από vasillis146 » Σάβ Νοέμ 24, 2018 6:34 pm
Εγινε ο καθαρισμος σημερα το πρωι οπως ειχε προγραματιστει. Η διαδικαδια απλη μπαινει ενα σωληνακι στην εισαγωγη μετα το φιλτροκουτι το οποιο ψεκαζει το υδρογονο στον κινητηρα ο κινητηρας παιρνει μπρος και δουλευει στο ρελαντι του για 45 λεπτα και καθε 10 λεπτα ο τυπος δινει ξερογκαζιες στην αρχη μεχρι 1500-2000 στροφες και στην συνεχεια μεχρι τις 3500-4000 το τι ντουμανι βγαινει απο την εξατμιση δεν περιγραφετε. Η συσκευη ειναι μια γενητρια η οποια παιρνει μονο νερο το οποιο κανοντας καποια ηλεκτρολυση παραγει το υδρογονο το οποιο ψεκαζετε στον κινητηρα απ'οτι μου ειπε και μου εδειξε στη συνεχεια δεν υπαρχει ιχνος χημικου μεσα στη συσκευη.Σε ερωτηση που του εκανα περι dpf μου ξεκαθαρισε οτι δεν το καθαριζει πληρως αλλα μου ανεφερε ως παραδειγμα εναν πελατη του που πηγε το taxi του για καθαρισμο και το ειχε λεει μετρημενο στην κλιμακα 8 και μετα τον καθαρισμο επεσε στην κλιμακα 4 δεν ξετω τι ειναι αυτες οι κλιμακες ας μας διαφωτησει καποιος που εχει dpf και ξερει.
Τωρα στο αυτοκινητο μου οπως λεει και στο προφιλ μου ειναι gv 2.0 td xl7 με 227000 χλμ. Το αυτοκινητο το εκανα φλατζα κεφαλης πριν απο εναμισυ χρονο επισκευασα και τα μπεκ του αλαζοντας και ακροφυσια ο μηχανικος οταν ανοιξε το μοτερ μου ειπε με τοση μουργκα που ειχε μεσα το μοτερ απορω πως δουλευει ακομα η αληθεια ειναι οτι ο ανθρωπος καθαρισε οτι μπορουσε αλλα εγω δεν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα να κατεβασω μηχανη και να την στειλω για γενικο ρεκτιφιε μιας και το αυτοκινητο ειχα σκοπο να το πουλησω, αφου το αμαξι βγηκε στην κυκλοφορια τπτ δεν ηταν οπως πριν δεν τραβουσε οπως πριν ειχα πολλα ντουμανια απο την εξατμιση ειδικα οταν τουρμπιζε τον απο πισω δεν τον εβλεπα καθολου και ειχα πολα κοψιματα στις αποτομες ανηφορες οπως καρδια, δερβενι στη θεσσαλονικη σημερα μετα τον καθαρισμο το αυτοκινητο ξαναεγινε οπως ηταν πριν χαρακτηριστηκο παραδειγμα το οποιο δεν το πιστευα στα ματια μου πριν τον καθαρισμο ανεβαινα την καρδια (οι φιλοι θεσσαλονικεις ξερουν) μεχρι τη μεση της με 5η στα 110χλμ μετα κατεβαζα 4η στα 80χλμ και η τουρμπινα στο 1bar και σημερα την ανεβηκα σταθερα με 5η στα 120 και 0.6bar η τουρμπινα. Ειδα μεγαλη διαφορα στιε επιταχυνσεις του αυτοκινητου και επισης αυτο που λενε ο κινητηρας εγινε σχεδον αθορυβος.Ο ανθρωπος μου ειπε οτι καλο ειναι ο καθαρισμος αυτος να γινετε μια φορα το χρονο μιας και με μια φορα δεν καθαριζετε ο κινητηρας στο 100% αλλα ενα μεγαλο ποσοστο του.