georgeke έγραψε:Καλορίζικο !
Aπο μοτερ πως παει?
Σας ευχαριστώ όλους.
Τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου ήταν: 2007 Golf+ Tsi 140, 2008 Civic 5d 1.8 EX, 2009 Lancia Delta Di 1.8 200cv, 2011 bmw i116,2012 Peugeot 508 1.6 THP. (είχαν προηγηθεί πολλά mazda-hyundai)
(προφανώς - να μην παραξηγηθώ- όχι γιατί είμαι εύπορος, το σχεδόν αντίθετο ισχύει, αλλά γιατί είναι εταιρικά-leasing...)
Κανένα δεν θα το χαρακτήριζες αργό. Ισως το civic που ήταν ψόφιο από τραβήγματα, αλλά και αυτό μετά τις 5k rpm πήγαινε καλά....(αν έμενε και λιγότερο από 6 μήνες στο συνεργείο από τους 12 που το είχα θα ήταν καλά...)
Ιδιαίτερα θα έλεγα εντυπωσίαζε η Delta με τα 32 ροπή στις 1400-6000 και κατά δεύτερο λόγο το tsi με τον συνδυασμό κομπρέσορα-τούρμπο.
Ετσι θεωρώ ότι έχω αποκτήσει σχετικά αντικειμενική άποψη του αν πάει ένα μικρομεσαίο μοτέρ...
Λοιπόν, ο boosterjet, πλησιάζει σε αίσθηση την Delta και αφήνει πολύ πίσω οτιδήποτε άλλο! Με τίποτε δεν πιστεύεις το πως ανεβάζει, το πως σπρώχνει το αμάξωμα! Μιλάμε το ανέβασμα 150-200 με 5η είναι απίστευτο, το τράβηγμα από 30-80 με 3η ακαριαίο, ανεβάζει πολύ εύκολα σε έντονη ανηφόρα με 4η και 1500rpm, ακόμη και με 6η όλα καλά, αντίστοιχα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού...
Ενα θεματάκι με κάτω από 1500 rpm και επιλεγμένη μεγαλύτερη σχέση υπάρχει, κάτι σαν δισταγμός μέχρι να ανεβάσει πίεση το τούρμπο για 2-3 δευτερόλεπτα.
Ισως είναι το χαμηλό βάρος, ίσως η κλιμάκωση του κιβωτίου, πάντως 'ράβει' απρόσμενα.
Επίσης, είναι χαρακτηριστική η διαφορά όταν επιλέγεις 'sport' mode. Συνήθως αυτές οι ρυθμίσεις είναι για το θεαθήναι, όχι όμως εδώ!
Κάτι άλλο χαρακτηριστικό, που είχα χρόνια να δω, είναι ο άπλετος χώρος στον κινητήρα!
Γενικά, για όποιον δεν χρειάζεται την οικονομία του diesel (όπως π.χ. εγώ που κάνω max 10k/year), νομίζω είναι μονόδρομος η μηχανούλα!