και έγινε ένα σώμα με το radiocd και τώρα που πήγα να αφαιρέσω την πρόσοψη (2 din τριανταφυλιάς) σε αυτό το σημείο μου έσπασε Αναζήτηση λοιπόν καινούργιας, προς αντικατάσταση...
Αυτή είναι η εργοστασιακή βάση 2din από το παλιό Clarion, όπως βλέπετε χωράει άνετα και CB & RadioCD...
Ο αντάπτορας για τα χειριστήρια τιμονιού, δουλεύει άψογα, "σηκώνει/κλείνει" ακόμα και το τηλέφωνο, όχι μόνο φωνή-τραγούδια-σταθμούς... Επιτέλους μετά 10+ χρόνια τα χειρίζομαι από το τιμόνι!!!
Επίσης αφαίρεσα το (-) του CB από την φίσα που φαίνεται στην παραπάνω φωτό και το έβαλα σε "καθαρό" σημείο γείωσης, για τυχόν παρεμβολές που είχα (αν είχα, δεν ξέρω, θα φανεί....). Στο ίδιο σημείο έβαλα και το (-) για την κάμερα οπισθοπορείας
Μην κοιτάτε που είναι 11,62V χρειαζόμουν μπαταρία στο GV μου....
Η "αρμαθιά" για την κάμερα, με αυτήν σήματα "πάνε κι έρχονται".... 3 από την συσκευασία της κάμερας (1 παροχή 12V από την φίσα, 1 η γείωση, 1 το σήμα Video) και 2 επιπλέον κόκκινο-μαύρο το κόκκινο στέλνει το (+) από την λάμπα της όπισθεν στο multimedia για να καταλαβαίνει πότε μπαίνει η όπισθεν και το μαύρο το έβαλα spare...
Υπολογισμός μήκους... για όδευση αργότερα...
Αράδιασμα πρόχειρα για να κάνουμε τα κατάλληλα τεστ πριν κάνουμε τα τελικά κουμπώματα...
Σκεπτόμενος τι θα κάνω με το (-) του CB....
Τελικά αποφάσισα να συνδέσω μαζί στην ίδια βίδα (που έδειξα παραπάνω) τα (-) από το CB και από την κάμερα
Στα 1din multimedia, δεν χωράει να είναι και η μονάδα λήψης ράδιο (αναλογική και ψηφιακή ταυτόχρονα) και την δίνουν σε ξεχωριστό κομμάτι. Εκεί κουμπώνεις και τις 2 κεραίες και σε αυτήν κουμπώνει και το καλώδιο επικοινωνίας με το multimedia. Προέκταση για την αναλογική κεραία υπάρχει μέσα στην συσκευασία. Την στερέωσα κάτω από το τιμόνι λοιπόν.
Μέσα από την δεξιά κολώνα πέρασα τα καλώδια για το μικρόφωνο και για την ψηφιακή κεραία DAB+
Η ψηφιακή κεραία πρέπει να κολλήσει στην περιμετρική γείωση του παρμπρίζ και η κεραία να απέχει τουλάχιστον 6cm από το πάνω μέρος του παρμπρίζ...
Το μικροφωνάκι... πάρα πολύ καλή απόκριση από ότι μου λένε όσοι με ακούνε στο τηλέφωνο...
Η κεραία μετά τα κουμπώματα...
συνεχίζεται....
Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Πέμ Αύγ 04, 2022 12:20 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Pioneer AVH-Z7200DAB (Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ! ! ! )
Πριν το τελικό κούμπωμα.... κι όμως όλα αυτά τα καλώδια, χώρεσαν με την βοήθεια του χεριού μου ψηλαφίζοντας από τον άπλετο χώρο που είχα από κάτω, αφού είχα αφαιρέσει το συρτάρι και τραβώντας και λίγο προς τα έξω την μονάδα ελέγχου A/C
testing...
Ξετρύπημα για να βάλω την προέκταση USB επικοινωνίας κινητού με το Multimedia...
Κούκλα...
Εδώ θα δείτε πως έσπασε η πρόσοψη που έλεγα παραπάνω...
Τελικό αποτέλεσμα.... με κλειστή την οθόνη
Τελικό αποτέλεσμα.... με ανοικτή την οθόνη
Με έπιασε το βράδυ...
Η αρμαθιά για την κάμερα οδεύει στο πάτωμα και μέσα στα πλαστικά
και πάααμε...
...και πάααμε...
Από το καλώδιο της λάμπας όπισθεν, "έστειλα" σήμα στο multimedia για να καταλαβαίνει πότε βάζω την όπισθεν και να δείχνει την κάμερα αυτόματα
...και σε αυτό το σημείο, μου άδειασε η μπαταρία.... Οπότε συνέχισα με φακό στην τοποθέτηση της κάμερας, κούμπωσα όλα τα πλαστικά, μάζεψα εργαλεία, έκανα ένα μπάνιο, έβαλα μπροστά το GV με καλώδια με την βοήθεια άλλου αμαξιού και βγήκα σεργιάνι για τεστ και φόρτιση της μπαταρίας, γιατί την άλλη μέρα είχα και συνέχεια...
Όλη μέρα με το αμάξι, είχα ξεχάσει να φάω.... εεεε.. να μην πάρω και το κατιτίς μου????
Η κάμερα στον προφυλακτήρα, πάνω από τον κοτσαδόρο
Έβαλα την εργαλειοθήκη για να δω τι δείχνει η κάμερα και να προσαρμόσω την γωνία της
Έβαλα την εργαλειοθήκη για να δω τι δείχνει η κάμερα και να προσαρμόσω την γωνία της
Τι δείχνει η κάμερα... Οι θέσεις των γραμμών στην οθόνη θα ρυθμιστούν με άλλο τρόπο, τώρα δείχνουν αλλού γι' αλλού...
Πάμε με την τοποθέτηση των 2πλών φορτιστών USB τώρα...
Σημάδεμα και ξετρύπημα
15 ευρώ έκανε...
ρετουσάρισμα τρύπας και δοκιμές...
ρετουσάρισμα τρύπας και δοκιμές...
Πήρα ρεύμα από του αναπτήρα, έδωσα για 2 φορτιστές USB, τον κάθε ένα με δική του ασφάλεια, ένα για μπροστά....
...ένα για πίσω
Από τα χρόνια, το led του δακτυλίου του αναπτήρα είχε κοπεί η βάση του, την κόλλησα όπως-όπως, το led δεν μπήκα στην διαδικασία να το αλλάξω, δεν είχα σκοπό τώρα να το κάνω άλλωστε..
Τελικό αποτέλεσμα εμπρός
Τελικό αποτέλεσμα πίσω
Πρόσβαση στην κάμερα οπισθοπορείας, έχω ακόμα και όταν το αμάξι κινείται προς τα εμπρός
Πολύ ωραία δουλειά μπράβο γιας τά χέρια σού.... ένα πρόβληματακι νομίζω ότι θά έχεις παντος όπως έχω καί εγώ γιατί έχω την ίδια... με την κάμερα οπισθοπορείας συνέχεια λασκαρουν οι πλαϊνές βίδες που την κρατούν πέφτει και δείχνει τον κοτσαδόρο βάλε κόλα σπειρωμάτων μήπως καί μείνει στη θέση της..
πανο καλησπερα. απο που πηρεσ ρευμα για τισ θυρεσ usb? και κατι αλλο, το service manual που εχεισ ανεβασει υπαρχει μηπωσ στα ελληνικαγιατι με τα αγγλικα εχω καψει το μυαλο μου σε μερικα σημεια να καταλαβω τι λεει
Για αρχή έβαλα 2Α, αν δω ότι θα καεί λόγω ότι όντως κάποια συσκευή τραβήξει 2,1Α θα την αλλάξω με λίγο μεγαλύτερη (3Α ή 5Α). Σίγουρα πάντως πρέπει να βάλεις μικρότερη από την ασφάλεια του αναπτήρα (25Α είναι σύμφωνα με το manual και είναι κάτω από το τιμόνι αλλά δεν θυμάμαι αν καλύπτει και τον πίσω αναπτήρα στο ποτμπαγκάζ αυτή...), για να μην καεί αυτή, αλλά να καεί της USB θύρας πρώτα.
ΥΓ: μου φαίνεται ότι είναι ευκαιρία να διαπιστώσω αν η 2πλή USB δίνει 2,1Α σύνολο ή αν δίνει 2,1Α σε κάθε θέση USB (δηλαδή 4,2Α σύνολο)... Μετά τις διακοπές, θα βάλω ένα πολύμετρο και 2 τηλέφωνα να φορτίσουν να δω τι και πως... το θέμα είναι, τα τηλέφωνα θα τραβήξουν 2,1Α? Δεν έχω και κανά τάμπλετ μεγάλο γμτ... Θα βγω σεργιάνι στη γειτονιά να βρω μου φαίνεται