Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό gba » Παρ Δεκ 20, 2024 2:02 pm

Tsakas έγραψε:Οι AISIN πλύμνες πρέπει να τοποθετούνται με ΚΩΝΙΚΟΥΣ οδηγούς στις βίδες που τις στερεώνουν στο μουαγιέ.
Για να κεντράρουν σωστά την πλύμνη .
Για τον λόγο αυτό, έχουν κωνικές τις τρύπες που ειναι στην βάση της κάθε πλύμνης.
Οι οποίες τρύπες είναι και μεγαλύτερες για να δέχονται τους κωνικούς οδηγούς . Οπότε χωρίς τους οδηγούς αυτούς οι βίδες στερέωσης (ναι, ξερω, σου ειπαν ότι μπαινουν και έτσι μια χαρά) έχουν κενά γύρω τους

Οι κωνικοί οδηγοι που λέω, είναι κώνοι με τρύπα στην μέση για να περνάει η βίδα και σκοπό έχουν να κεντράρει (ακριβώς) η πλύμνη εκει που την βιδώνεις.
Έτσι η πλύμνη στέκεται ακριβώς στο σημείο που πρέπει. Άλλες πλυμνες (άλλων κατασκευαστών ) δεν έχουν αυτή την ιδιαιτερότητα και δεν χρειάζονται κωνικούς οδηγούς
Αν έχεις βάλει απλές ροδέλες , οι βίδες θα δεις ότι 'κολυμπάνε' στην τρύπα με αποτέλεσμα το ελλιπές κεντράρισμα
Οι πλύμνες όταν τις αγοράζεις ΔΕΝ έχουν αυτούς τους κωνικούς οδηγούς και αν ΔΕΝ τους είχε το αυτοκίνητο απο πριν (δύσκολο, εκτος αν φόραγε πάλι AISIN) τότε μ'αλλον δεν τους έχεις

Οι βίδες για το καπάκι της πλύμνης ειναι Μ6 Χ 20χιλ

Μην τις αφήσης χωρίς τους κωνικούς οδηγούς
Άποψη μου , εσυ κάνεις ότι θες


Ευχαριστώ για τις ενδιαφερουσες πληροφοριες.
Αν και εμπιστευομαι τον μηχανικο μου, με εβαλες να ψαχνω τις παλιες , γιατι κανεις δεν τα γνωριζει ολα και κατι μπορει να μας ξεφυγει.
Μαλλον εμενα φορουσε μαμισιες aisin , γιατι εχουν κωνικες τρυπες , οπως φαινεται και στην φωτογραφια
Mαμισιες πλυμνες GV.JPG
Mαμισιες πλυμνες GV.JPG (36.1 KiB) 3354 προβολές

Επι τη ευκαιρια να πω οτι δεν αντιλαμβανομαι καποια δυσλειτουργια και κουμπωνουν και ξεκουμπωνουν πολυ ευκολα.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό gba » Παρ Δεκ 20, 2024 2:16 pm

Tony Louk έγραψε:Μη βάζετε ανοξείδωτες βίδες!!!

Μόνο μαύρες ή γαλβανισμένες!

Οι ανοξείδωτες, όταν σφίξουν πολύ, μετά δεν ξεβιδώνουν... χαλάνε οι βόλτες τους!


Εχεις δικιο, οι ανοξειδωτες Α2, σαν αυτες που επελεξα, δεν ειναι για μεγαλα φορτια και σε καμμια περιπτωση δεν συνιστωνται για βιδωμα πανω στο μουαγιε, οπου επιλεγουμε μαυρες ή γαλβανιζε 8.8 ή 12.9. Η βιδεμπορικη εδω στο Αγρινιο, φερνει και 12.9.
Αν δεν κανω λαθος, το καπακι στις πλυμνες δεν δεχεται μεγαλες πιεσεις και οι ανοξειδωτες Α2 με σωστο σφιξιμο και κολλα σπειρωματος μπλε , ειναι μια χαρα.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Παρ Δεκ 20, 2024 4:49 pm

ΜΗΝ βάλεις 12.9 κλπ
Μόνο 8.8 για αυτήν την εφαρμογή (κατά την ταπεινή μου γνώμη)
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Zoderman » Παρ Δεκ 27, 2024 12:17 am

Αρα αγοράζω τις πλημνες aisin παίρνω και τις κωνικές βίδες με την 8.8 σκληρότητα. Χρειάζεται κάτι άλλο ; Υπάρχει κάτι σαν φάλτζα μέσα στις πλημνες ή χρειάζεται να πάρω κάτι άλλο. Επίσης τις βιδρς αυτές μπορώ να τις βρω σε ιαπωνική βιδεμπορικη κτλ ;
Zoderman
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 14, 2024 3:15 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Λάστιχα: 50/50
Διάσταση ελαστικών: 205 75 16
Suspension: +7
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Zoderman

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό gba » Σάβ Δεκ 28, 2024 1:51 am

Αν οι τρυπες στην πλύμνη σου, ειναι κωνικες, οπως στην παραπανω φωτογραφια, δεν αγοραζεις κωνικες βιδες, αλλα αγοραζεις βιδες μονο για τα καπακια, 12 βιδες 8.8 6mmX20mm, οπως επισημανε ο tsakas παραπανω.
Αν η πλυμνη σου, δεν εχει κωνικες τρυπες τοτε αγοραζεις επιπλεον 12 βιδες 8.8 με κωνικους οδηγους, στις ιδιες διαστασεις με τις μαμισιες, οπως επισημανε παραπανω ο tsakas.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Tsakas » Σάβ Δεκ 28, 2024 11:31 am

ΑΝ οι τρύπες στις πλύμνες σου είναι κωνικές (που είναι στις AISIN) τότε πρέπει να βάλης ΚΑΙ τους κωνικούς οδηγούς τους για να κεντράρουν πιο σωστά.
Δεν τους έχει βάλει ο κατασκευαστής για πλάκα και σίγουρα υπάρχει λόγος.
Αν σκεφτούμε ότι επιβαρύνεται το κόστος κατασκευής των πλυμνών με το να φτιαχτούν οι κωνικές τρύπες στο σώμα και να φτιαχτούν κωνικοί οδηγοί κλπ
και παρόλα αυτά συνεχίζει να τις παράγει έτσι, κάποιος λόγος θα υπάρχει

Αν δεν έχεις τους κώνους , μπορείς
1. Να φτιάξης στον τόρνο (το έχουν κάνει άτομα που ξέρω)
2. Να αγοράσης (και απο το εξωτερικό)
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις
Άβαταρ μέλους
Tsakas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2022 9:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Crosswind M/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: Μεταβλητή
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ηorseman
Name: Χρήστος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Savvas Dim » Κυρ Αύγ 03, 2025 2:47 pm

Μπορειτε να υποδείξετε συνεργεία Θεσσαλονίκης που εχετε τοποθετησει τις πλημνες :?:
Savvas Dim
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Απρ 03, 2024 9:24 pm
Λάστιχα: Bridgestone Dueler
Διάσταση ελαστικών: 215/65r16
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημητρης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Σεπ 04, 2025 8:00 am

Μπορεί να σου απαντάω αργά και ήδη να έχεις τακτοποιηθεί, αλλά η τοποθέτησή του είναι κάτι απλό. Οπότε και στο δικό σου συνεργείο να πας, θα στο κάνουν.
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38322
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Savvas Dim » Τρί Σεπ 16, 2025 3:26 pm

Ευχαριστώ πολύ, τελικά εμεινα στην πρόθεση γιατι κανα 2 που ρωτησα δεν μου το συνέστησαν και τις πλυμνες αλλά και το κουμπί απενεργοποίησης της αντλίας υποπίεσης οπότε το ξανασκέφτηκα και αποφάσισα να μην κάνω το βημα… τουλάχιστον προς το παρον…
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τρί Σεπ 16, 2025 4:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης. Δεν πατάμε "Παράθεση" όταν απαντάμε στο προηγούμενο post.
Savvas Dim
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Απρ 03, 2024 9:24 pm
Λάστιχα: Bridgestone Dueler
Διάσταση ελαστικών: 215/65r16
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημητρης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό gba » Τρί Σεπ 16, 2025 5:17 pm

Οπως εχουν αναφερει πολλοι συμφουριτες και το επιβεβαιωνω, αν κανεις μανουβρες με φορτωμενο τρειλερ σε στεγνη ασφαλτο, αλλα και στο χωραφι,
τοτε με λειτουργια 2L, αργα μονο πισω, προστατευεις τον δισκο απο φθορες και οχι μονο τον δισκο.
Και αυτο το πετυχαινεις ειτε με πλημνες ειτε με το διακοπτη απενεργοποιησης της αντλιας.
Προσωπικα τα εβαλα και τα δυο και αν επελεγα μονο το ενα, θα εβαζα μονο το διακοπτη απενεργοποιησης της αντλιας.
Μεσα στην πολη για μικρες ταχυτητες τις πλημνες τις βαζω στο free.
Οποτε εχει βροχερο καιρο ή θα κανω ταξιδι τις πλημνες τις βαζω στο lock.
Το θεμα μου ειναι οτι συνηθως ξεχναω να τις γυρισω και τις αφηνω στο lock, οποτε ειναι σαν να μην τις εχω. :lol:
Τουλαχιστον εβαλα aisin, που ειναι και οι μαμισιες.
Αυτο που ειναι απαραιτητο, για να μην σου βγαλει ζημιες το μπροστινο διαφορικο, μετα απο πολλα χιλιομετρα, ειναι αυτος ο
Παντως εμενα δεν μου εβγαλε μεχρι να το βαλω καπου στα 340.000 χιλιομετρα.
Οταν το βαλεις βλεπεις αμεσα οτι το διαφορικο ειναι στιβαρο και δεν κρεμαει , οπως πριν.
Και εγω ετυχε να δω σε αλλον , που το ειχε βαλει πριν απο μενα , καποια στιγμη , που ετυχε να ειμαστε στο συνεργειο διπλα-διπλα με τα αυτοκινητα ανεβασμενα στους ανυψωτηρες.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό dimtsag » Σάβ Δεκ 13, 2025 11:35 am

Καλημέρα σε όλους! Τοποθέτησα σήμερα τις νέες πλύμνες της AVM και θα ήθελα μια διευκρίνηση σχετικά με την λειτουργία τους... Σε σχέση με τις άλλες που έχω στο 16αρι το κούμπωμα τους είναι -πως να το πω - πιο μηχανικό στο άκουσμα τους . Ακούς δηλαδή το "κλάκ" όταν γυρίζεις τον διακόπτη . Ενώ το 16αρι GV θέλει παραπάνω δύναμη και πιο σφιχτό σαν αίσθηση. No name οι παλιές έτσι;

Αυτές τοποθέτησα :
IMG_0274.JPG
Άβαταρ μέλους
dimtsag
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 03, 2018 12:58 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/16
Suspension: B52 Offroad
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: Dimitris
Name: Δημήτρης

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό gba » Σάβ Δεκ 13, 2025 12:15 pm

Καλημέρα.
Για λογους πληροφορησης, στο δικο μου 2.5 GV με πλημνες aisin, δεν ακουγεται κουμπωμα-δεν αντιλαμβανεσαι οτι κουμπωσαν και φερνουν πολυ ευκολα στροφη.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό dimtsag » Σάβ Δεκ 13, 2025 12:43 pm

Οι AVM φέρνουν εύκολα στροφή αλλά ακους ένα "τακ" μεταλλικό όταν τις γυρίσεις. Από την άλλη οι no name του 16αριου δεν νιώθεις οτι κούμπωσαν / ξεκούμπωσαν αλλά θέλουν δύναμη να γυρίσουν , οχι κάτι το τρομερό αλλά θέλουν. Γι'αυτό ρωτάω αν έτσι είναι η λειτουργία τους αλλιώς να τις τσεκάρω.
Άβαταρ μέλους
dimtsag
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 03, 2018 12:58 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/16
Suspension: B52 Offroad
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: Dimitris
Name: Δημήτρης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

Σταύρος 4x4 Σάβ Ιουν 13, 2026 10:08 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Σάβ Ιουν 13, 2026 9:04 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Ιουν 13, 2026 7:29 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 13, 2026 5:39 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
KonKalamata Σάβ Ιουν 13, 2026 4:55 am Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες