Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Πέμ Αύγ 04, 2011 12:21 pm

δηλαδή όλα τα gv έχουν μόνιμα κλειδωμένες πλήμνες και παρασύρουν το εμπρός διαφορικό αν το κατάλαβα σωστά? δεν είναι όπως τα τζίμνι που κάνει υποπίεση και τις ρουφάει μέσα να κομπλάρουν.οκ
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps-VARADERO MK2
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Πέμ Αύγ 04, 2011 2:25 pm

panoshm έγραψε:
GiorgosN έγραψε:Μετα απο καθυστερυσεις καταφερα να βαλω τις ΜΜ πλημνες στο τουτου με θετικα αποτελεσματα μεχρι στιγμης.Ωστοσο στο συνεργειο οπου εγινε η τοποθετηση μου ειπε καποια πραγματα τα οποια ερχονται σε πληρη αντιθεση με οσα διαβαζουμε στις σελιδες αυτου του θεματος με αποτελεσμα να με μπερδεψει.Εν ολιγοις ειπε χωρις να αναφερω το ονομα του συνεργειου οτι δεν θα κερδισω τιποτα σε καταναλωση γιατι το διααφορικο δουλευει με ααερα και παλι θα γυρνουν τα ημιαξονια και το διαφορικο και επιπλεον οτι για τον παραπανω λογο ουσιαστικα δεν υφισταται η δυνατοτητα χρησης αργων στην ασφαλτο και σε γενικα εδαφη με αυξημενη προσφυση αφου παλι θα απαγορευονται οι ελιγμοι για τον κινδυνο βλαβης στο τρανσφερ.Καταληγοντας λοιπον αυτο που προσφερουν ειναι πιο σιγουρο κλειδωμα χωρις να υπαρχει ο κινδυνος να μεινει κατι ξεκλειδωτο.Και εδω ερχεται η σκεψη μου να σηκωσω το αμαξι στον αερα και με ξεκλειδωτες πλημνες να βαλω 4χ4Η και 4χ4L, και αν οι μπροστα τροχοι δεν περιστραφουν αυτο σημαινει οτι οσα λεγονται εδω μεσα ειναι οκ.Αν περιστραφουν ομως τοτε μαλλον εχει δικαιο ο συνεργας.Και φυσικα να τις κλειδωσω και να κανω ην ιδια δοκιμη για να δω τα απτελεσματα.
Να αλλάξεις συνεργείο, είναι άσχετος :!: Ακόμα και εγώ που ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο σοβαρά με τα "εντόσθια" του GV μου εδώ και 3 χρόνια στο club, ξέρω περισσότερα....
1. Η κατανάλωση πέφτει ΣΙΓΟΥΡΑ όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό :!:
2. Σήκωσε το αμάξι και κάνε τα test μόνος σου και θα διαπιστώσεις τι γίνεται. Αλλά πρέπει να το σηκώσεις όλο στον αέρα, να μπεις μέσα, να βάλεις μπροστά και να αρχίσεις τα πειράματα με το γκάζι και κομπλάρισμα-ξεκομπλάρισμα για να το καταλάβεις καλά.
Edit: Επίσης, έχοντας νεκρά στο κιβώτιο και ξεκλείδωτες τις πλύμνες, να περιστρέψεις τις ρόδες με το χέρι και θα δεις ότι τα ημιαξόνια και ο εμπρός άξονας (από το διαφορικό έως το transfer) δεν θα περιστρέφονται.
Μετά όταν κατεβάσεις το αμάξι, θα σου ανάψει για λίγο η ένδειξη του ABS αλλά μετά θα σβήσει, δεν είναι τίποτα
GiorgosN έγραψε:Και ενα δευτερο που με απασχολει ειναι σχετικα με την τοποθετηση τους οτι δεν εβαλε ουτε στις αλενοβιδες ουτε στις βιδες που πιανουν στο μουαγιε ουτε τις παρεχομενες ασφαλειες ουτε κολλα σπειρωματος παρα μονο μου ειπε να τις ελεγχω μια φορα το μηνα.Επιπλεον σχετικα με την στεγανοποιηση τους χρησιμοποιησε μονο μια χαρτινη φλαντζα που παρεχονταν η οποια τοποθετηθηκε μεταξυ του ασημι καπακιου και του κυριως σωματος της πλυμνης και και στερεωθηκε με τις αλεοβιδες ενω στο σημειο που εφαπτονται η βαση τους με το μουαγιε δεν εβαλε τιποτα.Αναμενω τις παρατηρησεις και ζητω συγνωμη για το τεραστιο κειμενο

1.Θέλει κόλλα σπειρώματος, γιατί να τις κοιτάς κάθε μήνα δηλαδή, δεν το κατάλαβα αυτό!
2. Εκτός από την χάρτινη φλάτζα, έπρεπε να βάλει φλατζόκολα
3. Γρασογραφίτη μέσα στην πλύμνη δεν σου έβαλε? Αν όχι, όταν τις έχεις ξεκλείδωτες, θα ακούς ένα γκλιγκ-γκλινγκ σε "κοφτά" χαντάκια. Πρέπει να βάλεις γρασσογραφίτη! Και μην βάλεις, πολύ, ίσα να καλύψει τις μέσα εσοχές από τα εσωτερικά δοντάκια της πλύμνης. Ο γρασσογραφίτης είναι υλικό που διογκώνεται με την ζέστη και θα σου ξερνάει η πλύμνη και θα γίνεται η ρόδα χάλια (και εσύ όταν τις χειρίζεσαι)

Λοιπον ευτυχως δεν ειναι το μονιμο συνεργειο οπου επισκεπτομαι για τα υπολοιπα θεματα του αυτοκινητου αλλιως θα το εκλαιγα το τουτου.Απλως ετυχε να βρω τις πλημνες στην επαρχια σε καλη τιμη και τις εβαλα σε ενα δηθεν καλο μαστορα της περιοχης.Οσον αφορα την λειτουργια τους παραμενουμε σε αυτα που διαβαζουμε εδω δηλ με ξεκλειδωτες και 4χ4l εχουμε αργα στους πισω τροχους και απεριοριστη δυνατοτητα ελγμων χωρις κινδυνο να φορτισουμε το τρανσφερ.Με κλειδωμενες επανερχομαστε στη μαμα κατασταση.Σωστα?Οσον αφορα το γρασσο εβαλε με την ακρη του δακτυλου ενα γρασσο ξανθου χρωματος χωρις να ξερω αν αυτο ειναι γρασσογραφιτης.Πρεπει τωρα να βαλω κολλα σπειρωματος και τις ασφαλειες και φλαντζοκολλα?Αν ναι φλαντζοκολλα θελει και στην βαση της πλυμνης και στο καπακι που ηδη εχει βαλει την χαρτινη φλαντζα?Ευχαριστω για τα φωτα σας!!
YOU CAN GO FAST I CAN GO ANYWHERE!!!
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Αύγ 04, 2011 2:51 pm

GiorgosN έγραψε:με ξεκλειδωτες και 4χ4l εχουμε αργα στους πισω τροχους και απεριοριστη δυνατοτητα ελγμων χωρις κινδυνο να φορτισουμε το τρανσφερ.Με κλειδωμενες επανερχομαστε στη μαμα κατασταση.Σωστα?
Σωστά :wink:

GiorgosN έγραψε:Οσον αφορα το γρασσο εβαλε με την ακρη του δακτυλου ενα γρασσο ξανθου χρωματος χωρις να ξερω αν αυτο ειναι γρασσογραφιτης.

:doh: Όχι! πρέπει να βγει το απλό γράσσο που σου έβαλε πάραυτα και οι πλύμνες να ξεπλυθούν από αυτό το γράσσο!!! Ο γρασσογραφίτης είναι μαύρου χρώματος και μόνο γρασσογραφίτης πρέπει να μπει στις πλύμνες, το απλό (ξανθό) γράσσο από την θερμοκρασία που αναπτύσσετε θα χαλάσει και μαζί οι πλύμνες σου :!:

GiorgosN έγραψε:Πρεπει τωρα να βαλω κολλα σπειρωματος και τις ασφαλειες και φλαντζοκολλα?Αν ναι φλαντζοκολλα θελει και στην βαση της πλυμνης και στο καπακι που ηδη εχει βαλει την χαρτινη φλαντζα?Ευχαριστω για τα φωτα σας!!
Ναι! Διάβασε όλο το topic από την αρχή, έχουν κάνει και άλλοι τέτοιες απορίες (και γω ακόμα :mrgreen: )
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ Αύγ 04, 2011 3:37 pm

panoshm έγραψε:
GiorgosN έγραψε:με ξεκλειδωτες και 4χ4l εχουμε αργα στους πισω τροχους και απεριοριστη δυνατοτητα ελγμων χωρις κινδυνο να φορτισουμε το τρανσφερ.Με κλειδωμενες επανερχομαστε στη μαμα κατασταση.Σωστα?
Σωστά :wink:

GiorgosN έγραψε:Οσον αφορα το γρασσο εβαλε με την ακρη του δακτυλου ενα γρασσο ξανθου χρωματος χωρις να ξερω αν αυτο ειναι γρασσογραφιτης.

:doh: Όχι! πρέπει να βγει το απλό γράσσο που σου έβαλε πάραυτα και οι πλύμνες να ξεπλυθούν από αυτό το γράσσο!!! Ο γρασσογραφίτης είναι μαύρου χρώματος και μόνο γρασσογραφίτης πρέπει να μπει στις πλύμνες, το απλό (ξανθό) γράσσο από την θερμοκρασία που αναπτύσσετε θα χαλάσει και μαζί οι πλύμνες σου :!:

GiorgosN έγραψε:Πρεπει τωρα να βαλω κολλα σπειρωματος και τις ασφαλειες και φλαντζοκολλα?Αν ναι φλαντζοκολλα θελει και στην βαση της πλυμνης και στο καπακι που ηδη εχει βαλει την χαρτινη φλαντζα?Ευχαριστω για τα φωτα σας!!
Ναι! Διάβασε όλο το topic από την αρχή, έχουν κάνει και άλλοι τέτοιες απορίες (και γω ακόμα :mrgreen: )


+1000. :clap:
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4360
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό manos12-74 » Παρ Αύγ 05, 2011 9:54 pm

το μονο που πρεπει να προσεχετε ειναι η βιδες που πιανουν την πλημνη,καντε ενα ελενχο καθε τοσο γιατι ετυχε να το δω στο αμαξι του char,στο συνεργειο οταν τις βγαζανε ηταν ηδη λασκαρισμενες,παρολο που ειχε βαλει κολα για βιδες
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
Άβαταρ μέλους
manos12-74
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:27 am
Τοποθεσία: αθηνα κηφισια
Λάστιχα: dunlop grandtrek at
Suspension: mad+ kyb+αποστατες
cb: Όχι
Name: Μανος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό ΣΠΑΘΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ » Κυρ Αύγ 07, 2011 11:24 pm

Φίλοι, όντως είναι απαραίτητο να ελέγχουμε τις βίδες μην λασκάρουν, γιατί παραλίγω να χάσω τη μία στο δρόμο! Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν λασκάραν από μόνες τους και έφυγαν οι βίδες ή τις βοήθησε κάποιο "χεράκι" αλλά είναι καλό είναι να έχουμε το νου μας.
Άβαταρ μέλους
ΣΠΑΘΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 5:26 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Λάστιχα: Wrangler AT/SA
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Name: ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό alex14 » Δευτ Αύγ 08, 2011 10:30 am

ΣΠΑΘΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:Φίλοι, όντως είναι απαραίτητο να ελέγχουμε τις βίδες μην λασκάρουν, γιατί παραλίγω να χάσω τη μία στο δρόμο! Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν λασκάραν από μόνες τους και έφυγαν οι βίδες ή τις βοήθησε κάποιο "χεράκι" αλλά είναι καλό είναι να έχουμε το νου μας.


Και εγω τις βρηκα λασκαρισμενες 20 μερες μετα την τοποθετηση και ειχα βαλει και κολα. Τις ξαναεσφιξα και απο τοτε δεν λασκαρισαν παλι.
Η ζωη περνάει γρήγορα. Βάλε τα "αργά".
Άβαταρ μέλους
alex14
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 6:07 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Suspension: Mad / KYB
cb: Ναι
Name: Αλεξης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Παρ Αύγ 12, 2011 10:42 pm

Οπως εγραψα και παραπανω για να διαπιστωσω του λογου το αληθες θα εκανα τεστ με σηκωμενο το αυτοκινητο να δω πως δουλευουν τελικα οι πλυμνες.Αυτο που διαπιστωσα ειναι το αναμενομενο οτι δηλ. εξηγουν σε τοσα και τοσα ποστ τα παιδια του φορουμ ισχυει εντελως.Οποτε μαλλον ο εν λογω συνεργας θα πρεπει να το ψαξει λιγο παραπανω το θεμα με την λειτουργια της τετρακινησης με χρηση πλημνων.Αυτα απο εμενα!
YOU CAN GO FAST I CAN GO ANYWHERE!!!
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Αύγ 12, 2011 10:57 pm

GiorgosN έγραψε:Αυτο που διαπιστωσα ειναι το αναμενομενο οτι δηλ. εξηγουν σε τοσα και τοσα ποστ τα παιδια του φορουμ ισχυει εντελως.

:wink:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30507
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Τρί Αύγ 16, 2011 3:09 pm

Τι ειναι καλυτερο να βαλω για να μην χασω τις πλυμνες στον δρομο, τις ασφαλειες που ειχαν οι πλυμνες στη συσκευασια τους ή καποιο απο τα εικονιζομενα Α και Β
DSC00020.JPG
DSC00020.JPG (7.39 KiB) 4148 προβολές
.Ποιο θα ειναι το πιο σταθερο απο ολα?Και κατι ακομη το γρασσο απο μεσα απο τις πλυμνες πως θα το καθαρισω?
YOU CAN GO FAST I CAN GO ANYWHERE!!!
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τρί Αύγ 16, 2011 7:22 pm

Αν έχεις τις αστεροειδής ροδέλες βάλε αυτές.Πολύ καλύτερες και ασφαλέστερες απο τις γκρόβερ.Να ξέρεις όμως οτι σε κάθε λύσιμο των βιδών θέλουν αλλαγή.

Ο καθαρισμός του γρασσου γίνεται με βενζίνη και ενα πανί.Και με πετρέλαιο κάνει....αλλά δεν στεγνώνει ευκολα ενω αν μείνει μέσα θα διαλύσει το καθαρό γράσσο που θα βαλεις
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Τετ Αύγ 17, 2011 12:51 am

Μastergunner εχω και τις αστεροειδεις ροδελες και τις ασφαλειες που ειχε στη συσκευασια οι πλυμνες.Μεταξυ αυτων των δυο ποια ειναι καλυτερα?
YOU CAN GO FAST I CAN GO ANYWHERE!!!
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τετ Αύγ 17, 2011 5:11 am

GiorgosN έγραψε:Μastergunner εχω και τις αστεροειδεις ροδελες και τις ασφαλειες που ειχε στη συσκευασια οι πλυμνες.Μεταξυ αυτων των δυο ποια ειναι καλυτερα?



Εγω φίλε Γιώργο είμαι υπέρ των αστεροειδών κιλ αυτό γιατί πιανουν όλο τον αυχένα της κεφαλής της βίδας και τον ασφαλίζουν στη πλύμνη.Προσωπικά τέτοιες έχω βάλει και μεχρι τώρα δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό harijohn » Τετ Αύγ 17, 2011 1:32 pm

Mastergunner έγραψε:Αν έχεις τις αστεροειδής ροδέλες βάλε αυτές.Πολύ καλύτερες και ασφαλέστερες απο τις γκρόβερ.Να ξέρεις όμως οτι σε κάθε λύσιμο των βιδών θέλουν αλλαγή.

Ο καθαρισμός του γρασσου γίνεται με βενζίνη και ενα πανί.Και με πετρέλαιο κάνει....αλλά δεν στεγνώνει ευκολα ενω αν μείνει μέσα θα διαλύσει το καθαρό γράσσο που θα βαλεις

Γιώργο όπως έγραψες παραπάνω στο τελευταίο σερβις μου ξεβίδωσε τις βίδες από τις πλυμνες και όταν πήγε να τις ξαναβιδώσει δεν κάθονταν καλά σαν να είχαν στραβώσει οι ροδέλες, άλλες δεν είχε, και τοποθέτησε τις βίδες χωρίς αυτές. Τις έχω ελέγξει και δεν έχουν λασκάρει. Ρώτησα και σε κανα 2 μαγαζιά αλλά δεν βρήκα, λες να έχω κάνα πρόβλημα μελλοντικά?
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό char » Τετ Αύγ 17, 2011 3:16 pm

GiorgosN έγραψε:...το γρασσο απο μεσα απο τις πλύμνες πως θα το καθαρισω?

Φίλε Γιώργο, είναι καλύτερα να μην προσπαθήσεις να ξεπλύνεις το γράσσο από τις πλύμνες σου.
Για να το κάνεις, θα πρέπει να τις αποσυναρμολογήσεις εντελώς, να καθαρίσεις πρώτα με το χέρι το γράσσο, να τις ξεπλύνεις με βενζίνη και μετά να τις φυσήξεις με πίεση αέρα με πολλή προσοχή ώστε να καθαρίσουν εντελώς από τα υπολείμματα της βενζίνης-γράσσου και να στεγνώσουν τελείως πριν βάλεις γρασσογραφίτη. Διαφορετικά θα καταστρέψεις και τον γρασσογραφίτη.
Οι πλύμνες δεν έχουν πρόβλημα αν λειτουργήσουν με γράσσο. Άλλωστε δεν χρειάζονται παρά ελάχιστο.
Η χρήση γρασσογραφίτη είναι προτιμώτερη ίσως, κυρίως επειδή αν περάσουν νερά (σε περίπτωση ελλιπούς στεγανοποίησης) ο γρασσογραφίτης αλλοιώνεται πολύ δυσκολότερα απ' ότι το γράσσο. Δεν είναι όμως και μονόδρομος.
Εγώ έχω βάλει γράσσο και σε πρόσφατο λύσιμο (μετά από περίπου 15.000 χλμ) ήταν μιά χαρά και το γράσσο αναλλοίωτο. :)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Δευτ Ιουν 16, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
gi@nn@kis Δευτ Ιουν 16, 2025 9:46 am καλημερα !!
antonis1627 Δευτ Ιουν 16, 2025 6:46 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Ιουν 15, 2025 10:32 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 15, 2025 7:56 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 14, 2025 7:21 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Ιουν 13, 2025 10:56 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 13, 2025 6:41 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Ιουν 12, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 11, 2025 4:10 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 11, 2025 6:48 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 10, 2025 12:01 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 10, 2025 6:53 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 09, 2025 11:04 am Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους.
antonis1627 Δευτ Ιουν 09, 2025 6:36 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.Χρόνια πολλά
antonis1627 Κυρ Ιουν 08, 2025 8:23 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 07, 2025 10:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό τριήμερο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 07, 2025 7:02 am Καλημέρα σας και καλό τριήμερο.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 12:59 pm Τετάρτη 11-6-2025 πάμε για καφεδάκι στην Πεντέλη στον .
arahova Παρ Ιουν 06, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 06, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
LEMON Πέμ Ιουν 05, 2025 7:51 am Καλημέρα σας πουλάκια μου
antonis1627 Πέμ Ιουν 05, 2025 6:39 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Ιουν 04, 2025 8:58 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες