Δεν έχω ιδεα τι διαφορα μπορει να έχει το mazda με το peugeot αλλα στο διαδίκτυο, όσες πληροφορίες είχα καταφέρει να βρω, συνηγορούσανε ότι τα peugeot είναι ζημιάρικα, τα mazda όχι. Εγώ έχω άποψη μόνο από το peugeot RHZ. Και ναι, μου είχε βγάλει αρκετά
Σαν συμπεριφορά, το αμαξι αυτό είναι από τα τελευταία καθαρόαιμα 4χ4 που βγήκανε πριν αρχίσουν να μπασταρδεύονται όλα και να γίνονται suv, με το λεβιεδάκι του, με τα αργά του και πάει λέγοντας και με πολύ ωραίο σαλόνι για τα δεδομένα της εποχής. Το μοτέρ αυτό δεν είναι για άσφαλτο, δεν μπορώ να το συγκρίνω με ΙΧ σεντάν ντιζελ πχ. Έχει ροπές, έχει τραβήγματα, με τα ανάλογα λάστιχα και ψήλωμα θα σε πάει κυριολεκτικά παντού (χιόνι, λάσπη, άμμο). Εγώ με αυτό το αμάξι έκανα 40Κ εκδρομικά, ασφαλτο, πολύ χώμα και πολύ ελάχιστο hardcore offroad. Δεν έκανα εκδρομή τύπου πάμε roadtrip ευρώπη, έκανα 40Κ χλμ στην Αφρική.
Επίσης δεν μπορώ να το συγκρίνω με βενζίνη, το αντίστοιχο 2λιτρο.
Εγώ έχω μόνο ντιζελοκίνητα στα χέρια μου, 2 βαν και ένα σενταν, το κάθε ένα είναι στημένο με διαφορετικό τρόπο, άλλα τραβάνε ψηλά, άλλα χαμηλά. ΠΧ Το 2,5λιτρο το hiace μοντέλο 2008, δεν πάει μία στο δρόμο αλλά έχει τρομερή έλξη και απίστευτη ροπή, πήγαινε στα 5000 μέτρα με τρίτη και έβαζες και τετάρτη. Αντίστροφα, το 1,5αρι το proace πάει σφαίρα στο δρόμο, έχει γλυκό γκάζι, είναι λες και οδηγάς IX αλλά στην ανηφόρα φορτωμένο πρέπει να σβήσεις το A/C και να πας με δευτέρα αναγκαστικά -και όχι στα 5000 μέτρα υψόμετρο, μιλάμε για 500 μέτρα υψόμετρο και αν..
Για μένα κοινός παρονομαστής και το βασικότερο όλων είναι η συντηρηση (και για αγορά μτχ και γενικότερα). Αν έχει γίνει σωστά, τότε παίρνεις κάτι πολύ αξιόλογο και σε καλή τιμή.