Διυλίζουμε τον κώνωπα
Η γνώμη μου.... Ακολουθούμε το πρόγραμμα service όπως μας ορίζουν
αντιπροσωπεία και εξουσιοδοτημένα συνεργεία μέχρι να λήξει η εγγύηση.
Αν μας βγει μια "χοντρή" βλάβη να μη μπορούν να μας πουν ότι φταίμε εμείς
λόγο κακού service.
Προσωπικά όταν λήξει η εγγύηση θα κάνω service όταν θα κλείνω 15.000 χλμ.
Όχι βάση χρόνου.
Λάδια καλά είναι να βάζουμε σε ACEA C2 (αν είναι Ευρωπαϊκά)
Εφόσον είναι καινούργιος ο κινητήρας (μηδενικές φθορές) βάζουμε λάδια SAE 0-30 είναι πιο κατάλληλα.
Όταν καβαλήσουμε τα 150.000 χλμ. (θα έχουμε φθορές) μπορούμε να βάλουμε SAE 5-30 πιο χοντρό.
Το NV παίρνει 5,65 L λάδι (αρκετό) Ο κατασκευαστής είναι της λογικής να υπάρχει πάντα μια ποσότητα
λαδιού στο αλουμινένιο κάρτερ για να ψύχεται.