Φίλε μου πήρες μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, έπρεπε να είσαι προετοιμασμένος ότι
μπορεί να σου έβγαζε προβλήματα.
Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι πως όλο αυτό το νερό που χάνεις δεν μπορεί να πηγαίνει στα λάδια
Το νερό χάνετε όσο δουλεύει ο κινητήρας, λόγο ότι είναι ζεστός, δεν το βλέπεις να στάζει κάτω, εξατμίζετε.
Αν υποθέσουμε πως δεν χάνει το καλοριφέρ, δεν βλέπεις μέσα στην καμπίνα νερά.
Έχει ψαχτεί το αυτοκίνητο επιμελώς
αν κάπου έχει διαρροή, νερό μπορεί να μη βλέπει, άλλα θα έχει αφήσει σκουριά
και χρώμα από το παραφλού. Την αντλία νερού την ελέγξανε
Αυτή λόγο φυσιολογικής φθοράς, μετά κάποιο καιρό
αρχίζει να χάνει από την τρύπα που έχει από κάτω.
Την φλάντζα κεφαλής δεν μπορούμε να την αποκλείσουμε, αλλά λογικά θα ανέβαζε θερμοκρασίες, θα σου φούσκωνε τα νερά
και θα τα πετούσε έξω.
Στα αυτοκίνητα ίδια συμπτώματα μπορεί να είναι από διαφορετικές βλάβες
Μέσα από εδώ, όσο και να ξέρουν κάποιοι, όσο και να είναι παθόντες, δεν μπορούν να σου λύσουν το πρόβλημα παρά την καλή διάθεση.