Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό Jiannis77 » Παρ Φεβ 21, 2014 1:55 am

Από προχθές δεν μπορώ να ανοίξω την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ απ'έξω. Ενώ κλειδώνει και ξεκλειδώνει κανονικά με το κλειδί, δεν ανοίγει όταν τραβάς το χερούλι απ'έξω. Ανοίγει μόνο αν τραβήξεις το λεβιεδάκι από την μέσα μεριά της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ.

Έχετε κάποια ιδέα πως μπορεί να φτιαχτεί; Υπάρχει κάποιο ελατήριο στο εξωτερικό χερούλι που ίσως έχει φύγει και δεν "ακούει" στο τράβηγμα;
Γιάννης Κουτσούρης
Suzuki Vitara 1.6 ('05)
πρώην Κia Sportage 2.0L EX ('08)
http://www.gkc.gr
Άβαταρ μέλους
Jiannis77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 11, 2014 10:26 pm
Τοποθεσία: Αχαρνές (Old-mountain)
Λάστιχα: Linglong crosswind MT
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Monroe κίτρινα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: koutsourman
Name: Γιάννης

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό Atlas » Παρ Φεβ 21, 2014 9:30 am

Πιθανόν να έχει σπάσει ή έχει ξεκουμπώσει το τελείωμα της ντίζας που είναι πλαστικό.
Θα πρέπει να βγει η ταπετσαρία της πόρτας για να το ελέγξεις!
SV1GFS
Άβαταρ μέλους
Atlas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4496
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 04, 2008 10:12 am
Τοποθεσία: Πειραιάς- Σπέτσες
Λάστιχα: Yokohama G015 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Ελατήρια MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο ανεκδοτάκιας
Name: Μάρκος

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Σάβ Φεβ 22, 2014 2:16 am

Γιάννη για ν'ανοίγει από μέσα, η ντίζα λογικά είναι εντάξει. Το πιθανότερο είναι να έχει σπάσει κάτι από τη μέσα μεριά του εξωτ. χερουλιού και δεν απελευθερώνει... Δες στο service manual πως βγαίνει και βγάλτο να το ελέγξεις... :idea:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38322
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό Jiannis77 » Σάβ Φεβ 22, 2014 9:56 pm

Απ'όσο μπόρεσα να δώ, έχει βγει το πλαστικό κούμπωμα της ντίζας από την υποδοχή, όπως είπε και ο Μάρκος. Όσο κατάφερα να βάλω χέρι, διαπίστωσα ότι η άκρη αυτή περιστρέφεται, αλλά δεν μπόρεσα να την κουμπώσω πάλι. Θα το μελετήσω λίγο και θα επανέλθω.
Γιάννης Κουτσούρης
Suzuki Vitara 1.6 ('05)
πρώην Κia Sportage 2.0L EX ('08)
http://www.gkc.gr
Άβαταρ μέλους
Jiannis77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 11, 2014 10:26 pm
Τοποθεσία: Αχαρνές (Old-mountain)
Λάστιχα: Linglong crosswind MT
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Monroe κίτρινα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: koutsourman
Name: Γιάννης

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό dorian-x » Πέμ Απρ 03, 2025 8:06 pm

Καλησπερα,επαναφερω το θεμα μετα απο 11 χρονια για να σε ρωτησω αν βρηκες λυση και ποια,μου παρουσιαστηκε το ιδιο προβλημα στη πορτα του οδηγου,δεν ανοιγει απ]εξω με τιποτα,εβγαλα ταπετσαρια ψεκασα τις βεργες μηδεν αποτελεσμα,ολα φαινονται να ειναι στη θεση τους δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει,αν βρηκες λυση γραψτο σε παρακαλω να υπαρχει,σιγουρα θα βοηθησει κι αλλουσ.
dorian-x
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 7:45 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Κεφαλονια
Λάστιχα: 50-50
cb: Όχι
Name: Σπυρος

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό Jiannis77 » Σάβ Απρ 05, 2025 11:35 pm

Σπύρο καλησπέρα,

Τελικά το είχα πάει τότε στον μηχανικό μου και το έφτιαξε. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε και δεν θυμάμαι τι έκανε, αλλά έκτοτε δεν ξαναπαρουσιάστηκε το πρόβλημα.

Θα το έχω στον νου μου να τον ρωτήσω, αυτός σίγουρα θα θυμάται :D
Γιάννης Κουτσούρης
Suzuki Vitara 1.6 ('05)
πρώην Κia Sportage 2.0L EX ('08)
http://www.gkc.gr
Άβαταρ μέλους
Jiannis77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 11, 2014 10:26 pm
Τοποθεσία: Αχαρνές (Old-mountain)
Λάστιχα: Linglong crosswind MT
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Monroe κίτρινα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: koutsourman
Name: Γιάννης

Re: Δεν ανοίγει η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ

Δημοσίευσηαπό dorian-x » Δευτ Απρ 07, 2025 12:26 pm

Δικιο εχεις,μετα απο τοσα χρονια....ευχαριστω παντως.
dorian-x
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 16, 2010 7:45 am
Τοποθεσία: Πειραιας-Κεφαλονια
Λάστιχα: 50-50
cb: Όχι
Name: Σπυρος


Επιστροφή στο Αμάξωμα/πλαστικά μέρη

antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 8:09 pm Πέννυ καλησπέρα.Ρίξε μια ματιά
Διοματάρης Κυρ Ιουν 14, 2026 10:00 am Good morning
arahova Κυρ Ιουν 14, 2026 8:30 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 14, 2026 6:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης