TEST DRIVE NEW VITARA

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Πέμ Ιουν 28, 2018 1:00 pm

Δυστυχώς αυτες οι κατευθυνόμενες φυλλάδες-site επηρεάζουν πολύ κόσμο που δεν έχει ούτε τις γνώσεις
αλλά ούτε και την εμπειρία.Καλό θα είναι να ενημερωνόμαστε αλλά όχι να επηρεαζόμαστε. :naughty:
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό PGP » Πέμ Ιουν 28, 2018 1:51 pm

Βρε παιδια.... τι καθεστε και ασχολειστε με το αυτοτριτη...
Ειναι μακραν το χειροτερο στο ειδος του μεσο ενημερωσης... εντελως κατευθυνομενο και μεχρι αηδιας φιλα προσκειμενο σε μεγαλο εισαγωγεα.
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Ιουν 28, 2018 2:28 pm

από το κείμενο....." το φινίρισμα στην καμπίνα είναι αποκαρδιωτικό"
ναι εκεί στο autotriti τα καθημερινά σας αυτοκίνητα είναι aston martin ή bentley και το φινίρισμα σας προκάλεσε σόκ :?: :?: :?:
Λίγη σοβαρότητα ή εξηγήστε τον "ουρανοκατέβατο" :cry: :cry: χαρακτηρισμό ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΟ :snooty:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3446
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό WildBoar » Πέμ Ιουν 28, 2018 3:21 pm

Το τέστ δεν είναι δίκαιο ! Κάποια αμάξια είναι 4x4 (mokka,renegade) και τα συγκρίνουν με vitara 2wd! Τόσο δύσκολο ήταν να βρούν ένα τετρακίνητο; :naughty:
Τελευταία επεξεργασία από WildBoar και Πέμ Ιουν 28, 2018 3:31 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
WildBoar
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 08, 2018 3:53 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: stock
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό BOSS » Πέμ Ιουν 28, 2018 3:27 pm

Ξερω τι θελουν για να στρωσουν και μας ενοχλουν τα nv μας :mrgreen:
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9205
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Πέμ Ιουν 28, 2018 3:32 pm

Άλλο ένα άρθρο που γειώνει το vitara... Από το γνωστό περιοδικό.. πάλι καλά που δεν το έβγαλε τελευταίο! Βγήκε προτελευταίο! χαχαχα!

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-megalo-striptiz-Super-Dokimh-Katanalwshs-Elk-Test-se-13-mikra-crossover_172842.asp
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιουν 28, 2018 3:40 pm

Χαχαχαχα...

9,5 λίτρα/100χλμ. δεν έχω κάψει ούτε στο Καλλίδρομο με τις λάσπες, στις φωτό που βάζει ο Βαλάντης παραπάνω!!! :naughty: :naughty: :naughty: :liar: :liar: :liar:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9273
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό WildBoar » Πέμ Ιουν 28, 2018 3:55 pm

Δοκιμάζουν το βενζινοκίνητο 1.6 και πάλι όμως μεγάλη κατανάλωση δίνουν.
Διαφορετική περίπτωση από όλες τις άλλες είναι το Suzuki Vitara, καθώς είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοντέλο στο θέμα μας. Συγκεκριμένα «φοράει» κινητήρα 1.586 κ.εκ. απόδοση 120 ίππων και 156 Nm ροπής, τα οποία λόγω έλλειψης τούρμπο έρχονται πολύ ψηλά, στις 4.400 σ.α.λ..

Γιατί δεν δοκιμάσαν το diesel ; μάλλον επειδή όλα τα άλλα είναι turbο βενζίνη, τότε έπρεπε να το συγκρίνουν με το 1.4s turbo.
Άβαταρ μέλους
WildBoar
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 08, 2018 3:53 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: stock
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Πέμ Ιουν 28, 2018 4:12 pm

WildBoar έγραψε:Δοκιμάζουν το βενζινοκίνητο 1.6 και πάλι όμως μεγάλη κατανάλωση δίνουν.
Διαφορετική περίπτωση από όλες τις άλλες είναι το Suzuki Vitara, καθώς είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοντέλο στο θέμα μας. Συγκεκριμένα «φοράει» κινητήρα 1.586 κ.εκ. απόδοση 120 ίππων και 156 Nm ροπής, τα οποία λόγω έλλειψης τούρμπο έρχονται πολύ ψηλά, στις 4.400 σ.α.λ..

Γιατί δεν δοκιμάσαν το diesel ; μάλλον επειδή όλα τα άλλα είναι turbο βενζίνη, τότε έπρεπε να το συγκρίνουν με το 1.4s turbo.


Είναι λίγο άκυροι οι άνθρωποι.. Δοκιμάζουν τα άλλα με βενζίνη και turbo και από τη Suzuki παίρνουν το ατμοσφαιρικό! Γελάει ο κόσμος... Και δίνουν και 9,5 lt με ταχύτητες 140km/h, που μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο..
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Πέμ Ιουν 30, 2022 8:55 pm


"Είναι ο απόλυτος βασιλιάς της κατηγορίας στο χώμα, αλλά όπως όλοι οι βασιλιάδες, απαιτεί αρκετές θυσίες"
Vitara, βαριά φανέλα. Όταν ο πατέρας σου, ο παππούς σου κι ο προπάππους σου έχουν οργώσει τα βουνά της πατρίδας μας κι έχουν χτίσει καριέρα πάνω στις φυτεμένες πέτρες της ελληνικής υπαίθρου, τότε έχεις ξεκάθαρο χρέος: να είσαι το πιο περιπετειώδες μοντέλο στην κατηγορία σου.
Τι ευλογημένη που είναι η ποικιλία που υπάρχει στα B–SUV, την πιο απαιτητική κατηγορία της αγοράς! Έχει ένα μοντέλο για κάθε διαφορετικό γούστο. Και πράγματι, με απλά και σταράτα λόγια, το Vitara θα πρέπει να είναι η επιλογή σας αν θέλετε ένα όχημα για να παίρνετε τα βουνά. Προσοχή: δε λέμε για την υποτιθέμενη δόση περιπέτειας που νιώθει ότι βιώνει ο μέσος Έλληνας: να σκαρφαλώνει στα πεζοδρόμια, να κατεβαίνει σε εκείνη την παραλία που δεν πάνε τα κουρσάκια, να μην περπατάει τα τελευταία 200 μέτρα χωματόδρομου για το ξωκλήσι στο καλοκαιρινό πανηγύρι. Για αυτή τη χρήση, μπορεί να σας ικανοποιήσει κι ένα ψηλωμένο crossover, με μπροστινή κίνηση που θα κολακεύεται από ένα σωστό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Όπως το IntelliGrip των PSA, που φορούσε το Crossland που δοκιμάσαμε πρόσφατα.
αν το θες για να κατέβεις μέχρι την ψαγμένη παραλία, πάρε κάτι άλλο
Όχι, εδώ μιλάμε για το Vitara, ένα όχημα που σε προκαλεί να ορμήσεις σε κάθε χωμάτινη διαδρομή που εκτείνεται μπροστά σου. Έχοντας δημιουργήσει φανατικό κοινό, γιατί είναι συνώνυμο του άσπαστου και του προσιτού εργαλείου εκτός δρόμου. Με σύμμαχο μια σωστή τετρακίνηση, μαζεμένες διαστάσεις και κοντούς προβόλους, το Suzuki παρακαλάει για μια πιο χωμάτινη επιλογή ελαστικών σε σχέση με αυτά που φορούσε το δοκίμιο. Αν αγόραζα ένα, θα έβαζα αγγελία πώλησης σχεδόν καινούριων ελαστικών τη στιγμή που θα το πρωτοαντίκριζα από κοντά στην αντιπροσωπεία, δηλαδή λίγες μέρες πριν το παραλάβω στα χέρια μου. Είτε στο Car.gr είτε (ακόμα καλύτερα) στο δραστήριο club των κατόχων. Ραντεβού την ημέρα της παραλαβής στο κοντινότερο λαστιχάδικο. Κάποιος θα αποκτούσε κοψοχρονιά καινούρια πατούμενα κι εγώ θα κάλυπτα μέρος της χασούρας για να κάνω τα στοιχειώδη: να του φορέσω ελαστικά που θα ταιριάζουν στα εδάφη που του αρέσει να κινείται.
θα καραφλιάσετε με το πού μπορεί να πάει με κατάλληλα ελαστικά (και μια πιο κοντή 1η)
Στη διάρκεια της εβδομαδιαίας συμβίωσης, κινηθήκαμε πολύ εκτός δρόμου. Η τετρακίνηση έβρισκε πρόσφυση στην άνυδρη ξεραμένη καλοκαιρινή γη σε σημεία που δεν πίστευα ότι θα τα κατάφερνε. Το ύψος του αμαξώματος αποδείχθηκε επαρκές ακόμα και σε δύσκολα περάσματα και μοναδικός μου φόβος ήταν μη σκιστεί κάποιο από τα τέσσερα Continental Premium Contact 6 (215/55/17 παρακαλώ). Το ασαφές στην άσφαλτο τιμόνι δε μετέφερε κραδασμούς στα χέρια μου, η ανάρτηση ήταν ένα κλικ πιο σκληρή απ’ όσο θα ήθελα (πολλές φορές μακάρισα το μαγικό χαλί που έχουν πετύχει οι μηχανικοί της Dacia με το Duster, εις βάρος όμως του στριψίματος στην άσφαλτο).
Ήδη το Vitara έχει φτάσει πιο μακριά από τα υπόλοιπα B–SUV. Ωστόσο, αξίζει να το κρίνουμε με κριτήρια πραγματικού τζιπ και τότε θα βρούμε κάμποσες ατέλειες. Το όριο τέθηκε από την έλλειψη μιας κοντής πρώτης κι ενός ανθεκτικότερου συμπλέκτη. Γενικώς, η διάταξη του κιβωτίου ήταν ακατάλληλη, προφανώς απότοκο κάποιου έτοιμου σασμάν στο οποίο δεν επενέβησαν για λόγους κόστους. Οι πρώτες τρεις σχέσεις είναι πολύ μακριές (η 2α αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα και δε μιλάμε για κάνα πολύστροφο μοτέρ, μόλις που ξεπερνά τις 6.000 σαλ.), ενώ οι τελευταίες τρεις είναι αχρείαστα κοντά μεταξύ τους. Ιδανικά, θα ήθελα μια πολύ κοντή πρώτη (έστω κι αν τη χρησιμοποιούσα μόνον εκτός δρόμου) κι οι υπόλοιπες πέντε σε λογική απόσταση, σα να έχω ένα πεντάρι σασμάν με μπόνους μιας κοντής ταχύτητας για τα κατσάβραχα. Έτσι κι αλλιώς, με τόσο ελαστικό μοτέρ (θα τα πούμε εκτενέστερα παρακάτω), τα κενά καλύπτονται άριστα. Δεν είναι επιστημονική φαντασία όλα τούτα, τα έχει ενσωματώσει η Dacia στο Duster.
θα φτάσει πιο μακριά από κάθε άλλο B-SUV αλλά οι πραγματικοί τζιπάδες θα βρουν τρωτά σημεία
Όταν χρειάστηκε να ακινητοποιηθώ σε απότομη ανηφόρα, το πρόβλημα δεν ήταν η πρόσφυση των ακατάλληλων ελαστικών, δείγμα του πόσο σωστά δουλεύει η τετρακίνηση. Στα 2” που ενεργοποιείται το hill assist, το σύστημα που σε κρατά ακίνητο στην ανηφόρα ενώ αφήνεις το φρένο, πρέπει να προλάβεις να ανεβάσεις στροφές στο μοτέρ και να απελευθερώσεις τον συμπλέκτη, για να έχει επαρκή δύναμη να ανέβει. Κάτι που βέβαια δε θα χρειαζόταν αν είχε μια κοντή 1η. Ποτέ δεν απέδωσε γιατί ο κινητήρας δεν προλάβαινε να ανεβάσει όσο ψηλά έπρεπε για να έχω επαρκή δύναμη. Μετά από πολλές δοκιμές, κατέληξα στο εξής κόλπο: τραβώντας το χειρόφρενο με όλη σου τη δύναμη, προσπαθείς να παρατείνεις το χρονικό διάστημα που το αμάξι θα μείνει ακίνητο, ώστε να ανέβεις πολύ ψηλά (5.000 σαλ.) και να πατινάρεις τον συμπλέκτη. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να κινηθείς προς τα μπροστά. Αν κερδίσεις την αρχική αδράνεια, μετά δύσκολα σταματάς.
Βέβαια, η αδράνεια θα είναι εχθρός σου στην κάθοδο και το Hill Descent Control λειτουργεί όπως όλα τα ηλεκτρονικά της Suzuki: περισσότερο για να γεμίζει η λίστα του εξοπλισμού στην μπροσούρα παρά στην πράξη. Σε απότομες πλαγιές, δεν έκανε τίποτα. Μόνο σε πολύ ήπιες κλίσεις μπορούσε να φρενάρει επιθυμητά το αυτοκίνητο, αλλά δεν το θες για τις εύκολες περιπτώσεις.
Αρκετά όμως με το χώμα, το κάναμε φύλλο και φτερό. Στην άσφαλτο, το Vitara είναι πολύ ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα. Το οφείλει στο σοφό πάντρεμα της υβριδικής μπαταρίας και του κινητήρα που (για την εποχή του downsizing) έχει χορταστικά κυβικά (1.400) και μπόλικους κυλίνδρους (τέσσερις αντί για τρεις), οπότε έχουμε ένα πραγματικά ελαστικό σύνολο. Από τις 1.000 σαλ. τραβά δυνατά, αφού η μπαταρία κρύβει τα κενά του ξετούρμπιστου μοτέρ κι επιτέλους, δε συναντάς το κλασικό πρόβλημα των κούφιων κινητήρων χαμηλά, που έχουν σχεδόν όλα τα μικρά τουρμπάτα. Μπορείς δηλαδή να το οδηγήσεις σαν παλιό καλό ατμοσφαιρικό μεγάλου κυβισμού. Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται να ανακατεύεις ασταμάτητα τον λεβιέ των ταχυτήτων, ενώ σε στιγμές βαρεμάρας, από τη 2α θα επιλέξεις 4η και μετά 6η χωρίς διαμαρτυρίες. Συνδυάστε το παραπάνω με ένα εύχρηστο κιβώτιο, μαλακό τιμόνι και συμπλέκτη και μαζεμένες διαστάσεις B–SUV που κολακεύουν το ελληνικό οδικό δίκτυο κι έχετε ένα όχημα που σου φτιάχνει την καθημερινότητα.
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Ιουν 30, 2022 9:12 pm

Παίδες μη μασάτε.... και μη δίνετε βαρύτητα σε ηλεκτρονικές και μη φυλλάδες!

Όποιος ακουμπάει τα περισσότερα.... πρωτεύει και θριαμβεύει!

Ισχύει το αμερικάνικο no money no honey!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9273
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Ιουν 30, 2022 9:34 pm

eliaszim έγραψε:Όχι, εδώ μιλάμε για το Vitara, ένα όχημα που σε προκαλεί να ορμήσεις σε κάθε χωμάτινη διαδρομή που εκτείνεται μπροστά σου.


πόσο αλήθεια ρε φίλε
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3446
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Mastoras78 » Παρ Ιούλ 01, 2022 2:13 am

Tony Louk έγραψε:Παίδες μη μασάτε.... και μη δίνετε βαρύτητα σε ηλεκτρονικές και μη φυλλάδες!

Όποιος ακουμπάει τα περισσότερα.... πρωτεύει και θριαμβεύει!

Ισχύει το αμερικάνικο no money no honey!


Ο συγκεκριμένος που έγραψε το τελευταίο ριβιου είναι κομπλέ Αντώνημ
NV 1.6 Diesel GL+ AllGrip TCSS pro-fl

#mono_vitara
Άβαταρ μέλους
Mastoras78
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 10, 2021 6:12 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Mad +3.5
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Fon

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Ιούλ 01, 2022 8:48 am

Αυτό λέω....

Λέτε να διάβασε η Suzuki τον προτελευταίο και να αναβάθμισε το NV τόσο, που να βγήκε πρώτο??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9273
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: TEST DRIVE NEW VITARA

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Παρ Ιούλ 01, 2022 9:58 am

τονυ-αντονυ....
λιγα για το φιλαρακι μου τον δημητρη.
και μελος εδωθε.
και με τζιβι. δυομισαρι κιολας.
dimsavvas
γραφει και για το γαματο φορουμ.
οκ, δεν μπορουσε να βαλει παραπανω, μην κατηγορηθει κιολας. και φυσικα εχει αδικο. ομως σιγουρα δεν παιρνει κατι, εκτος απο το μακρυτερο ενω παιδευεται μερα-νυχτα για το σάιτ
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2726
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες