Βαλβολίνες...

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό billmass » Τετ Νοέμ 15, 2017 5:52 pm

Καλησπερα! Θελω να αλλαξω βαλβολινες σε σασμαν διαφορικα. Και μου προτεινουν το castrol syntrax universall plus 75w 90 GL4/GL5. Θα ηθελα την γνωμη σας. Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
billmass
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2017 2:10 pm
Λάστιχα: Virara
Suspension: Vitara
cb: Όχι
Aka: billmass
Name: Βασιλης

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τετ Νοέμ 15, 2017 6:39 pm

Βαλβολίνες GV κιβ.ταχυτ.-1.jpg
Από το βιβλίο συντήρησης

Βαλβολίνες GV κιβ.ταχυτ.-2.jpg
Από το βιβλίο συντήρησης

Oil Differential Front.jpg
Εμπρός διαφορικό

Oil Differential Rear.jpg
Πίσω διαφορικό

Oil Transmission-Transfer.jpg
Transfer


....και για extraδάκι, πάρε και για το λάδι της μηχανής :mrgreen:
Oil Engine.jpg
Μηχανή

Oil Engine-1.jpg
Μηχανή
Oil Engine-1.jpg (48.34 KiB) 6242 προβολές
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό billmass » Τετ Νοέμ 15, 2017 7:02 pm

Ευχαριστω! Πολυ αναλυτικος ο πινακας. Απλα μου το πασαρανε οτι ειναι οτι καλυτερο σε βαλβολινη. Και ρωτησα γιατι βλεπω οτι υπαρχουν μελη με πολλες γνωσεις.
Άβαταρ μέλους
billmass
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2017 2:10 pm
Λάστιχα: Virara
Suspension: Vitara
cb: Όχι
Aka: billmass
Name: Βασιλης

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τετ Νοέμ 15, 2017 8:36 pm

Μπορεί να είναι όντως καλό λιπαντικό, αυτό δεν το γνωρίζω εγώ να σου το πω από εμπειρία μου...

Απλά δεν σου έδωσαν σωστές πληροφορίες.... Δεν θέλουν όλα 75w 90..... και σίγουρα κανένα λιπαντικό δεν είναι GL4/GL5 (μαζί) αλλά είναι ή GL4 ή GL5

Αρκεί λοιπόν να βάλεις τα σωστά SAE και GL εκεί που πρέπει, σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα ;-)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Τετ Νοέμ 15, 2017 8:51 pm

panoshm έγραψε:.. και σίγουρα κανένα λιπαντικό δεν είναι GL4/GL5 (μαζί) αλλά είναι ή GL4 ή GL5



Εδώ θα διαφωνήσω

image.jpg
image.jpg (100.79 KiB) 6224 προβολές


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό billmass » Τετ Νοέμ 15, 2017 9:28 pm

Κατι αναλογο ισως ειναι και τα castrol. Αλλα εφοσων η οδηγια λεει ξεχωριστα τους κωδικους στο σασμαν- διαφορικο. Μαλλον πρεπει να ακολουθησω το γραμμα του νομου. :think: :think:
Άβαταρ μέλους
billmass
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2017 2:10 pm
Λάστιχα: Virara
Suspension: Vitara
cb: Όχι
Aka: billmass
Name: Βασιλης

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τετ Νοέμ 15, 2017 9:51 pm

:think: :think: Με προβλημάτισες Τεό :roll:

Αρχικά σκέφτομαι ότι το GL4/GL5 σημαίνει ότι καλύπτει και τις 2 κατηγορίες, άρα γιατί δεν γράφει μόνο GL5 αφού καλύπτει και το GL4?

Αρχίζοντας το ψάξιμο βρήκα διάφορα, και τα παραθέτω:

Ένα αυτό :arrow:
What does API GL mean?
API stands for American Petroleum Industry and GL stands for Gear Lubricant, see below for
their definitions:
API GL-1 Straight mineral oil
API GL-2 Mild EP for worm gears
API GL-3 Mild EP for spur and spiral bevel gears in axles and transmissions
API GL-4 Medium EP, MIL-L-2105 quality, moderate severity hypoid gears, manual
transmissions

API GL-5 High EP, MIL-L-2105D quality, all hypoid axles, some manual transmissions
API GL-6 Extra high EP, now obsolete
Is it important to select the right API GL rating?
Yes. Selecting the correct gear oil performance level will provide the best protection to the
components of the transmission.

Πως μπορεί λοιπόν ένα λιπαντικό να καλύπτει και τα 2?

:arrow:
When someone tells you that their GL-5 oil covers GL-4, remember they are correct as far as EP protection,but that is only half answer. When they say their sulfur/phosphorous additive will not corrode the yellow metals, they are also correct, but if there are enough protection to meet GL-5 requirement, meanwhile they will slowly peel away your brass synchronizers in the manual transmission.
Just remember that API GL-4 and GL-5 are gear oil ratings, not transmission oil ratings. Transmissions have gears and synchronizers which seemingly conflicting requirements must be met differently.
A normal GL-4 gear oil with any given viscosity has about 1/2 level of sulfur/phosphorous additive that would be in the GL-5 product, so the bond is not as strong, and therefore can be peeled off without peeling a layer of brass (or less brass). This means that the GL-4 product provides a little less extreme pressure protection, so in the differential of a high powered car, it would not be the ideal product in the differential. To understand this need we should be aware of the fact that the differential is where the final torque is applied to the wheels.
When we use a GL-5 product in a transmission that requires GL-4, we normally find 2 to 4 times as much copper in the used oil as we would with a GL-4 product Eventually the synchronizers wear to the point that they no longer make contact with the other half of the cone, bottoming out before stopping the opposing gear.
Here is a simple explanation of the problem from Nissan:
GL5.png
GL5.png (27.02 KiB) 6210 προβολές

Techwell4216 gear oil package meets the API GL-5 demands of axles, and with half dosage for GL-4 grade meets synchronized manual transmissions too.

και μια Googloμετάφραση του παραπάνω:

Όταν κάποιος σας πει ότι το λάδι GL-5 καλύπτει το GL-4, θυμηθείτε ότι είναι σωστά όσον αφορά την προστασία του EP, αλλά αυτό είναι μόνο η μισή απάντηση. Όταν λένε ότι το πρόσθετο θείου / φωσφόρου τους δεν θα διαβρώσει τα κίτρινα μέταλλα, είναι επίσης σωστά, αλλά αν υπάρχει επαρκής προστασία για την ικανοποίηση της απαίτησης GL-5, τότε θα αποκολληθούν αργά οι συγχρονιστές ορείχαλκου στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Απλά θυμηθείτε ότι το API GL-4 και το GL-5 είναι βαθμολογίες λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων, όχι ονομαστικές τιμές λαδιού μετάδοσης. Οι εκπομπές έχουν ταχύτητες και συγχρονιστές οι οποίες φαινομενικά αντικρουόμενες απαιτήσεις πρέπει να πληρούνται διαφορετικά.
Ένα κανονικό λάδι με γρανάζια GL-4 με οποιοδήποτε δεδομένο ιξώδες έχει περίπου 1/2 επίπεδο πρόσθετου θείου / φωσφόρου που θα ήταν στο προϊόν GL-5, οπότε ο δεσμός δεν είναι τόσο ισχυρός και συνεπώς μπορεί να αποφλοιωθεί χωρίς να ξεφλουδίζει ένα στρώμα από ορείχαλκο (ή λιγότερο ορείχαλκο). Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν GL-4 παρέχει λίγο λιγότερο ακραία προστασία πίεσης, έτσι στη διαφορά ενός αυτοκινήτου υψηλής ισχύος, δεν θα ήταν το ιδανικό προϊόν στο διαφορικό. Για να κατανοήσουμε αυτή την ανάγκη πρέπει να γνωρίζουμε το γεγονός ότι η διαφορά είναι εκεί όπου εφαρμόζεται η τελική ροπή στους τροχούς.
Όταν χρησιμοποιούμε ένα προϊόν GL-5 σε μια μετάδοση που απαιτεί GL-4, συνήθως βρίσκουμε 2 έως 4 φορές περισσότερο χαλκό στο χρησιμοποιημένο λάδι όπως θα κάναμε με ένα προϊόν GL-4 Τελικά οι συγχρονιστές φορούν μέχρι το σημείο που δεν μακρύτερα να έρχονται σε επαφή με το άλλο μισό του κώνου, βυθίζοντας προς τα έξω, πριν σταματήσουν το αντίθετο γρανάζι.
Εδώ είναι μια απλή εξήγηση του προβλήματος από τη Nissan:
Το πακέτο ελαιολάδου Techwell4216 ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αξόνων API GL-5 και με τη μισή δοσολογία για την κατηγορία GL-4 συναντά συγχρονισμένα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.


Μετά από αυτά, θα επέλεγα λιπαντικό μόνο GL4 ή GL5 και όχι και τα δύο...
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:06 am

Κάπου είχε αναφέρει ο Κυριάκος ότι η GL5 τρώει το χαλκό απο τα δαχτυλίδια του συγχρονίζε....
Μπορεί να πασάρουν την Gl5 ως καλύτερη ή την Gl4/GL5 αλλά αυτό δεν ισχύει...

Το σασμάν θέλει gl4 για τον παραπάνω λόγο...αν βάλεις gl4 80-90 στο διαφορικό πχ δεν υπάρχει τόσο μεγάλο θέμα....αλλα η gl5 στο σασμάν είναι καταστροφική....

Επισης δεν παίζει τόσο ρόλο η μάρκα και η ποιότητα...κατά τη γνώμη μου, αρκεί να γίνονται συχνά οι αλλαγές....
Καλύτερα να βάλεις μια οικονομική με σωστό api και να την πετάξεις στα 30.000κμ παρά να βάλεις την πιο ακριβή και να την ξεχάσεις εκεί μέσα για 100.000 :whistle: :whistle:
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό billmass » Πέμ Νοέμ 16, 2017 10:40 am

Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια, μετα απ ολα αυτα ειναι μονοδρομος η επιλογη βαλβολινης. :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
billmass
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2017 2:10 pm
Λάστιχα: Virara
Suspension: Vitara
cb: Όχι
Aka: billmass
Name: Βασιλης

ΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό Theo069-4x4 » Κυρ Ιούλ 22, 2018 11:58 pm

Καλησπέρες σε όλους,αποφάσισα να αλλάξω τα λάδια motul που χρησιμοποιώ με liqui moli,το ίδιο και σε βαλβολίνη...απλά είδα ότι η εταιρία δεν βγάζει ξεχωριστό ιξώδες για σασμάν και διαφορικό...έχει 75-90 σε GL 4 - 5...ήθελα να ρωτήσω όσοι χρησιμοποίται αυτες της βαλβολίνες εαν υπάρχει κάποιο θέμα με το ιξώδες ή οχι και της εντυπώσεις σας απο το ''δούλεμα'' των διαφορικών
Theo069-4x4
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 19, 2015 1:45 pm
Τοποθεσία: ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΚΟΝΙΤΣΑ
Λάστιχα: Mishelin
Διάσταση ελαστικών: 225/70-16
Suspension: Μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παππούς Βάτραχος.
Name: ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Re: ΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ Ιούλ 23, 2018 9:21 am

Θα βάλεις αυτές που λέει ο κατασκευαστής...

GL4 75-90 σασμάν και GL5 80-90 στα διαφορικά...
Οχι GL4/5....
Oχι 75-90 στα διαφορικά....

Τα εχουμε υπεραναλύσει διεξοδικά στο αντιστοιχο τόπικ....
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Βαλβολίνες...

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Δευτ Ιούλ 23, 2018 10:47 am

η ερώτηση σου Τεο μεταφέρθηκε εδώ ;-) ;-)
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Συμπλήρωμα-Αλλαγη Βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό texas » Σάβ Νοέμ 17, 2018 9:01 pm

Καλησπέρα Παιδιά,

Ετοιμάζομαι να ανοίξω καπάκια στα διαφορικά κ Τranfer και να αλλάξω βαλβολίνες.
Η ερώτηση μου είναι η εξής : χρειάζεται κόλλα σπειρωμάτων όταν βάλω τις τάπες πίσω στην θέση τους κ' αν ναι τι τύπος? χρειάζεται κόλλα κ στις δυο τάπες (check & drain) στα διαφορικά? και τέλος χρειάζομαι ροπόκλειδο για να σφίγξω τις τάπες ή μπορώ κ μ απλή καστανια. Μην καβαλήσει καμια τάπα κ τρέχουμε :lol: :lol:

yg : το προηγούμενο Σαββατο πήγα στο warwick είναι περίπου 50 χλμ απο εδω που μένω. Βρήκα λάσπη, έκανα τα 8αρια μου... κόλλησα κάποια στιγμή απλά σπίναρε. Χαμογέλασα, έβαλα 4χ4 κ άρχισα πάλι το πάρτυ :dance: :lol: :violin:

Φιλικά, Άλντο
Άβαταρ μέλους
texas
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2018 2:13 am
Τοποθεσία: Ηνωμενο Βασιλειο
Λάστιχα: Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65R16
Suspension: KYB
cb: Όχι
Aka: Texas
Name: 'Αλντο

Re: Συμπλήρωμα-Αλλαγη Βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ » Τρί Νοέμ 20, 2018 1:02 am

Ποιος ο λογος να βαλεις κολλα σπειρωματων στις ταπες οταν θα πας να τις βιδωσεις?
Δεν χρειαζεται σε καμια απο τις ταπες των διαφορικων να βαλεις κολλα σπειρωματων.
Οταν τις ξεδιβωσεις και αδειασει η παλια βαλβολινη απο καθε διαφορικο και το trasfer μην βιδωσεις αμεσως την κατω ταπα αλλα αστο λιγο να αδειασει τελειως η παλια απο μεσα η ακομα καλυτερα πριν βαλεις την καινουργια βαλβολινη στο διαφορικο η στο transfer με ξεδιβωτη την κατω ταπα βαλε μεσα λιγο απο την καινουργια βαλβολινη ετσι ωστε να φυγει οτι εχει απομεινει απο την παλια.
Εγω αυτο κανω τουλαχιστον στο jimny που εχω.
Ενημερωτικα η κατω ταπα οταν την ξεδιβωσεις εχει ενα μικρο μαγνητη στο κεντρο ετσι ωστε να μπορει να τραβηξει οτι ρινισματα μπορει να δημιουργηθουν απο τα γραναζια καλο θα ηταν πριν την βιδωσεις να την κουπισεις με ενα καθαρο πανι.
Δεν χρειαζεται καποιο ροποκλειδο για να σφιξεις τις ταπες παρα μονο μια απλη καστανια.
Βιδωσε την καθε ταπα με το χερι και μολις την βιδωσεις τελειως τοτε σφιχτην με την καστανια.
Μεχρι τωρα εμενα δεν μου εχει τυχει να καβαλησει καποια ταπα.
Τελευταία επεξεργασία από DENNISLA και Τρί Νοέμ 20, 2018 1:06 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση quote
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΑΥΡΟΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7340
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 10:33 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: General Grabber
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο...έχεις P.M. !!!
Name: ΣΤΑΥΡΟΣ

Re: Συμπλήρωμα-Αλλαγη Βαλβολίνες

Δημοσίευσηαπό BOSS » Τρί Νοέμ 20, 2018 1:23 am

Θεωρητικα δεν υπαρχει βιδα που να μην χρειαζεται δυναμοκλειδο,πρακτικα γινεται ομως με απαραιτητη προσοχη και αισθηση του τι συσφιγγουμε :!:
Τα υπολοιπα οπως τα ειπε ο Σταυρος συν το οτι,πριν συσφιξεις τις ταπες να αλλαξεις τις μπακιροροδελες με καινουριες ;-)
2011-05-03-112127Αντίγραφο_από_ροδελα_χαλκου.JPG
2011-05-03-112127Αντίγραφο_από_ροδελα_χαλκου.JPG (32.13 KiB) 5730 προβολές
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9205
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες