vagelisfil έγραψε:-προτεινόμενες μάρκες
-ότι άλλο είναι καλό να ξέρω
PROTEC & Liqui Moly από τις καλύτερες εταιρίες στο χώρο, παρόμοιες τιμές και ακόμα πιο παρόμοια προϊόντα. Ήμουν φανατικός της PROTEC μέχρι που δεν κατάφερα να βρω εδώ που είμαι και το γύρισα στο LM. Εξαιρετικά αποτελέσματα ειδικά στην καθαριότητα του συστήματος και του φίλτρου. Ειδικά το φίλτρο, μπορείς να το δεις με τα ίδια σου τα μάτια πόσο σχετικά "καθαρό" είναι στις αλλαγές.
Χρησιμοποιώ το καθαριστικό της PROTEC που είναι για καθαρισμό του Common Rail ανά 5-7K χλμ περίπου.
Η LM, έχει ξεκινήσει σχετικά πρόσφατα μία PRO σειρά προϊόντων και πρόσφατα πήρα και χρησιμοποίησα αυτό
https://products.liqui-moly.com/pro-lin ... ner-k.htmlΕπίσης πολύ καλό προϊόν για συντήρηση βγάζει η STANADYNE. Αυτό το χρησιμοποιούσα κάθε δεύτερο φουλάρισμα.
Υπάρχουν άπειρες εταιρίες με διάφορα προϊόντα.. κάνε δοκιμές στο δικό σου αυτοκίνητο, άκου τι θα σου πει ο κάθε ξερόλας (δηλαδή εγώ, ο δίπλα, ο παραδίπλα κλπ) και αναλόγως πορεύσου.. Εννοείται ότι πληρώσεις, θα πάρεις.. εξού και τα 2 πρώτα προϊόντα δεν είναι και τόσο φτηνά.
Το δικό μου αυτοκίνητο έχει τώρα 183Κ και το πήρα τρίτο χέρι με 112Κ. Όταν θα χτυπήσουν καμπανάκια για βουλωμένα μπεκ, όταν η αντλία θα αρχίσει τα δικά της κλπ, θα σου πω αν και κατά πόσο κάνω καλά που το "ποτίζω" με τόση χημεία και αν τελικά βοήθησα στη συντήρηση ή όχι με όλα αυτά τα πρόσθετα, τα καθαριστικά κλπ.
υ.γ.: Επειδή είναι απόλυτα φυσιολογικό και κατανοητό, ένα καινούριο αυτοκίνητο με εργοστασιακή εγγύηση να το κάνεις σέρβις στην αντιπροσωπεία ή έστω σε εξουσιοδοτημένο, και κατά συνέπεια εκείνοι να ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες του κατασκευαστή, δλδ αλλαγή φίλτρου πετρελαίου ανά 20Κ, τότε μην απορείτε για κίτρινα λαμπάκια, νερό στο καύσιμο, βουλωμένα μπεκ, κομμένες επιταχύνσεις κλπ. Προσωπικά το θεωρώ εξωφρενικό να κρατιέται το ίδιο φίλτρο καυσίμου για τόσα πολλά χιλιόμετρα με τόσο "μέλι" (το βιοντίζελ), υγρασία, μύκητες και σκουπιδάκια που περιέχονται στις δεξαμενές και απλώς καταλήγουν να συσσωρεύονται στο φίλτρο μας.
Εγώ προσωπικά αλλάζω το φίλτρο κάθε 7-7,5Κ μαζί με τα λάδια και αν έχω υποψία ότι το καύσιμο είναι πολύ μάπα (πχ στη Βολιβία), τότε το αλλάζω και στα 3-4Κ. Είναι τόσο φτηνό και το όφελος τόσο εξόφθαλμο. Καθαρό φίλτρο πετρελαίου και φίλτρο αέρα στα ντίζελ είναι νούμερο ένας παράγοντας μακροζωίας και το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για την βέλτιστη συντήρηση.