Σελίδα 10 από 22

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 8:37 pm
από Tony Louk
Για να ....κόψετε τα ηρεμιστικά :lol: :lol: :lol: , έχω 81.000+++ χλμ. και δεν έχω δει ακόμα, τι χρώμα έχει το λαμπάκι :D

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 9:27 pm
από stelios8ess
ΟΧΙ δεν έχουν τα NV πρόβλημα με το DPF μόνο ο φίλος vagelisfil ανέφερε πως του κάνει ταχτικές αναγεννήσεις.
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι φταίει το DPF. Τα έχουμε ξανά πει αυτά. :D

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 10:14 pm
από vagelisfil
Εγώ είμαι το παιδί που έχει τα θέματα με το PDF, σχεδόν από το 1ο εξάμηνο που αγόρασα το αυτοκίνητο το 2015. Μέχρι τώρα δεν το έχω αλλάξει αλλά το αυτοκίνητο έχει χειροτερέψει κατά πολύ όλο αυτό το διάστημα. Τα έχω ξαναγράψει κι άλλες φορές αλλά μια ακόμα δεν κάνει κακό.

Συμπτώματα:
-Κάνει πολύ συχνά αναγεννήσεις* (πολύ πιο συχνά από όλους σας). Μπορεί σε μια βόλτα των 20km να κάνει 4-5 ή και παραπάνω φορές.
-Η κάθε αναγέννηση διαρκεί πολύ. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο συνήθως διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Εμένα μπορεί να φτάσει και το 5λεπτο.
-Οι αναγεννήσεις είναι πολύ πιο έντονες. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο υπάρχει ένα ξαφνικό σκορτσάρισμα στο γκάζι με μια αύξηση κατανάλωσης. Εμένα κάνει πολύ δυνατά σκορτσαρίσματα και το αυτοκίνητο τρέμει ολόκληρο.
-Έχει αυξηθεί η κατανάλωση. Παλιά είχα στην Αθήνα περίπου 5.5 τώρα φτάνω 8άρια με την ίδια οδηγική συμπεριφορά.
-Το Νοέμβριο πήγα να ανανεώσω την κάρτα καυσαερίων και με έκοψαν γιατί είχα ρύπους 5 φορές πάνω από το όριο.
-Τελευταία υπάρχει πολύ έντονη και άσχημη μυρωδιά από την εξάτμιση. Όχι σαν την κλασσική μυρωδιά diesel αλλά κάτι σαν καμμένο θειάφι. Ειδικά στα φανάρια που είμαι σταματημένος ή αν τύχει αν κάνω όπισθεν η μυρωδιά μπαίνει όλη μέσα στο αυτοκίνητο και κοντεύουμε να πεθάνουμε.
-Ακούγεται πολύ συχνά ένας ήχος σαν σφύριγμα. Έχει αναφερθεί στο topic . Τον ήχο αυτό τον κάνει τις περισσότερες φορές κατά την επιτάχυνση με 1η-2α από στάση, κάποιες φορές όσο είμαι σταματημένος σε φανάρι και περιμένω και (το πιο περίεργο) το έχει κάνει δύο φορές με εντελώς σβηστό αυτοκίνητο αφού είχα σβήσει μηχανή είχα κατεβεί και είχα κλειδώσει. Μετά από συζήτηση σε άλλο φόρουμ έμαθα το παρακάτω
Φίλε Βαγγέλη καλησπέρα. Το σφύριγμα που ακούς (αν υπολογίσω ότι έρχεται περίπου κάτω από τα πόδια σου ο ήχος) συμβαίνει για τον εξής λόγο: το φίλτρο σου έχει ΦΡΑΞΕΙ εντελώς και όταν πιέσεις το αυτοκίνητο (άρα αυξάνεις την ποσότητα καυσαερίων) τα καυσαέρια δεν μπορούν να περάσουν από το φίλτρο και ένα μέρος τους αποτονώνεται από ένα σημείο ακριβώς πίσω από την είσοδο του φίλτρου. Μάλιστα αν δεν υπήρχε αυτό, υπήρχε πολύ σοβαρός κίνδυνος για τον κινητήρα.


Χρήση:
-Το αυτοκίνητο είναι οικογενειακό όχημα με χρήση που εξυπηρετεί ανάγκες οικογένειας.
-Κάνει πολύ συχνά ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες (>160χλω)
-Ελάχιστη χρήση μέσα σε φανάρια και συνοστιμένους δρόμους. Ακόμα και καθημερινά για τη δουλειά μου χρησιμοποιώ 95% Κηφισό-Καβάλας και 5% μικρούς δρόμους
-Φουλάρει πάντα με Premium καύσιμα από εταιρικά κατά το δυνατό πρατήρια.
-Οδηγική συμπεριφορά οδηγού: όχι απότομα γκαζώματα, αλλαγή ταχυτήτων σε μεγάλες στροφές.

Εξέλιξη:
-Έχω πάει ουκ ολίγες φορές σε 4 διαφορετικές αντιπροσωπείες είτε έκτακτα είτε στα προγραμματισμένα σέρβις και έχω αναφέρει τα παραπάνω. Σε όλες επειδή κλασσικά δεν το έκανε εκείνη την ώρα και τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι το παράξενο μου είπαν να τους το πάω την ώρα που το κάνει (λες και θα κλείσω ραντεβού με το αμάξι πότε το βολεύει να κάνει αναγέννηση).
-Το Νοέμβρη αφού με έκοψαν από την ΚΕΚ το πήγα επιτόπου στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα (επαρχία) και τους ξαναείπα τι παίζει. Το κράτησαν 3 μέρες και έκαναν δοκιμές (είχα μισό ντεπόζιτο και το πήρα σχεδόν με λαμπάκι) και μου είπαν ότι όντως έχει κάποια δυσλειτουργία το DPF και κάνει ημιτελείς αναγεννήσεις και ότι κάτι δεν πάει καλά με τις πιέσεις των καυσαερίων στο φίλτρο. Δεν μου έδωσαν λύση όμως γιατί δεν είχαν τεχνική οδηγία. Έστειλαν τις μετρήσεις στα κεντρικά και μετά από 2 περίπου μήνες με ειδοποίησαν να ξαναπάω (450χλμ από το σπίτι μου...) να κάνουν και κάποιες επιπλέον μετρήσεις που ζήτησαν τα κεντρικά. Πήγα αλλά επειδή ταξίδεψα όλη τη διαδρομή με τελική ταχύτητα (χαζομάρα μου) το φίλτρο είχε ξεμπουκώσει τελείως και μου είπαν ότι πλέον είναι όλα φυσιολογικά. Την επόμενη μέρα βέβαια ξανά τα ίδια...
-Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει μείνει για επιπλέον ελέγχους σε αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα από την αρχή της εβδομάδας. Μέχρι τώρα με ενημέρωσαν ότι το DPF φαίνεται ότι είναι καθαρό αλλά ελέγχουν επιπλέον βαλβίδες και ψεκασμό μήπως κάτι δεν πάει καλά από εκεί και το φράζει κατά καιρούς και θα το κρατήσουν και την επόμενη εβδομάδα.


Προσωπικά μετά από τόσες συζητήσεις και τόσο ψάξιμο είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία με το DPF μου (και ίσως όχι μόνο). Αυτό που δεν ξέρω είναι πως θα πείσω το κάθε συνεργείο.
Δεν έχω καταφέρει να μάθω αν καλύπτεται από την εγγύηση. Βάσει λογικής και της φύσεως του φίλτρου θεωρώ ότι θα έπρεπε να καλύπτεται. Όμως αν κάποιος το δει όπως όλα τα υπόλοιπα φίλτρα, δηλαδή σαν "αναλώσιμο" τότε δεν νομίζω να το καλύψουν. Πιθανότατα λόγω κόστους δεν το αλλάζουν εύκολα γιατί σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να το άλλαζαν προληπτικά και να βλέπαμε αν τελικά φταίει αυτό όπως συμβαίνει με άλλα πιο φθηνά ανταλλακτικά.
Για το κόστος λυπάμαι που το λέω αλλά νομίζω ότι μου είχαν πει σε προηγούμενη επίσκεψη ότι είναι κάπου στα 1.800€ με 2.000€.

*Λαμπάκι DPF έχει ανάψει μόνο μια φορά τον πρώτο χρόνο και μετά από μια ζωηρή βόλτα έσβησε.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 10:32 pm
από stelios8ess
Κατά την γνώμη μου δεν φταίει το DPF αλλά κάτι άλλο και την "πληρώνει" το DPF. (τα έχω ξανά γράψει)
Δεν είναι δυνατόν να βουλώνει τόσο εύκολα το DPF και μάλιστα μόνο του vagelisfil.
Εκτός αν δεχτούμε ότι βγήκε ένα προβληματικό DPF. Προφανώς στις μετρήσεις που βλέπουν στα συνεργεία
δεν τους δείχνει καθαρά πρόβλημα στο DPF οπότε δεν το αλλάζουν.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 12:03 am
από vagelisfil
Για να το κάνει μόνο σε εμένα (αφού τουλάχιστον για την ώρα δεν έχει αναφέρει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο) πιθανότατα οφείλεται σε κάποιο μεμονωμένο ελαττωματικό ανταλλακτικό/φίλτρο που έχει το δικό μου αυτοκίνητο.
Στέλιο αν βάλεις κάτω όλα τα συμπτώματα με την μυρωδιά, το σφύριγμα, τα μπουκώματα κλπ σε οδηγούν βάσει λογικής για πρόβλημα στο σύστημα των καυσαερίων μετά τη μηχανή. Δεν είμαι μηχανικός αλλά από αυτά που βλέπω αυτό καταλαβαίνω. Κατά τα άλλα η μηχανή λειτουργεί μια χαρά, ούτε κραδασμούς, ούτε μείωση απόδοσης, ούτε καπνοί ούτε κάτι άλλο παράξενο.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 12:56 pm
από xenofontas
vagelisfil έγραψε:Εγώ είμαι το παιδί που έχει τα θέματα με το PDF, σχεδόν από το 1ο εξάμηνο που αγόρασα το αυτοκίνητο το 2015. Μέχρι τώρα δεν το έχω αλλάξει αλλά το αυτοκίνητο έχει χειροτερέψει κατά πολύ όλο αυτό το διάστημα. Τα έχω ξαναγράψει κι άλλες φορές αλλά μια ακόμα δεν κάνει κακό.

Συμπτώματα:
-Κάνει πολύ συχνά αναγεννήσεις* (πολύ πιο συχνά από όλους σας). Μπορεί σε μια βόλτα των 20km να κάνει 4-5 ή και παραπάνω φορές.
-Η κάθε αναγέννηση διαρκεί πολύ. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο συνήθως διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Εμένα μπορεί να φτάσει και το 5λεπτο.
-Οι αναγεννήσεις είναι πολύ πιο έντονες. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο υπάρχει ένα ξαφνικό σκορτσάρισμα στο γκάζι με μια αύξηση κατανάλωσης. Εμένα κάνει πολύ δυνατά σκορτσαρίσματα και το αυτοκίνητο τρέμει ολόκληρο.
-Έχει αυξηθεί η κατανάλωση. Παλιά είχα στην Αθήνα περίπου 5.5 τώρα φτάνω 8άρια με την ίδια οδηγική συμπεριφορά.
-Το Νοέμβριο πήγα να ανανεώσω την κάρτα καυσαερίων και με έκοψαν γιατί είχα ρύπους 5 φορές πάνω από το όριο.
-Τελευταία υπάρχει πολύ έντονη και άσχημη μυρωδιά από την εξάτμιση. Όχι σαν την κλασσική μυρωδιά diesel αλλά κάτι σαν καμμένο θειάφι. Ειδικά στα φανάρια που είμαι σταματημένος ή αν τύχει αν κάνω όπισθεν η μυρωδιά μπαίνει όλη μέσα στο αυτοκίνητο και κοντεύουμε να πεθάνουμε.
-Ακούγεται πολύ συχνά ένας ήχος σαν σφύριγμα. Έχει αναφερθεί στο topic . Τον ήχο αυτό τον κάνει τις περισσότερες φορές κατά την επιτάχυνση με 1η-2α από στάση, κάποιες φορές όσο είμαι σταματημένος σε φανάρι και περιμένω και (το πιο περίεργο) το έχει κάνει δύο φορές με εντελώς σβηστό αυτοκίνητο αφού είχα σβήσει μηχανή είχα κατεβεί και είχα κλειδώσει. Μετά από συζήτηση σε άλλο φόρουμ έμαθα το παρακάτω
Φίλε Βαγγέλη καλησπέρα. Το σφύριγμα που ακούς (αν υπολογίσω ότι έρχεται περίπου κάτω από τα πόδια σου ο ήχος) συμβαίνει για τον εξής λόγο: το φίλτρο σου έχει ΦΡΑΞΕΙ εντελώς και όταν πιέσεις το αυτοκίνητο (άρα αυξάνεις την ποσότητα καυσαερίων) τα καυσαέρια δεν μπορούν να περάσουν από το φίλτρο και ένα μέρος τους αποτονώνεται από ένα σημείο ακριβώς πίσω από την είσοδο του φίλτρου. Μάλιστα αν δεν υπήρχε αυτό, υπήρχε πολύ σοβαρός κίνδυνος για τον κινητήρα.


Χρήση:
-Το αυτοκίνητο είναι οικογενειακό όχημα με χρήση που εξυπηρετεί ανάγκες οικογένειας.
-Κάνει πολύ συχνά ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες (>160χλω)
-Ελάχιστη χρήση μέσα σε φανάρια και συνοστιμένους δρόμους. Ακόμα και καθημερινά για τη δουλειά μου χρησιμοποιώ 95% Κηφισό-Καβάλας και 5% μικρούς δρόμους
-Φουλάρει πάντα με Premium καύσιμα από εταιρικά κατά το δυνατό πρατήρια.
-Οδηγική συμπεριφορά οδηγού: όχι απότομα γκαζώματα, αλλαγή ταχυτήτων σε μεγάλες στροφές.

Εξέλιξη:
-Έχω πάει ουκ ολίγες φορές σε 4 διαφορετικές αντιπροσωπείες είτε έκτακτα είτε στα προγραμματισμένα σέρβις και έχω αναφέρει τα παραπάνω. Σε όλες επειδή κλασσικά δεν το έκανε εκείνη την ώρα και τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι το παράξενο μου είπαν να τους το πάω την ώρα που το κάνει (λες και θα κλείσω ραντεβού με το αμάξι πότε το βολεύει να κάνει αναγέννηση).
-Το Νοέμβρη αφού με έκοψαν από την ΚΕΚ το πήγα επιτόπου στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα (επαρχία) και τους ξαναείπα τι παίζει. Το κράτησαν 3 μέρες και έκαναν δοκιμές (είχα μισό ντεπόζιτο και το πήρα σχεδόν με λαμπάκι) και μου είπαν ότι όντως έχει κάποια δυσλειτουργία το DPF και κάνει ημιτελείς αναγεννήσεις και ότι κάτι δεν πάει καλά με τις πιέσεις των καυσαερίων στο φίλτρο. Δεν μου έδωσαν λύση όμως γιατί δεν είχαν τεχνική οδηγία. Έστειλαν τις μετρήσεις στα κεντρικά και μετά από 2 περίπου μήνες με ειδοποίησαν να ξαναπάω (450χλμ από το σπίτι μου...) να κάνουν και κάποιες επιπλέον μετρήσεις που ζήτησαν τα κεντρικά. Πήγα αλλά επειδή ταξίδεψα όλη τη διαδρομή με τελική ταχύτητα (χαζομάρα μου) το φίλτρο είχε ξεμπουκώσει τελείως και μου είπαν ότι πλέον είναι όλα φυσιολογικά. Την επόμενη μέρα βέβαια ξανά τα ίδια...
-Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει μείνει για επιπλέον ελέγχους σε αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα από την αρχή της εβδομάδας. Μέχρι τώρα με ενημέρωσαν ότι το DPF φαίνεται ότι είναι καθαρό αλλά ελέγχουν επιπλέον βαλβίδες και ψεκασμό μήπως κάτι δεν πάει καλά από εκεί και το φράζει κατά καιρούς και θα το κρατήσουν και την επόμενη εβδομάδα.


Προσωπικά μετά από τόσες συζητήσεις και τόσο ψάξιμο είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία με το DPF μου (και ίσως όχι μόνο). Αυτό που δεν ξέρω είναι πως θα πείσω το κάθε συνεργείο.
Δεν έχω καταφέρει να μάθω αν καλύπτεται από την εγγύηση. Βάσει λογικής και της φύσεως του φίλτρου θεωρώ ότι θα έπρεπε να καλύπτεται. Όμως αν κάποιος το δει όπως όλα τα υπόλοιπα φίλτρα, δηλαδή σαν "αναλώσιμο" τότε δεν νομίζω να το καλύψουν. Πιθανότατα λόγω κόστους δεν το αλλάζουν εύκολα γιατί σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να το άλλαζαν προληπτικά και να βλέπαμε αν τελικά φταίει αυτό όπως συμβαίνει με άλλα πιο φθηνά ανταλλακτικά.
Για το κόστος λυπάμαι που το λέω αλλά νομίζω ότι μου είχαν πει σε προηγούμενη επίσκεψη ότι είναι κάπου στα 1.800€ με 2.000€.

*Λαμπάκι DPF έχει ανάψει μόνο μια φορά τον πρώτο χρόνο και μετά από μια ζωηρή βόλτα έσβησε.
Δες και αυτή την αναθεματισμένη egr βγάλτη και καθάρισέ την καθώς και την πολαπλή εισαγωγής

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 1:06 pm
από stelios8ess
xenofontas
Μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο που έχει πρόβλημα από τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας.
Είναι μέσα στην εγγύηση, δεν είναι να το πολύ σκαλίζεις.
"Οι ιδικοί" πρέπει να βρουν τι φταίει και να το επισκευάσουν.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 1:13 pm
από xenofontas
Θα προσπαθήσω να βρώ φωτό απο όχημα φίλου. θα την ανεβάσω για να δείτε τη προκαλεί η EGR.(Παπάδες μες στην εισαγωγή) βουλώνει και όλο αυτό το ντουμάνι πάει στο DPF

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 5:13 pm
από darkman
vagelisfil έγραψε:Για να το κάνει μόνο σε εμένα (αφού τουλάχιστον για την ώρα δεν έχει αναφέρει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο) πιθανότατα οφείλεται σε κάποιο μεμονωμένο ελαττωματικό ανταλλακτικό/φίλτρο που έχει το δικό μου αυτοκίνητο.
Στέλιο αν βάλεις κάτω όλα τα συμπτώματα με την μυρωδιά, το σφύριγμα, τα μπουκώματα κλπ σε οδηγούν βάσει λογικής για πρόβλημα στο σύστημα των καυσαερίων μετά τη μηχανή. Δεν είμαι μηχανικός αλλά από αυτά που βλέπω αυτό καταλαβαίνω. Κατά τα άλλα η μηχανή λειτουργεί μια χαρά, ούτε κραδασμούς, ούτε μείωση απόδοσης, ούτε καπνοί ούτε κάτι άλλο παράξενο.


Βαγγελη απο αυτα που εγραψες καταλαβα οτι το προβλημα που εχεις δεν εχει να κανει με την χρηση που εχεις κανει στο αμαξι :( απλα σου εκατσε το φλουρί :mad: και μακαρι να σου βρουνε τι εχει και να εισαι οκ μετα ;-) και εγω με το Opel ολοι μου ελεγαν ρε φιλε πως το δικο σου εχει τοσα θεματα εμεις που το εχουμε χρονια δεν εχει κανει τιποτα :( και οντος ηταν ετσι απλα εμενα με ειχε ξεσκίσει :( ενας λογος που πιστευα και πιστευω ακομα για ολα αυτα που ειχε βγαλει το αμαξι μου ηταν οτι ο πεθερος μου οταν το πηρα μου το ασημοσε με κατι κάλπικα νομίσματα :lol: :lol: :lol: ενοητε οτι σε αυτο δεν τον αφησα να ριξει μεσα τιποτα ( ουτε αυτον δεν εχω βαλει μεσα :lol: ) , σου εύχομαι να βρεις γρηγορα λυσει στο προβλημα σου και κρατα μας αν μπορεις ενήμερους πως παει το θεμα ;-)

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 12:51 am
από ChristosJP
darkman έγραψε:Καλα το να αλλαξε και ενας δεν ειναι και μετρο σύγκρισης :-) δεν λεω οτι το ειπες κοροϊδευτικά απλα εδω μερικοι ειμαστε και καποιας ηλικιας και πεταξες και ενα καθε 30 40 χιλιαδες εεεε δεν θελει και πολυ ο ανθρωπος για κανενα κοκομπλοκο :lol: :lol: :lol: :lol:


Είπαμε ρε συ Μάνο, όχι και έτσι..... Να μη μιλάμε καθόλου αν είναι έτσι.... Τέλος πάντων το θέμα που συζητάμε δεν είναι πρόβλημα των εν βι. Είναι γενικότερο θέμα των ντίζελ. Οπότε μην το παίρνετε προσωπικά. Επίσης οι κουβέντες γίνονται για να μάθει ο κόσμος που δεν ξέρει. Και πίστεψε με υπάρχει πολύς κόσμος που δεν ξέρει 'η τουλάχιστον έτσι δηλώνει.

Τα ντίζελ δεν κάνουν για πόλη. Γεγονός, χωρίς αμφισβήτηση, λόγω των συζητήσεων και επιχειρημάτων που έχουμε κάνει στο παρελθόν. Αθώα δεν είναι ούτε τα ευρό 19 διότι δεν μετριούνται οι πραγματικοί ριποι. Αυτοί δεν είναι η κάπνα 'η ότι μετράει η κάρτα καυσαερίων.

Τα ντίζελ δεν θέλουν πολλές στροφές για να κάνουμε Αναγέννηση. Για αυτό έχουν ροπή από χαμηλά και μετά ψοφανε. Άρα αυτό περί νταλίκας το παράδειγμα ήταν μάλλον άστοχο, ότι δεν πρέπει να οδηγούνται σαν νταλίκα.

Τα συζητάμε για να αποφύγουν κάποιοι μελλοντικά θέματα. Το σπορ του ντίζελ όμως οι περισσότεροι το άρχισαν όταν είδαν ότι τους συμφερει οικονομικά. Αυτό όμως είναι πλασματικό γιατί κοίταζαν τη μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι αυτή που συζητάμε.

Το δια ταύτα λοιπόν είναι ότι όταν φτάνει η ώρα για αλλαγή, η οποία κοστίζει πάνω από 1000 ανάλογα με το μοντέλο, πολλοί την κάνουν με ελαφρά. Εξού και αυξάνονται τρέλα οι ριποι στις πόλεις σε σχέση με πριν. Και για αυτό θέλουν να αλλάξουν στα ΚΤΕΟ το τι θα μετράνε, γιατί δυστυχώς παρά πολλοί τα έχουν όλα ξηλώσει.... Αυτή είναι η αλήθεια και οποιος δεν θέλει να την δει παιδιά απλά εθελοτυφλεί.

Για το τι βγαίνει από τους ντιζελοκινητηρες, έχουν κάνει μελετες πολλοί επιστήμονες. Διαβάστε για να ενημερωθείτε. Τώρα αλλαγή του φίλτρου σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας,με κόστος 350 ευρώ, πρώτη φορά διαβάζω, αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί αν έπαιζε σαν λύση αυτό, τότε δεν θα έκλαιγαν όλοι για τις τιμές του φίλτρου σε όλα τα φορα εδώ και τόσα Χρόνια.... Και σας μιλάει κάποιος που σήμερα έδωσε 550 ευρώ για προκαταλυτη, που έβγαζε κάρτα, που δεν ήταν σπασμενος κλπ. "Λύσεις" υπάρχουν πολλές για διάφορα προβλήματα, αλλά το θέμα είναι με τι κόστος όμως...

Πολλοί από εμάς που τα πήραν μεταχειρισμένα, θα μπορούσαμε να πάρουμε το μοντέλο μας σε ντίζελ και να τελειώσουν τα προβλήματα μας. 30 κιλά ροπή 350 ευρό σήμα και 400 για βγαλμένο φίλτρο και πρόγραμμα για να γίνουμε ακόμα πιο γρήγοροι, αλλά δεν το κάναμε, γιατί άραγε;

Ας μπούμε λίγο σε ένα τέτοιο τρόπο σκέψης και πιστεύω θα φτιάξουν πολλά στο Ελλαδιστάν που έμαθε σήμερα για το ντίζελ , που πλέον το καταργούν όλοι οι μεγάλοι στις πόλεις, και το οποίο μόλις του βάλουν υψηλά τέλη, θα βγαίνουν όλοι και θα λένε μας κοροιδεψαν μας είπαν να πάρουμε νέα αυτοκίνητα κ τώρα μας τιμωρούν κλπ κλπ.

Τέλος επειδή έχουμε στην δουλειά 2 εν βι που βέβαια βγαίνουν κάθε μέρα Εθνική, Αττική οδό κλπ, έχουν κάνει από 55000 έκαστο και δεν είχαμε θέμα ποτέ. Λαμπακι ουδέν και δεν χρειάζεται ούτε να τρέχεις, ούτε ψιλές στροφές ούτε πρόσθετα ούτε τίποτα. Καλό καύσιμο και σωστό τρόπο οδήγησης. Πριν από αυτά είχαμε 2 νταστερ με περίπου 80000 χιλιόμετρα έκαστο. Και εκεί πρόβλημα ουδέν...

Συμπέρασμα πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα σφαιρικά και όχι από την πλευρά που θέλουμε μόνο... Έτσι θα πάμε μπροστά σαν έθνος, μιας και το πρόβλημα μας δεν είναι το ντίζελ, αλλά το ίδιο μας το μυαλό τις περισσότερες φορές!

Ελπίζω να μη με βρίζετε, δεν έχω κακή πρόθεση, απλά λέμε τα ίδια κ τα ίδια κάποιες φορές και κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Ελπίζω τα φίλτρα τα δικά σας να μη μπουκωσουν ποτέ για το καλό όλων μας!

Καλά χιλιόμετρα και καλά ξεμπερδέματα όσοι παιδευεστε!

Μφχ!

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 11:13 am
από kostasRS
ChristosJP έγραψε:Μφχ!

Το Μχφ τι σημαινει;;;;;;;;;;;;
Μαντεια -Χειρομαντεια-Φλιτζανο μαντεια :lol: :lol: :lol: :lol:
Χρηστακο χρηζεις επειγοντος ψαρευτικης εκδρομης :mrgreen:
Τι κατεβατο ηταν αυτο ωρε πρωι πρωι :D
Λοιπον 2 γνωστοι μου με nv πετρελαιο στις 50 και 70 χιλ χιλιομετρα και ακομα αναγεννησεις και παρομοια προβληματα ακομα δεν εχουν ΟΜΩΣ και τα 2 ειναι λιζινκ οποτε εχουν σωστη συντηρηση που ομως δεν γνωριζουν αν τους εχουν αλλαξει φιλτρο η οχι, οπως επισης και τα 2 κυκλοφορουν πολη κατα το 90%.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 11:32 am
από ChristosJP
Μφχ = με φιλικούς χαιρετισμούς.

Για τους φίλους σου, Κάτσε ντε ακόμα είναι νωρίς θεωρητικά.... Άμα τα κρατήσουν δικά τους τότε Θα μάθουμε..

Όσο για το ψάρεμα, Όντως ρε φίλε πρέπει να πάμε....

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 5:06 pm
από MitsosX
Σωστός μέχρι κεραίας ο ΚριςΤζέιΠι.

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 6:46 pm
από darkman
ChristosJP έγραψε:Μφχ = με φιλικούς χαιρετισμούς.

Για τους φίλους σου, Κάτσε ντε ακόμα είναι νωρίς θεωρητικά.... Άμα τα κρατήσουν δικά τους τότε Θα μάθουμε..

Όσο για το ψάρεμα, Όντως ρε φίλε πρέπει να πάμε....


Ρε μπαγασα μιμπος το επώνυμο σου ειναι Σπίρτζης :-) :-)

Εδω δεν θελουμε να λυσουμε το θεμα της ντιζελοκηνησεις αλλα να δουμε το DPF του φιλου με το New Vitara τι θεμα εχει και αν εχει και κανενας μας καποιο παρομοιο πρόβλημα με της αναγεννήσεις του και ποτε της κανει και να δουμε και το κοστος αλλαγής :think:

Ωραιο το σεντονι λεει μεσα ωραια πραγματα , πολλα ειναι και σωστα αλλα εγω αναφέρθηκα στο που εχεις δει Vitara να κανει αλλαγη στα 40 στο DPF και οχι γενικα και αόριστα στα diesel γιατι απλα δεν εχω καποιο αλλο και εχω vitara , και καταλαθος ειναι και το τοπικ με τα new vitara :-) εφοσον ομως αναφερεσε γενικα οκ δεν υπαρχει θεμα .

Μφχνπγψγ* Με φιλικούς χαιρετισμούς να πας για ψαρεμα γρήγορα :lol: :lol: :lol:

Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 17, 2019 9:36 pm
από ChristosJP
Για όλα έχω απαντήσει. Θέλει να το διαβάσεις όμως προσεχτικά. Δεν υπάρχει στάνταρ σημείο στο οποίο θα αλλάξεις πχ στα 60000 χιλιόμετρα. Εξαρτάται από τον τρόπο που το οδηγας. Τώρα γιατί αγχώνεσαι με τον αν κάποιος στα 40000 άλλαξε φίλτρο 'η όχι, λίγη σημασία έχει. Αυτό που πρέπει ν καταλάβεις είναι το τι πρέπει να κανείς και πως για να μην το αλλάξεις γρήγορα.
Όσο για τιμή αλλαγής, απαντήθηκε και αυτό. Τσούζει αρκετά έως πολύ. Με ένα τηλέφωνο σε μια αντιπροσωπεία σου λένε και ξεμπερδευεις.

Αλήθεια όμως μου κάνει εντύπωση που κανείς σας δεν ρώτησε πριν αγοράσει..

Υ.Γ. το θέμα δεν είναι για τα εν βι, Μάνο. Διάβασε λίγο τον τίτλο του θέματος, αλλά και τις κατά καιρούς απαντήσεις.

Μφχ σκέτο!