Σελίδα 12 από 22

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 06, 2019 5:36 pm
από darkman
:D :D :D :D :D

Ρε φιλαρακι τι κλέψιμο ομως ετσι :( 2 μπεκ 1.600 λες και ειναι επίχρυσα 800 ευρω το καθε μπεκ .....

κουβεντα για το DPF τιμη και εγγύηση δεν σου εκανε κανενα κλικ να ρωτήσεις ?

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 06, 2019 8:41 pm
από vagelisfil
Όχι Μάνο, πήγα να το παραλάβω λίγο πριν κλείσουν το μεσημέρι και έγινε βιαστικά το πάρε-δώσε και το ξέχασα.
Θα το ρωτήσω πάντως όταν τους το ξαναπάω για να δούνε το σφύριγμα.

Σήμερα το μεσημέρι που έκανα όπισθεν σε ένα αδιέξοδο (κλειστός χώρος), μύρισε πάλι έντονα η εξάτμιση άρα έχω ακόμα ένα σύμπτωμα που δεν διορθώθηκε.
Αν κάποιος έχει λίγες παραπάνω μηχανολογικές γνώσεις από εμένα ας μου πει αν η παρακάτω υποψία μου είναι βάσιμη.

Έχω ένα αυτοκίνητο το οποίο αυτή τη στιγμή έχει 3 περίεργες συμπεριφορές:
α. Κάνει συχνές και έντονες αναγεννήσεις
β. Ακούγεται συχνά ένα έντονο σφύριγμα από εκτόνωση
γ. Μυρίζει άσχημα και έντονα η εξάτμιση.


Υποψιάζομαι λοιπόν, συνδυάζοντας τα παραπάνω, μήπως υπάρχει κάποια διαρροή στο σύστημα των καυσαερίων, λογικά πριν το DPF και γι' αυτό μυρίζει άσχημα (αφού δεν έχει περάσει από το φίλτρο) και το σφύριγμα είναι από κάποια ελαττωματική ένωση που διαφεύγουν τα καυσαέρια. Αφού διαφεύγουν καυσαέρια πριν το φίλτρο αυτό με τη σειρά του ζητάει από τον εγκέφαλο περισσότερα για να καθαριστεί και έτσι κάνει τις πιο πολλές αναγεννήσεις.
Με αυτή τη θεωρία ταιριάζουν όλα τα κομμάτια στο puzzle αλλά δεν ξέρω αν λειτουργεί όντως έτσι το σύστημα.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 06, 2019 10:35 pm
από Tony Louk
Βαγγέλη η άσχημη μυρωδιά, που λες, μου θυμίζει ένα FORD Maverik ενοικιαζόμενο, που έπαθε ρήγμα κάπου στο πάνω μέρος, κυλινδροκεφαλή μάλλον.

Έβγαζε μια πολύ άσχημη μυρωδιά.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, εξηγείται και το "σφύριγμα"!

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 06, 2019 10:46 pm
από stelios8ess
α. Αν ακόμα συνεχίζει με τους ίδιους ρυθμούς να κάνει αναγεννήσεις, σημαίνει ότι ακόμα δεν λύθηκε το πρόβλημα, δεν φταίνε μόνο τα μπεκ.
β. Για το σφύριγμα, αν νομίζει ότι κάπου είναι τρύπια η εξάτμιση, κάποια σύνδεση χάνει καυσαέριο. Ενώ δουλεύει στο ρελαντί, θα έβαζα κάποιον
να βουλώσει την εξατμιση με ένα πανί, θα άνοιγα και το καπό και θα "έστηνα αυτί" να ακούσω αν κάπου ξεφυσάει.
γ. Για την μυρωδιά του καυσαερίου, ή έχουμε κακή καύση για κάποιο λόγο ή δεν φιλτράρει σωστά τα καυσαέρια. Στην θέση σου θα πήγαινα κάπου να μου
μετρήσουν τα καυσαέρια, κάπου εκτός αντιπροσωπείας, ίσος σε κάποιο ΚΤΕΟ, δεν νομίζω να πάρουν πάνω από 10 €. Για να έχεις μια εικόνα αν βγάζει τα σωστά καυσαέρια.
Έτσι θα μπορείς να μιλήσεις ανάλογα στην αντιπροσωπεία. ;-)

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 06, 2019 11:28 pm
από vagelisfil
Αντώνη ανοίξανε και αλλάξανε τα μπεκ, δε θα το είχανε προσέξει αν συνέβαινε κάτι τέτοιο? Επίσης το σφύριγμα μου το έχει κάνει και με σβηστό το αυτοκίνητο (όχι Start-Stop, τελείως σβηστό).

Στέλιο για το α. ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αρκετά, θα το αφήσω λίγες μέρες να κάνω καμιά βόλτα να δω τη συμπεριφορά.
για το β. καλή ιδέα θα το δοκιμάσω, αλλά γιατί δε το κάνει όλη την ώρα παρά μόνο σε τελείως τυχαίες στιγμές? Επίσης ξέχασα να πω ότι αν την ώρα που ξεκινάει να σφυρίζει κλείσω το AC σταματάει αμέσως. Δεν ξέρω που μπορεί να μπλέκει αυτό.
για το γ. τον Νοέμβριο πήγα να ανανεώσω την κάρτα καυσαερίων και μου είπαν ότι έχω ρύπους 5 φορές πάνω από το όριο και έτσι ξεκίνησα (για άλλη μια φορά) να το ψάχνω περισσότερο. Στην αντιπροσωπεία που το μέτρησαν μου είπαν ότι είναι φυσιολογικές οι τιμές και όντως 1-2 μέρες πριν τους το πάω δεν μύριζε το αυτοκίνητο.

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το αυτοκίνητο μου θέλει ξεμάτιασμα και ένα ευχέλαιο να στρώσει...

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2019 12:02 pm
από stelios8ess
vagelisfil έγραψε: Επίσης ξέχασα να πω ότι αν την ώρα που ξεκινάει να σφυρίζει κλείσω το AC σταματάει αμέσως.

Όπα τι έγραψες τώρα :D Πρώτη φορά το γράφεις :!: :!:

Φυσικά και το σφύριγμα μπορεί να είναι από το Α/C Τα υγρά του A/C κυκλοφορούν σε δικό τους κύκλωμα υπό μεγάλη πίεση.
Μπορεί να ακούς σφύριγμα από κάποια βαλβίδα, συντονισμούς ,τρέμουλο από κάποιο σωλήνα που δεν είναι καλά στερεωμένος.
Μέχρι περίεργους θορύβους από τον συμπιεστή. Αυτό που θα προσέξεις την ώρα που στο κάνει, αν είναι αναμένει η ένδειξη Α/C στα χειριστήρια του κλιματισμού.
Επίσης αν έχουμε σε λειτουργία το A/C και σβήσουμε τον κινητήρα, αν σου βγάλει το σφύριγμα. Αν ποτέ δεν στο έχει κάνει με κλειστό το Α/C, τότε για το σφύριγμα επικεντρωνόμαστε στο Α/C.

Γεια μένα το να βγάζει σωστά καυσαέρια ένα αυτοκίνητο είναι το Α και το Ω. Λάθος καυσαέρια σε καινούργιο αυτοκίνητο που δεν έχει άλλη μηχανική βλάβη, όπως θέμα συμπίεσης.
Συμμένει λάθος ψεκασμός, αφού μιλάμε για Diesel, μπορεί να μη φταίνε τα μπεκ, αλλά οι ηλεκτρονικές εντολές που παίρνουν για να ψεκάσουν, κάποια λάθος ρύθμιση :think:
Εγώ για να είμαι σίγουρος θα έλεγχα μέχρι και τον ιμάντα χρονισμού (οδοντωτό) αν είναι σωστά τοποθετημένος (μόνο στο συνεργείο γίνεται)
Επιμένω να κάνεις μια μέτρηση καυσαερίων κάπου εκτός αντιπροσωπείας. :D

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 07, 2019 6:47 pm
από manolis68
Εγω οπως σου ειπα σε μια αλλη κουβεντα που ειχαμε, λεω να δωσεις ΓΡΑΠΤΑ τα προβληματα και να σου το απαντησουν και αυτοι ΓΡΑΠΤΑ.
Μετα τα παιρνεις, τα σκαναρεις, τα μεταφραζεις και τα στελνεις στη μαμα Ιαπωνικη εταιρεια.
Σε προβλημα που παρουσιαζε ενας γνωστος σε Mitsubishi ASX επειδη χτυπαγανε πυρακια μια στο τοσο οταν εκανε χοντρες ζέστες και στον Σαρακακη το ελεγχανε και λεγανε πως δεν ειναι τιποτα, εστειλε στη μαμα εταιρεια mail και του αλλαχτηκε ολοκληρη η μηχανη.
Βεβαια ειχε τα παντα γραπτα ωστε να στειλει το πληρες ιστορικο.
Κατσε και γραψε τα με ενα ωραιο ευγενικο και ηρεμο-απαιτητικο υφος και δωσε το γραπτο στην αντιπροσωπεια.
Επισης θα ελεηα οποιος γνωριζει κανενα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ συνεργειο με γατες τεχνικους να το πει ωστε να επικοινωνισεις μαζι τους. Πες τους τον πονο σου (παιχτο Μαρθα Βουρτση και Ξανθοπουλος μαζι) μηπως το παρουν πατριωτικα και σου πουν να το δουν με μικρη χρεωση (εγωιστικα δηλαδη για να αποδειξουν τι μαστόρια ειναι). Πες τους οτι τους το πας γιατι αν δεν το βρουν αυτοι δεν θα το βρουν ουτε οι Ιαπωνες!

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 10, 2019 5:03 pm
από darkman
Να με και εγωωωω 6144χλμ μου άναψε να κάνω αναγέννηση :( άντε να δω τώρα που θα βρω απλα να πάω να τρέξω :(


Edit

Βγήκα πριν λιγο στο Κηφισό αλλα ειχε κίνηση και δεν μπορεσα να παω πανω απο 50-60 αλλα για κανενα 7λεπτο ημουν πανω απο της 2000 στροφες και έσβησε η ένδειξη :think:

Μου φαίνεται οτι πρεπει να την ψιλο τρέχω την μπουμπου γιατι θα εχω συνεχεια θεμα με το DPF :-)

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 11, 2019 8:33 am
από Γιάννης Ποριχης
Στις 27000 Χιλ που έχω ευτυχώς ακόμα δεν το έχω δει να ανάβει :D

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 11, 2019 10:42 am
από stelios8ess
Manos
Δεν είναι απαραίτητο να τρέχει το αυτοκίνητο, βάζεις μικρή ταχύτητα και δουλεύεις τον κινητήρα
σε υψηλές στροφές (πάνω από 2.000 στρ) για 5 με 10 λεπτά. ;-)

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 31, 2019 9:18 am
από Tony Louk
Βαγγέλη κάνε μας μιά ενημέρωση για το πρόβλημα που είχες?

Το έλυσες?

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 02, 2019 5:33 pm
από vagelisfil
Όπως είχα γράψει έγινε αλλαγή των 2 μπεκ αρχές Απριλίου.
Μέχρι περίπου τα τέλη Ιουνίου το αυτοκίνητο από το θέμα των μπουκωμάτων/αναγεννήσεων πήγαινε μια χαρά. Έκανε αραιά και που ένα μικρό κλώτσημα στο γκάζι για λίγα δευτερόλεπτα και όλα καλά.
Ξαφνικά σε ταξίδι στη Λευκάδα αρχές Ιουλίου ξεκίνησε πάλι να κάνει πολύ συχνά και έντονα κλωτσήματα όπως παλιά. Είπα μήπως έφταιγε το καύσιμο και γέμισα premium diesel από 4-5 διαφορετικά πρατήρια μέχρι σήμερα αλλά συνεχίζει το ίδιο.
Δεν ξαναπήγα σε αντιπροσωπία ακόμα να το δουν γιατί βρήκα χρόνο.
Έτσι κι αλλιώς θέλω να το πάω πάλι να δουν γιατί σφυρίζει το αυτοκίνητο σε άκυρες στιγμές (ακόμη και σβηστό!).
Το βιντεάκι από κάτω ήταν πριν λίγες μέρες σε υπόγειο πάρκινγκ αφού είχα παρκάρει, είχα βγει και είχα κλειδώσει και με το που απομακρύνθηκα λίγο ξεκίνησε να ακούγεται αυτό το περίεργο σφύριγμα σαν εκτόνωση (όχι δεν είναι βεντιλατέρ). Μετά από λίγο σταμάτησε και μετά ξαναξεκίνησε (δεν το έγραψα όλο σε βίντεο). Εμένα πάντως κάτι μου λέει ότι όλα αυτά μαζί (μπουκώματα, σφύριγμα, περίεργη μυρωδιά στην εξάτμιση) συνδέονται μεταξύ τους.


Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 21, 2019 4:15 pm
από costas66
Στη θέση σου θα έστελνα ένα αναλυτικό γράμμα, με όλο το ιστορικό, στη Suzuki Ιαπωνίας.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 23, 2019 2:03 pm
από darkman
Και αυτοι θα σου απάνταγαν με ενα μαιλ με τα στοιχεια της ελληνικης αντιπροσωπειας :( ειναι πολυ ισχυρές η συμβάσεις και δεν επιτρέπετε να παρέμβουν το εχω δει το εργο προσωπικά :(

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 23, 2019 3:21 pm
από costas66
Σε πρόβλημα που αντιμετώπισα παλαιότερα με Yamaha η ανταπόκριση της μαμάς εταιρείας ήταν άμεση και καταλυτική. :D
Γι αυτό είπα, αναλυτικά. ;-)
Αν αναφέρει ότι έχει απευθυνθεί επανειλημμένα σε αντιπροσωπεία και εξουσιοδοτημένα με πλήρες ιστορικό, πώς θα τον παραπέμψουν πάλι εκεί; :think: