Σελίδα 1 από 1

Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 30, 2019 11:42 pm
από texas
Καλησπέρα στην παρέα,

ήρθε και μένα η ώρα μου για τον δίσκο, με παίδευε καιρό νόμιζα ότι ήταν η πάνω αντλία, δάκρυζε κιόλας αλλά ΛΑΘΟΣ.

Ούτε πατινάρισμα είχα ούτε ιστορίες, μόνο σε κίνηση δεν έπερνε ταχύτητες στο ξεκίνα.
Αλλαγή μοόμπας, εξαερώσεις, ρύθμιση ρεγουλατόρου έπιανε για λίγο αφού ανέβαζα την πίεση αλλά μετα απο λίγο τα ίδια. Πίστευα οτι δεν είχα κάνει σωστή εξαέρωση αλλα ήταν μια χαρά δυστυχώς.
Πάω συνεργείο τους λέω άλλαξα μπόμπα αλλά μου κάνει τα ίδια το κοιτάει και λέει δίσκο. Του εξήγησα ότι η προηγούμενη δάκρυζε, κάναν εξαέρωση, τα ίδια κ έπειτα μου εξήγησε πως η μπόμπα, απο την πίεση που ασκούσε το σύστημα στα χτένια κ στον φαγωμένο δίσκο, μετά απο καιρό η πίεση στο σύστημα άρχισε να σκάει τα λαστιχάκια και να δακρύζει η μπόμπα στο πετάλι αφού δεν είχε μείνει κάτι άλλο να πιέζει και η διαδρομή στο πετάλι είχε αλλάξει.

55613144_1317926961690948_4203259174315884544_n.jpg
55613144_1317926961690948_4203259174315884544_n.jpg (79.52 KiB) 2431 προβολές

bearing.jpg



Τοποθετήθηκε σετ δίσκος ΕXEDY + δίχαλο (το είχε ραγίσει) + κόντρα- αξονάκι για το δίχαλο 460 με την φαπα.
έχω 3 παρατηρήσεις:
1. ο καινούριος δίσκος είναι κάπως απότομος.. είναι σίγουρα απότομος σαν να είναι άλλο αμάξι, δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
1. ο δίσκος που βγάλανε απο μέσα ήταν BLUE PRINT, σε κάποια σημεία λιωμένος σε άλλα όχι ???
3. και τέλος τα παλικάρια είπανε ότι το κιβώτιο είναι θορυβώδες και οι βαλβολίνες του τράνσφερ είχαν ρινισματάκια μέσα τα οποία είδα και εγώ πρίν μήνα που είχα κάνει την αλλαγή στην τσιμούχα(αλλά δεν ήταν τραγικά, απλά ίχνη) βλέπετε και εσείς ρινίσματα στο τράνσφερ όταν αλλάζετε βαλβολίνες κ σε τι βαθμό? :think:

Προσοχή στην μπόμπα παιδιά, δίσκος is a bitch :lol:

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 31, 2019 2:48 pm
από stelios8ess
Όπως φαίνεται ο δίσκος δεν έχει υπερβολικό φάγωμα, γιαυτό και δεν πατινάριζε.
Το γκρουπ του συμπλέκτη κούμπωνε καλά, αλλά δεν μπορούσε να ξεκουμπώσει για να πάρει ταχύτητες.
Κατά την γνώμη μου το πλατό δημιούργησε το πρόβλημα. Βάραινε πολύ (σκλήρυνε) και ράγισε το δίχαλο.
Η απόσταση πατήματος που έδινε η αντλία δεν επαρκούσε για να πατηθεί σωστά το πλατό και να απελευθερώσει τον δίσκο,
οπότε και δεν μπορούσαν να μπουν οι ταχύτητες.
Λογικά ο συμπλέκτης πρέπει να αρχίζει να κουμπώνει (τείνει να ξεκινήσει το αυτοκίνητο) κάπου στην μέση της διαδρομής του πεντάλ συμπλέκτη.
Το ότι ξεκινά απότομα σχετικά το αυτοκίνητο είναι γιατί όλα είναι καινούργια. Αν πιάσουν γυαλάδα θα βελτιωθεί.
Το ότι βρέθηκαν ρινίσματα στο τράνσφερ δεν έχει σχέση με το γκρουπ του συμπλέκτη.
Σίγουρα τα ρινίσματα αποδίδονται σε φθορά.

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 02, 2019 12:36 am
από texas
και εγώ πιστεύω ότι τα χτένια του πλατό έκαναν την δουλειά και είχαμε παρατράγουδα ...
το θέμα όμως τώρα είναι πώς και γιατί το πλατό τα έπαιξε :roll:

Μετά απο 350 χλμ έχει άλλη αίσθηση, βέβαια το πάω μαλακωσά ακόμα :lol: :lol:

Για τα ρινίσματα δεν τρελένομαι νομίζω δικαιολογημένα υπάρχουν, όπως και στα διαφορικά ...

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 02, 2019 8:30 pm
από stelios8ess
Κάνεις Off Road, μπαίνεις στα νερά, μπαίνεις στην θάλασσα να τραβήξεις κάποια βάρκα (γλίστρα) :?:
Αυτά επιδεινώνουν την όλη κατάσταση. Το γκρουπ του συμπλέκτη δεν είναι στεγανά κλειστό. :(

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 03, 2019 2:51 pm
από texas
έχω μια λανθασμένη :?: :lol: εντύπωση οτι όποτε βάζω αργά το αμάξι είναι τρακτέρ και τραβάει σαν τέτοιο :lol:
έ πάω λίγο off road δεν με πειράζει όμως φίλε το έχω πάρει απόφαση μου αρέσει το αμάξι κ πρέπει να του τα σκάσω ..όπως κάνουν και τα άλλα παιδιά :D
ισχυεί ότι δεν είναι στεγανά κλειστό.
Αν και με λίγη έρευνα που έκανα βρήκα ότι μόνο ο EXEDY πρεέπει να μπαίνει στα αμάξια μας (εκτός απ τον μαμά) και όχι κάποιος άλλος.

και μόλις θυμήθηκα ότι είχα περάσει σε μεγάλη λούμπα με νερό και μετά έχω και απορία ..... :doh:


είσαι ωραίος φίλε, δεν μου είχε περάσει απ το μυαλό :-)

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 1:28 am
από lyggas
Εκτιμώ ότι η καλύτερη επιλογή είναι το σετ της Daikin, αλλά δεν ξέρω αν είναι εύκολο να το βρεις.

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 12:54 pm
από texas
κάπου είχα διαβάσει ότι συγχωνεύθηκαν Daikin-Exedy και είναι το ίδιο πράγμα τώρα :D
όπως και να έχει ελπίζω να κρατήσει αυτός :D

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 1:04 pm
από panoshm
lyggas έγραψε:Εκτιμώ ότι η καλύτερη επιλογή είναι το σετ της Daikin, αλλά δεν ξέρω αν είναι εύκολο να το βρεις.

Για το 1.6 ναι ;-)

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 1:30 pm
από Tzivitzonis
Η daikin βγάζει ερκουδίσια. Η AISIN βγάζει δισκοπλατά! :ugeek:

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 1:51 pm
από texas
χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ μεγάλε τζιβι τζοο χααχαχαχ

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 9:04 pm
από gi@nn@kis
Αρκεί μέσα στη συσκευασία να ναι exedy ή aisin και όχι κανα luk :roll:

Re: Προσοχή πάνω αντλία μπορεί να μαρτυρά θέμα με τον Δίσκο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 04, 2019 11:22 pm
από lyggas
Tzivitzonis έγραψε:Η daikin βγάζει ερκουδίσια. Η AISIN βγάζει δισκοπλατά! :ugeek:


Το ορθόν γράφτηκε από τον "texas" πιο πάνω. Υπάρχει συγχώνευση: https://www.car.gr/parts/?ca=185&models ... and+Vitara ...

- Οπότε κ. Ιωάννη βιάστηκες να με αποπάρεις ... :whistle: