από batfalcon » Δευτ Νοέμ 12, 2018 12:46 am
Αντώνη έχει πέσει ΠΟΛΛΗ μελέτη στο θέμα. Πρόσεξε.
Οταν πέφτεις για να ξαπλώσεις, υποτίθεται πως μπορείς να μπεις από το πορτ μπαγκαζ, αν και εκεί υπάρχει θέμα, πως θα κλείσεις την πόρτα, αλλά ας υποθέσουμε πως μπορείς.
Οταν όμως πας να σηκωθείς, αποκλείεται να βγεις απ το πορτ μπαγκαζ αφού δεν ανοίγει η πόρτα από μεσα. Αρα θα βγεις προφανώς από την πλαινή πίσω πόρτα, είτε την αριστερή, η την δεξιά.
Για να γυρίσεις το κορμί σου και να βγάλεις τα πόδια απ την πόρτα, αναγκαστικά πρέπει να στηριχθεί το βάρος σου πιο πάνω, πιο προς τα εμπρός δηλαδή. Εκεί ακριβώς που έχεις την εταζέρα, πράγμα αδύνατον! Οπότε, ακολούθησε την κατασκευή που έχω κάνει για να μην έχεις θέμα.
Τα δυο εμπρός κομμάτια πάνε κρεμαστά από τα ερισικέφαλα των εμπρός καθισμάτων και ακουμπάνε στις ριγμένες πλάτες των πίσω, περίου 6 cm.
Τα επόμενα δύο (στην φωτό είναι ακόμα ενιαίο), έρχονται πρόσωπο με τα προηγούμενα (αρα δεν έχει σκαλί) και φθάνουν να πατήσουν στα δοκαράκια του 3ου κομματιού, αυτού που είναι μέσα στο πορτ μπαγκαζ.
Τα δοκαράκια αυτά έχουν 8 cm υψος προς τα εμπρός και 12 στο πίσω μέρος, μήκος δε τόσο ώστε να ΜΗΝ βρίσκουν στην πλάτη του καθίσματος όταν αυτή σηκωθεί.
Το τελευταίο κομμάτι (το ψευδοπάτωμα του πορτ μπαγκαζ) είναι ενιαίο και για το κόψιμο του, χρησιμοποιείς ώς πατρόν το πάτωμα του αυτοκινήτου, ωστε να βγει στρογγυλό στην άκρη και να μην αφήνει κενα.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.