Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
NGV1600, 10/2011, ESP/TCS, Michelin latitude cross 225/65 R17.
Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Στο site λέει να μην τις χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο = σκληρό υπόστρωμα. Λέω μήπως υπονοεί το ίδιο και για τον πάγο και γι'αυτό δεν τον αναφέρει στις χρήσεις...
Εν τέλει; 100 έουρα;
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Το πακέτο αν μη τι άλλο εντυπωσιακό αναμένουμε και τα αποτελέσματα στην πράξη
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Tzivitzonis έγραψε:Δεν λέω για το ότι δε θα κάνει δουλειά στον πάγο, απλά μήπως θα έχει "θέμα" λόγω σκληρού υποστρώματος...
Δεν κατάλαβα την σκέψη σου, αλλά όσο και σκληρός αν είναι ο πάγος (αν αυτό εννοείς) το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι σοβαρός παράγοντας. Η απόσταση των δακτυλιδιών είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Στο site λέει να μην τις χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο = σκληρό υπόστρωμα. Λέω μήπως υπονοεί το ίδιο και για τον πάγο και γι'αυτό δεν τον αναφέρει στις χρήσεις...
Εν τέλει; 100 έουρα;
O πάγος θα σπάει από το βάρος χωρίς να χαλάνε τα ίδια..... το δικό μου ερώτημα είναι άλλο:
Τι θα γίνει αν χρειαστεί να φρενάρεις (έστω και πολύ απαλά) και η ρόδα εκείνη την στιγμή βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πάγο, μιας και τα 5 κομμάτια στο σύνολο στη κάθε ρόδα, αφήνουν αρκετά μεγάλο κομμάτι του ελαστικού που δεν το καλύπτουν..... Τι θα γίνει τότε? Θα "γλυστρήσει" η μία ρόδα και θα ευχόμαστε η άλλη να είναι σε θέση που να "πιάνουν" στον πάγο?
panoshm έγραψε: Τι θα γίνει αν χρειαστεί να φρενάρεις (έστω και πολύ απαλά) και η ρόδα εκείνη την στιγμή βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πάγο, μιας και τα 5 κομμάτια στο σύνολο στη κάθε ρόδα, αφήνουν αρκετά μεγάλο κομμάτι του ελαστικού που δεν το καλύπτουν..... Τι θα γίνει τότε? Θα "γλυστρήσει" η μία ρόδα και θα ευχόμαστε η άλλη να είναι σε θέση που να "πιάνουν" στον πάγο?
Δεν νομίζω να εχει θέμα εφόσον λειτουργεί το ABS....
Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.