nidi έγραψε:.....Επισης, να υπολογιζεις παντα οτι μια μπαταρια δεν πρεπει ποτε να αποφορτιζεται κατω απτο μισο. Δλδ η 40αρα δεν πρεπει ποτε να πεφτει κατω απο 20Α. Κ επειδη τα 25 που υπολογιζεις ειναι ονομαστικα, γιαυτο σου λεω οτι ειναι πολυ μικρη.....
Νικο, καλα το ξεκινησες, μετα το μπερδεψες.
Αυτο που μας δειχνει παντα το ποσο ειναι φορτισμενη μια μπαταρια ειναι η ταση της. Αυτην "διαβαζουν" και τα VSR. Voltage Sensitive Relay. Δεν μπορει να το διαβασει απο πουθενα αλλου.
Το μισο που αναφερεις τωρα ειναι μεν σωστο, αλλα δεν μετριεται σε Α (Ampere). Μετριεται σε Ah (Αμπερωρες).
Το να μετρησει κανεις τις Ah απαιτει μετρητη σαν της ΔΕΗ, ομως το αποτελεσμα της καταναλωσης φαινεται ετσι κι αλλοιως στην Ταση. Ετσι αν παρακολουθουμε την Ταση, ειτε χειροκινητα ( με βολτομετρο), η αυτοματα ( με VSR), μπορουμε να επεμβαινουμε και να φορτιζουμε, ειτε χειροκινητα (συνδεοντας την στο κυκλωμα του αυτοκινητου), η συνεχως με ελεγχο απο τον ρυθμιστη του Φ /Β, η με οποιοδηποτε φορτιστη εν πασει περιπτωσει εχουμε διαθεσιμο. Σημασια εχει οτι ολοι οι τροποι βλεπουν ΜΙΑ μεταβλητη δλδ την Ταση.
Και τελος για να καλυψουμε και μια αλλη παραμετρο, ενα VSR, 99,9% ειναι σφραγισμενο μεσα σε ενα πλαστικο κουτι και τα εντοσθια του εμβαπτισμενα μεσα σε μια πλαστικη υλη σαν κολλα δυο συστατικων, που ειναι αδυνατον να ανοιξει. Αρα το τι ρελε εχει βαλει εκει μεσα ο κατασκευαστης, το ξερει ΜΟΝΟ αυτος. Αν ομως καποιο απο τα δυο (η τρια) ρελε, χαλασει, κολλησει, η τελος παντων δεν κανει σωστα την δουλεια του, το αποτελεσμα θα ειναι η καταστροφη καποιας μπαταριας, διοτι πιθανοτατα, θα παψει να φορτιζει ως οφειλε, οποια χρειαζεται.
ΑΡΑ, η ποιοτητα εν προκειμενω ειναι το ζητουμενο, διοτι το ποτε θα σταματησει να δουλευει αυτο το μαραφετι δεν το γνωριζουμε.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.