Χωρίς να θέλω να το γρουσουζέψω, δεν έχει αναφερθεί προς το παρόν κάποια αξιόλογη βλάβη τόσο στα πετρελαιοκίνητα όσο και στα βενζινοκίνητα.
Αισίως αρκετοί από εμάς ξεπέρασαν τα 10000 χλμ, αν υπήρχε κάτι θα είχε αναφερθεί. Ειδικά αν πας για τους λόγους σου σε βενζινοκίνητο, πιθανόν να έχεις
ένα επιπλέον + στην αξιοπιστία μιας και μιλάμε για κατασκευή Suzuki σε σχέση με το πετρελαιοκίνητο (που είναι κινητήρας της FIAT και τον βρίσκεις
σε FIAT, Alfa Romeo, Jeep κ.λ.π.)
Πράγματα που μπορεί να σε προβληματίσουν είναι:
- Η ποιότητα των πλαστικών, ειδικά στο κάτω μέρος της καμπίνας (αυτά όμως μπορείς να τα δεις και να κρίνεις).
- Η ποιότητα κύλισης σε μεγάλες ταχύτητες στην εθνική λόγω μικρού μεταξονίου
- H μέτρια ηχομόνωση επίσης σε μεγάλες ταχύτητες πάνω από κακό οδόστρωμα
- Κάποια - μικρά - θέματα συναρμογής (π.χ. να συντονίζεται κάποιες φορές το ταμπλό ή τα τζάμια σε "κατσαρό" οδόστρωμα)
- Το ότι δεν είναι "off road animal" αλλά ένα SUV. Φοράει μάλιστα στις εκδόσεις GL+ και GLX 17ρες ζάντες με 55ρι προφίλ που δεν δίνουν καμία επιλογή
σε Α/Τ ελαστικό (αν θέλεις τέτοιο ελαστικό, υπάρχει μόνο για τις 16ρες με 60ρι προφίλ του GL!).
Οι πόρτες δεν είναι όντως "χρηματοκιβωτίου" και είναι πιο ελαφριές και με λιγότερο "πειστικό" ήχο κλεισίματος από ένα Auris 7 ετών που επίσης οδηγώ.
Ωστόσο, από κάπου έκαναν μείωση κόστους (μόνωση, υλικά) μιας και το αμάξι έχει 5 γεμάτα αστέρια στο EuroNCap (όχι μόνο ηλεκτρονικά
καλούδια αλλά και ακαμψία). Αναλυτικές παρατηρήσεις (για το diesel) όμως, έχω εδώ
viewtopic.php?f=107&t=26958&start=0