Fotini P. έγραψε:Μόλις επέστρεψα από ταξίδι στην Πίνδο. Το αμαξάκι τα πήγε μια χαρά, καλά κρατήματα, καλές προσπεράσεις, καλές επιδόσεις.
Σήμερα βρέθηκα δυο φορές σε χιόνι (μία στα ορεινά του δρόμου Άρτας-Τρικάλων και μία λίγο αργότερα στο Περτούλι). Όλα μια χαρά.
Εκείνο όμως για το οποίο αποφάσισα να γράψω είναι το απίθανο cruise control στην εθνική. Και λέω απίθανο, γιατί μόνο το τιμόνι χρειάστηκε να ελέγχω. Και εξηγώ. Βάζοντας την επιθυμητή ταχύτητα, εκτός του ότι τη διατηρεί σε νορμάλ συνθήκες (όλα αυτό κάνουν) όταν πλησιάσει προπορευόμενο όχημα φρενάρει μόνο του ανάλογα σε ποια από τις τρεις ρυθμίσεις το είχα (distance 1 για μικρή απόσταση, κ.ο.κ.) και αν το εμπόδιο εξαφανιστεί, επειδή λόγου χάρη άλλαζα λωρίδα, επιτάχυνε μόνο του μέχρι να ξαναβρεί την set ταχύτητα. Μιλάμε το μόνο που έλειπε ήταν ένας αυτόματος "πιλότος" να ρυθμίζει και το τιμόνι !! Να θυμίσω βέβαια πως έχω το αυτόματο κιβώτιο, δεν ξέρω κατά πόσο αντιδρά το ίδιο και το χειροκίνητο κιβώτιο, μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Έχει κάποιος φίλος το manual να μας κατατοπίσει?
Οπως τα λένε τα παιδιά είναι...
Είναι εξαιρετικά πρακτικό σε ΕΟ με πολύ βροχή όταν προσπερνάς νταλίκα που το σπρέυ δεν αφήνει καθόλου ορατότητα, αρκεί να βλέπεις αν γίνεται άσπρο το αυτοκινητάκι στο cc display για να καταλάβεις ότι υπάρχει προπορευόμενος.
Εχει και το αρνητικό του: Βγάζεις το δεξί πόδι από το γκάζι και πιάνεται!!!
Να σημειώσω πάλι κάτι άσχετο, αλλά που δεν περιγράφεται σε manual:
Σε sport mode δεν δίνει μόνο επιπλέον ροπή, δίνει και δύναμη: Στο auto για να φτάσει τα 200 με 6η θέλει πολύ ώρα και τερματίζει στα 205 στο κοντέρ, με sport ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα και τερματίζει στα 215 περίπου...
Αλήθεια Φωτεινή, πόσο σου έκαψε? Με τι μέση ταχύτητα στο trip?
Εμένα σε Αθήνα-Λάρισα-Θεσ/νίκη και πίσω μου έφερε 8.7!!! Αρκετά υψηλή. Μέση στο trip 117km/h μαζί με την κίνηση στις πόλεις (έφαγα πολύ στη Λάρισα και στην Εγνατία οδό). Γενικά πήγαινα με το cc στα 155 ελάχιστο και 185 max.