Nv vs Nv

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Ιούλ 24, 2022 3:06 pm

Nikola Tenv έγραψε:Κώστα τι αποκαλύψεις να κάνεις σε κάποιους που ειναι 6 και 7 χρόνια με το αμάξι :roll: :mrgreen:
Τα γνωρίζουμε και γράφουμε και διαγώνισμα τα του ΝV :whistle:

Σε αυτους τους καποιους που πιστευουν οτι το πωμα ειναι αψογο οτι και να πεις ,,,παντα αψογο θα το βλεπουν (μεχρι το επομενο που θα ειναι παλι ΤΟ αψογο )οποτε τσαμπα κοπος να διαβασουν .
Για μενα που εχω αντικειμενικη αποψη ισως βοηθησω καποιον .
Παμε λοιπον και μιλω για το πετρελαιο/αυτοματο ,,,, Σε σχεση με το NGV το αμαξι ειναι μικρο και εξωτερικα και εσωτερικα με χαμηλο ουρανο και πισω 3 ενηλικες καθονται σαν να ειναι τιμωρια :alltogether:
Η ολη αισθηση ειναι ειναι γενικα φθηνη ,ειδικα μεσα τα πλαστικα μου θυμιζουν κορεατικα παλαιοτερης εποχης οπως και οι 3 ενηλικες που εκατσαν πισω ακουμπουσαν υποχρεωτικα το πιαστρακι κλεισιματος της πισω πορτας και στις αποτομες αλλαγε κατευθυνσης ακουγοντα κρακ σαν να κουμπωνει και να ξεκουμπωνει επειδη το ακουμπουσαν .
Με 5 ατομα μεσα πηγαινε ικανοποιητικα περαν του δεοντος οι αλλαγες ταχυτητας του αυτοματου γινοντουσαν σε σωστο χρονο αθορυβα και δεν ενοιωσα κρεμασμα σε κανενα φασμα στροφων ολο αυτο ομως μεχρι τα 150 απο εκει και περα οχι :naughty: εκει κρεμαγε.
Σε σχεση ομως με το ngv στο θεμα επιταχυνση /ρεπριζ/ενεργητικη ασφαλεια ειναι πολυ καλυτερο(μεχρι τα 2000cc και μονο )
Γενικα ειναι ενα suv που για τα χρηματα που θα δωσεις θα πω ειναι τιμιο .
Στο δια ταυτα ,,,ψαχνω πετρελαιο ΜΟΝΟ για την ροπη του για το οτι μπαινει δακτυλιο για και την καταναλωση του + του οτι εχει φθηνοτερο καυσιμο.
Μιλω παντα για αυτοματο γιατι εχω κλεισει τον κυκλο μου με τα χειροκ.
Οι τιμες που βρισκω ξεκινουν απο 17 μεχρι,,,,,,,, εδω γελαμε 24 :lol: :lol: και το 99% που δινουν αυτη την στιγμη ειναι απο εισαγωγη.
Τα εισαγωγης ολα ειχαν πανοραμικη ,,,αν σας πω ποσο τα αγοραζουν απο εξωτερικο και ποσα βγαζουν θα γελατε μεχρι δακρυων.
Εγω περιμενω ενα λιζινκ σε συνεργασια με την εταιρια με γνησια χιλιομετρα .
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Ιούλ 24, 2022 3:58 pm

kostasRS έγραψε:Σε αυτους τους καποιους που πιστευουν οτι το πωμα ειναι αψογο οτι και να πεις ,,,παντα αψογο θα το βλεπουν (μεχρι το επομενο που θα ειναι παλι ΤΟ αψογο )οποτε τσαμπα κοπος να διαβασουν .

Αν εννοείς εμένα...πάντα σε διαβάζω και ας ξέρω ότι θα διαφωνήσω μαζί σου!

Όλως παραδόξως, δεν βρήκα ούτε το παραμικρό σημείο στο παρόν, που να διαφωνώ. :D

Αν θυμηθείς αυτά που έχω γράψει (είναι εύκολο να τα βρείς αν δεν τα θυμάσαι), δεν έχω πει πουθενά ότι είναι ΤΟ ΑΨΟΓΟ αυτοκίνητο. Έχω πει, και δεν σταματάω να λέω, ότι είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο που τα οικονομικά μου επιτρέπουν να έχω, και που ικανοποιεί 100% και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ παραπάνω τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες που είχα όταν το αγόρασα.

Αυτό που λες για τα 5 άτομα, μάλλον σωστό είναι, αλλά δεν έχω άποψη (ποτέ δεν έχουν μπεί μέσα 5 και μάλλον δεν πρόκειται!)

Με 4 άτομα μέσα..., αλλά και για τα περιβόητα τριξίματα..., ας πει ο Στάθης, που ήταν την περισσότερη ώρα πίσω, σε όλο το πρόσφατο ταξείδι της Ιταλίας :D
(ας μη ξεχνάμε...σε αυτοκίνητο 5+ ετών, με 170Κ+ χλμ. και που έχει καβαλήσει τα μισά περίπου κακοτράχαλα βουνά της Ελλάδας) :D
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Κυρ Ιούλ 24, 2022 4:32 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9323
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Κυρ Ιούλ 24, 2022 4:04 pm

kostasRS έγραψε:
Nikola Tenv έγραψε:Κώστα τι αποκαλύψεις να κάνεις σε κάποιους που ειναι 6 και 7 χρόνια με το αμάξι :roll: :mrgreen:
Τα γνωρίζουμε και γράφουμε και διαγώνισμα τα του ΝV :whistle:

Σε αυτους τους καποιους που πιστευουν οτι το πωμα ειναι αψογο οτι και να πεις ,,,παντα αψογο θα το βλεπουν (μεχρι το επομενο που θα ειναι παλι ΤΟ αψογο )οποτε τσαμπα κοπος να διαβασουν .
Για μενα που εχω αντικειμενικη αποψη ισως βοηθησω καποιον .
Παμε λοιπον και μιλω για το πετρελαιο/αυτοματο ,,,, Σε σχεση με το NGV το αμαξι ειναι μικρο και εξωτερικα και εσωτερικα με χαμηλο ουρανο και πισω 3 ενηλικες καθονται σαν να ειναι τιμωρια :alltogether:
Η ολη αισθηση ειναι ειναι γενικα φθηνη ,ειδικα μεσα τα πλαστικα μου θυμιζουν κορεατικα παλαιοτερης εποχης οπως και οι 3 ενηλικες που εκατσαν πισω ακουμπουσαν υποχρεωτικα το πιαστρακι κλεισιματος της πισω πορτας και στις αποτομες αλλαγε κατευθυνσης ακουγοντα κρακ σαν να κουμπωνει και να ξεκουμπωνει επειδη το ακουμπουσαν .
Με 5 ατομα μεσα πηγαινε ικανοποιητικα περαν του δεοντος οι αλλαγες ταχυτητας του αυτοματου γινοντουσαν σε σωστο χρονο αθορυβα και δεν ενοιωσα κρεμασμα σε κανενα φασμα στροφων ολο αυτο ομως μεχρι τα 150 απο εκει και περα οχι :naughty: εκει κρεμαγε.
Σε σχεση ομως με το ngv στο θεμα επιταχυνση /ρεπριζ/ενεργητικη ασφαλεια ειναι πολυ καλυτερο(μεχρι τα 2000cc και μονο )
Γενικα ειναι ενα suv που για τα χρηματα που θα δωσεις θα πω ειναι τιμιο .
Στο δια ταυτα ,,,ψαχνω πετρελαιο ΜΟΝΟ για την ροπη του για το οτι μπαινει δακτυλιο για και την καταναλωση του + του οτι εχει φθηνοτερο καυσιμο.
Μιλω παντα για αυτοματο γιατι εχω κλεισει τον κυκλο μου με τα χειροκ.
Οι τιμες που βρισκω ξεκινουν απο 17 μεχρι,,,,,,,, εδω γελαμε 24 :lol: :lol: και το 99% που δινουν αυτη την στιγμη ειναι απο εισαγωγη.
Τα εισαγωγης ολα ειχαν πανοραμικη ,,,αν σας πω ποσο τα αγοραζουν απο εξωτερικο και ποσα βγαζουν θα γελατε μεχρι δακρυων.
Εγω περιμενω ενα λιζινκ σε συνεργασια με την εταιρια με γνησια χιλιομετρα .

Κανένας δεν εχει ανάγκη να μεροληπτει και να τονιζει ολα τα θετικα του αυτοκινητου και για να μη στο χαλασω αν ειναι 80% ανω του μεσου ορου το υπολοιπο 20% δεν θα βγαλει το ΝV .....ΧΡΕΠΙ.
χρήσιμο το review σου αν και βασίζεται σε μια ολιγόλεπτη δοκιμή.
Συμπεράσματα βγαίνουν μετά από κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα συνύπαρξης με το αμαξι.
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3452
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Ιούλ 24, 2022 4:53 pm

kostasRS έγραψε:Τα εισαγωγης ολα ειχαν πανοραμικη ,,,

Μάλλον αυτό δικαιολογεί τα ευρήματά σου στα πλαστικά!!!
Το GLX diesel αυτόματo δεν βγαίνει με ηλιοροφή!!! (το ήθελα αλλά δεν ήταν δυνατόν!!!...δεν ξέρω γιατί)
Άρα τα εισαγωγής που είδες είναι GL+, που έχουν φτηνότερα πλαστικά!!!
(χωρίς να σημαίνει ότι και του GLX που είναι καλύτερα, πλησιάζουν Jaguar! :lol: )
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9323
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Κυρ Ιούλ 24, 2022 6:19 pm

και φυσικα και εξω τα αγοραζουν σε παρα πολυ ψηλες τιμες. και τα εισαγωγης.
τα νιβι κρατανε τιμες παντου.
μα παντου.
εψαξα πολυ να φερω ενα fl 140 αυτοματο με οροφη καθως ουτε τα s εβγαιναν με οροφη, με τους σωστους εμποροι αλλα κυριως με τους ανθρωπους μου σε γερμανια και ολλανδια, και τα μτχ εκει ειναι αναλογης τιμες με τα ντοπια.
γενικα το νιβι ειναι το καλυτερο μπι σουβ καθοτι ειναι το μοναδικο σουβ και οχι απλα ψηλο στέισον.
και το λεγει καποιος που λογω ιδιοτητας, ουχι γιουρων καθως αυτα, κλαψ, λειπουν, μπορει να εχει οτιδηποτε. και εχει δοκιμασει απειρα και χλιδατα.
οκ, οταν πρωτομπεις δεν εχεις τη χλιδα αλλων μοντελωνε
αλλα μετα απο λιγο καιρο νοιωθεις οτι χρειαζεσαι να ξαναμπεις και να δεις νεους οριζοντες, ειναι πολυ ευχαριστο στο λιβινγκ γουιθ.
ολα αυτα χωρις προβληματα.
για δειτε λιγο στην αγορα στα νεα σουβ ή μαλλον ψευτοσουβ τι πικρα πεφτει απο ζημιες.
για ρωτηστε λιγο τους φιλους με τα ngv τι τραγικα θεματα ειχαν για χρονια....
εδω μιλαμε για ενα χριτς ή ενα κριτς και ποτες, οχι ποτε, ποτεΣ, για βασικο προβλημα.

ΑρΕς
προσφατα πηρα ενα ngv φιλου 2.4 για βολτα....
επειδη γινεται πολυ κουβεντα για ngv και επειδη σκεφτομουν για γιουρο 5 1.9 πετρελαιο.
οκ, τρατζικ. αν και σε εξαιρετικη κατασταση χωρις να εχει πατησει χωμα και χωρις ψηλωματα. το νιβι ειναι εναμισο αιωνα μπροστα σε οτιδηποτε ασπεκτ.
σταματησα να το σκεφτομαι.
τουλαχιστον στο τζιβι ξερεις τι παιρνεις και ξερεις οτι αντεχει ξυλο με το σασι του. το ngv δεν το κατανοησα ακομη και με τα μετρα της εποχης του.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2731
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Ιούλ 24, 2022 6:44 pm

Αντωνη γιαυτο ρωτουσα διαφορες αλλα οταν βλεπω φλας στους καθρεπτες θερμαινομενα και Led τοτε νομιζα οτι οπως μου ειπες ειναι η πλουσια εκδοση.
Δλδ παιζει οντως και διαφορα στα πλαστικα;;
Γατε γιατι δεν πηρες εσυ του πιλοτου αφου εψαχνες ;;
Αμα σου πω τιμολογιο που ειδα ποσο αγοραζουν τα εισαγωγης θα γελας μερες τι ακριβα μου λες;;
Επισης κανεις δεν μπορει να μην πει οτι οντως η συγκριση μεταξι nv και ngv εχει βαση ,το ngv ειμαι παλι ο μονος που λεει οτι δεν ειναι αμαξι ουτε καθε μερας ουτε ευκολο και οικονομικο ,,,αντιθετα ειναι ειναι ενα αρμα δυστροπο με τρελες καταναλωσεις .

-
-
Νικο γιατι φωναζεις ;;
:teasing-neener:
Ο καθενας εχει την αποψη του ,και για μενα το nv ειναι ενα φθηνης κατασκευης αμαξι με πολλα αρνητικα , και πολλα θετικα ειτε σου αρεσει ειτε οχι.
Δεν θελει δα και καιρο συμβιωσης για να μπεις μεσα και να δεις οτι ειναι κακης ποιοτητας πλαστικα .
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Κυρ Ιούλ 24, 2022 7:12 pm

Τα πλαστικά μέσα έχουν αλλάξει 2 φορές από ότι κατάλαβα.
Εγώ όταν ήμουν στην αντιπροσωπεία πέρσι στο 2ο face-lift του hybrid 48v, η μόνη διαφορά στο εσωτερικό, gl+ με glx, ήταν το γκρι τριμ στη μέση του ταμπλό, που στο gl είναι σκέτο γκρι, στο glx είναι το ίδιο υλικό πάλι γκρι, όμως με μαύρες τελιτσες που δημιουργεί ένα 3d effect.

Και το ύφασμα των καθισμάτων που στο glx έχει δερματίνη στα πλάγια.

Ειχα προϊδεάσει τον εαυτό μου ότι είναι χάλια (από αυτά που είχα διαβάσει) και μου φάνηκαν μια χαρά...δεν ήταν w211 avantgarde αλλά εντάξει ούτε και τογιοτα 1992...
Ακόμα εμένα δε τρίζουν. Δεν το έχω ταλαιπωρησει κιόλας.
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Ιούλ 24, 2022 7:33 pm

Κώστα σε καταλαβαίνω... έχεις πολλά αυτοκίνητα και έχουν περάσει ακόμα περισσότερα από τα χέρια σου :D
Μη συγκρίνεις το ΝV με το NGV είναι η μέρα με την νύχτα. Μόνο στο όνομα "Vitara" μοιάζουν.
Δεν θα συγκρίνεις το NV εμφανισιακά, κατασκευαστικά (σαλόνι) με κάποιο OPEL
Αν θέλεις NV Diesel να πάρεις με το χειροκίνητο σασμάν. Τα ΝV είναι για 4 ενήλικες με το δικό μας στιλάκι :D
Όχι τα NV Diesel δεν τρίζουν, οι επόμενες γενιές άρχισαν να τρίζουν. Τα τριξίματα δεν θεωρούνται βλάβη.
Ούτε είναι μη επισκεύασιμα. Μιλάω καθαρά τεχνικά. Έχω το GLX αλλά κάποιες λειτουργίες μόνο τις δοκίμασα.
Προσωπικά όταν αγοράζω αυτοκίνητο το βλέπω καθαρά μηχανολογικά, αν είναι αυτό που χρειάζομαι και κατά πόσο είναι φίλος του συνεργείου.
Το τι χρώμα είναι, δερμάτινα καθίσματα, φρουφρού και αρώματα τα έχω σε τρίτη και τέταρτη μοίρα :mrgreen: :mrgreen:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Κυρ Ιούλ 24, 2022 8:02 pm

ο γατος δεν πηρε του πιλοτου γιατι
1. δεν ειχε οροφη που το εχει απωθημενο. το μονο που εχει ειναι καποια ελαχιστα glx f/l 140αρια αυτοματα.
2. αλλα και παραλιγο να το παρει τη 2η φορα αερα, μολις εψησε τη γατα να της αλλαξει το αμαξι με το γκεικο, εβαλε ο παναης οτι τοδωκε. και ετσι ο γατος για ενα χρονο ακομη εχει παντρευτει το γκεικο με το ληζ.

περι τιμων εξω...
ρε συ rs, ρωτα πραγματι ποσο βρισκουν nv στη γερμανια.
θα εκπλαγεις.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2731
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό PGP » Κυρ Ιούλ 24, 2022 8:13 pm

Σκέψου ότι μέσα σε 12 ώρες που ξανάέβαζα την αγγελία γιατι ο Κώστας έκανε πίσω, είχε κάνει μεταβίβαση ήδη!!!
Και στα χρήματα που ζητούσα! Κανένα σκόντο!
Και ήταν 3 ενδιαφερόμενοι για να το δουν… εντελή το πήρε ο πρώτος που είχε το πρώτο πρωινό ραντεβού.
Ήταν η πιο εύκολη μεταπώληση που έκανα ποτε!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Ιούλ 24, 2022 9:06 pm

Απόρησα και εγώ που δεν το πήρε ο Κώστας, θέλει μάλλον Diesel.
Πόσο το έδωσες :?:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Κυρ Ιούλ 24, 2022 9:47 pm

Tony Louk έγραψε:Το GLX diesel αυτόματo δεν βγαίνει με ηλιοροφή!!! (το ήθελα αλλά δεν ήταν δυνατόν!!!...δεν ξέρω γιατί)
Άρα τα εισαγωγής που είδες είναι GL+, που έχουν φτηνότερα πλαστικά!!!


TA πλαστικά του gl+ με του glx στα προ -facelift μοντέλα δεν έχουν καμία μα καμία διαφορά :arrow: είναι σκληρά και στα δύο
kostasRS έγραψε:Αντωνη γιαυτο ρωτουσα διαφορες αλλα οταν βλεπω φλας στους καθρεπτες θερμαινομενα και Led τοτε νομιζα οτι οπως μου ειπες ειναι η πλουσια εκδοση.
Δλδ παιζει οντως και διαφορα στα πλαστικα;;
Γατε γιατι δεν πηρες εσυ του πιλοτου αφου εψαχνες ;;
Αμα σου πω τιμολογιο που ειδα ποσο αγοραζουν τα εισαγωγης θα γελας μερες τι ακριβα μου λες;;
Επισης κανεις δεν μπορει να μην πει οτι οντως η συγκριση μεταξι nv και ngv εχει βαση ,το ngv ειμαι παλι ο μονος που λεει οτι δεν ειναι αμαξι ουτε καθε μερας ουτε ευκολο και οικονομικο ,,,αντιθετα ειναι ειναι ενα αρμα δυστροπο με τρελες καταναλωσεις .

-
-
Νικο γιατι φωναζεις ;;
:teasing-neener:
Ο καθενας εχει την αποψη του ,και για μενα το nv ειναι ενα φθηνης κατασκευης αμαξι με πολλα αρνητικα , και πολλα θετικα ειτε σου αρεσει ειτε οχι.
Δεν θελει δα και καιρο συμβιωσης για να μπεις μεσα και να δεις οτι ειναι κακης ποιοτητας πλαστικα .

Δεν διαφωνώ οτι τα πλαστικά του NV δεν είναι καλής ποιότητας. Το ήξερα οταν το είδα και πήγα να το παραγγείλω . Για μένα είναι αστείος ο λόγος απορριψης αυτοκινήτου.
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3452
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Ιούλ 24, 2022 10:02 pm

Nikola Tenv έγραψε:TA πλαστικά του gl+ με του glx στα προ -facelift μοντέλα δεν έχουν καμία μα καμία διαφορά :arrow: είναι σκληρά και στα δύο

Κάπου εδώ μέσα έχω διαβάσει για την διαφορά!
Προσωπικά, όπως και συ, θεωρώ αστεία τα οποιαδήποτε πλαστικά και χρωμέ μπιχλιμπιδάκια, μέσα και έξω, και δεν ασχολούμαι με αυτά!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9323
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Ιούλ 24, 2022 11:02 pm

Nikola Tenv έγραψε:Για μένα είναι αστείος ο λόγος απορριψης αυτοκινήτου.

Για μενα σοβαροτατος αν εδινα 25 +++ χιλιαδες ,,,ΟΜΩΣ δεν το απερριψα μπερδευεσαι γιατι κοιτας το δεντρο που στην προκειμενη ειναι η αποψη μου και οχι το δασος που ειναι τα αλλα καλα που ανεφερα .
Στελιο δεν μπορω να συγκρινω το ngv(μεχρι τα 2000cc,γιατι με 3.2 ειναι η νυχτα με την μερα) με το nv στον δρομο η στην εθνικη ειναι εντελως αλλη φιλοσοφια στησιματος το καθε αμαξι ,,μπορω ομως να συγκρινω την ολη εικονα ποιοτητας που στο nv ειναι χαμηλοτατη μεσα εξω.
Το πετρελαιο που ειναι και το θεμα του νηματος (και αυτο που με ενδιαφερει πλεον) ειναι το αμαξι που σιγουρα θα παρω για ολα τα καλα που ανεφερα μεχρι να περιμενω δυστηχως κατι καινουργιο που εχω παραγγειλει και θελει 15 μηνες παραδοση(ω καιροι ω ηθη ) :violin:
Ο βασικος λογος που το αγοραζω ειναι η ροπη του (με ενδιαφερει για τραβηγμα μικρου σκαφους) αλλα και η χαμηλη του καταναλωση κατι που η βενζινη απο αυτα που ακουω εδω δεν συγκρινεται με το ντιζελ.
Δεν σας κρυβω οτι αν ο Τονυ δεν το ειχε ξεκ@λιασει :obscene-buttred: δεν θα πιστευα οτι παιζει να αντεχε.και οσο και αν τσακωνομαι μαζι του ξερει οτι τον ακουω μεχρι εκει βεβαια που δεν ξεφευγει :lol: :lol:
Επισης η εταιρια λιζινκ που τα εχει δεν εχει βενζινες αρα ειναι μονοδρομος το ντιζελ και η τιμη που θα το παρω δεν θα ξεπερνα τα 10 χιλιαρικα(αλλος δεν θα το ελεγε) μιας και ειναι εξαγορα απο πελατη ,,,οπως καταλαβαινετε σε αυτα τα χρηματα δεν ειναι απλα ευκαιρια ,,,,ειναι να σκιζεις τα βρακια σου .
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν θα ειμαι τιμιος στην κριση μου ,,,,αυτο που βλεπω θα το πω οσο και αν ποναει.
Το ποσο το αγοραζουν οι μαντραδες απο εξω και το μεταπουλουν μαζι με την εισαγωγη δεν θα το πω δημοσια για να προστατεψω το φορουμ ,,οποιος θελει τα λεμε με πμ :geek: παντως να ειστε απολυτα σιγουροι οτι οι τιμες δεν ειναι αυτες που βλεπουμε εμεις στα site του εξωτερικου ,,,,και ειναι και λογικο νομιζω.
-
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Nv vs Nv

Δημοσίευσηαπό jimsiv » Κυρ Ιούλ 24, 2022 11:25 pm

Συμφωνώ σε ότι αφορά την σύγκριση του NV με το NGV οδηγικά λόγω διαφορετικού στησίματος. Και σίγουρα το 3.2 δεν θα είναι σαύρα σαν το δίλιτρο. Αλλά διαβάζω που συγκρίνετε τα πλαστικά και των δύο. Η ποιότητα και η φιλοσοφία παρέμεινε το ίδιο. Η Suzuki ποτέ δεν έδωσε τόσο βάση στα πλαστικά και αυτό φαίνεται με την πάροδο των χρόνων ώστε να κρατάει χαμηλά την τιμή και να σου προσφέρει μια καλή τετρακίνηση και μηχανικό σύνολο αξιόπιστο. Ίδια κουμπώματα έχουν και ακριβώς ίδια ποιότητα. Μέχρι και ο τρόπος που λύνονται όλα έχουν παραμείνει το ίδιο. Και τα έχω λύσει και τα δύο. Διαφορά στην ποιότητα μέσα είδα μόνο στο Across που είναι όμως Toyota και αυτό σε τιμή φεύγα.
Πάντως Κώστα εγώ που έχω μια βάρκα 4.5μ. με 30αρα τετράχρονη γύρω στα 500 κιλά μια χαρά μου το βγάζει και η βενζίνη.
SY2CDS
The trouble is, you think you have time --Buddha
Άβαταρ μέλους
jimsiv
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 9:42 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Falken Wildpeak A/T3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: MAD(+λάστιχα) +4.5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Diesel

john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης