Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 8:37 pm
Για να ....κόψετε τα ηρεμιστικά , έχω 81.000+++ χλμ. και δεν έχω δει ακόμα, τι χρώμα έχει το λαμπάκι
Φίλε Βαγγέλη καλησπέρα. Το σφύριγμα που ακούς (αν υπολογίσω ότι έρχεται περίπου κάτω από τα πόδια σου ο ήχος) συμβαίνει για τον εξής λόγο: το φίλτρο σου έχει ΦΡΑΞΕΙ εντελώς και όταν πιέσεις το αυτοκίνητο (άρα αυξάνεις την ποσότητα καυσαερίων) τα καυσαέρια δεν μπορούν να περάσουν από το φίλτρο και ένα μέρος τους αποτονώνεται από ένα σημείο ακριβώς πίσω από την είσοδο του φίλτρου. Μάλιστα αν δεν υπήρχε αυτό, υπήρχε πολύ σοβαρός κίνδυνος για τον κινητήρα.
Δες και αυτή την αναθεματισμένη egr βγάλτη και καθάρισέ την καθώς και την πολαπλή εισαγωγήςvagelisfil έγραψε:Εγώ είμαι το παιδί που έχει τα θέματα με το PDF, σχεδόν από το 1ο εξάμηνο που αγόρασα το αυτοκίνητο το 2015. Μέχρι τώρα δεν το έχω αλλάξει αλλά το αυτοκίνητο έχει χειροτερέψει κατά πολύ όλο αυτό το διάστημα. Τα έχω ξαναγράψει κι άλλες φορές αλλά μια ακόμα δεν κάνει κακό.
Συμπτώματα:
-Κάνει πολύ συχνά αναγεννήσεις* (πολύ πιο συχνά από όλους σας). Μπορεί σε μια βόλτα των 20km να κάνει 4-5 ή και παραπάνω φορές.
-Η κάθε αναγέννηση διαρκεί πολύ. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο συνήθως διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Εμένα μπορεί να φτάσει και το 5λεπτο.
-Οι αναγεννήσεις είναι πολύ πιο έντονες. Σε ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο υπάρχει ένα ξαφνικό σκορτσάρισμα στο γκάζι με μια αύξηση κατανάλωσης. Εμένα κάνει πολύ δυνατά σκορτσαρίσματα και το αυτοκίνητο τρέμει ολόκληρο.
-Έχει αυξηθεί η κατανάλωση. Παλιά είχα στην Αθήνα περίπου 5.5 τώρα φτάνω 8άρια με την ίδια οδηγική συμπεριφορά.
-Το Νοέμβριο πήγα να ανανεώσω την κάρτα καυσαερίων και με έκοψαν γιατί είχα ρύπους 5 φορές πάνω από το όριο.
-Τελευταία υπάρχει πολύ έντονη και άσχημη μυρωδιά από την εξάτμιση. Όχι σαν την κλασσική μυρωδιά diesel αλλά κάτι σαν καμμένο θειάφι. Ειδικά στα φανάρια που είμαι σταματημένος ή αν τύχει αν κάνω όπισθεν η μυρωδιά μπαίνει όλη μέσα στο αυτοκίνητο και κοντεύουμε να πεθάνουμε.
-Ακούγεται πολύ συχνά ένας ήχος σαν σφύριγμα. Έχει αναφερθεί στο topic . Τον ήχο αυτό τον κάνει τις περισσότερες φορές κατά την επιτάχυνση με 1η-2α από στάση, κάποιες φορές όσο είμαι σταματημένος σε φανάρι και περιμένω και (το πιο περίεργο) το έχει κάνει δύο φορές με εντελώς σβηστό αυτοκίνητο αφού είχα σβήσει μηχανή είχα κατεβεί και είχα κλειδώσει. Μετά από συζήτηση σε άλλο φόρουμ έμαθα το παρακάτωΦίλε Βαγγέλη καλησπέρα. Το σφύριγμα που ακούς (αν υπολογίσω ότι έρχεται περίπου κάτω από τα πόδια σου ο ήχος) συμβαίνει για τον εξής λόγο: το φίλτρο σου έχει ΦΡΑΞΕΙ εντελώς και όταν πιέσεις το αυτοκίνητο (άρα αυξάνεις την ποσότητα καυσαερίων) τα καυσαέρια δεν μπορούν να περάσουν από το φίλτρο και ένα μέρος τους αποτονώνεται από ένα σημείο ακριβώς πίσω από την είσοδο του φίλτρου. Μάλιστα αν δεν υπήρχε αυτό, υπήρχε πολύ σοβαρός κίνδυνος για τον κινητήρα.
Χρήση:
-Το αυτοκίνητο είναι οικογενειακό όχημα με χρήση που εξυπηρετεί ανάγκες οικογένειας.
-Κάνει πολύ συχνά ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες (>160χλω)
-Ελάχιστη χρήση μέσα σε φανάρια και συνοστιμένους δρόμους. Ακόμα και καθημερινά για τη δουλειά μου χρησιμοποιώ 95% Κηφισό-Καβάλας και 5% μικρούς δρόμους
-Φουλάρει πάντα με Premium καύσιμα από εταιρικά κατά το δυνατό πρατήρια.
-Οδηγική συμπεριφορά οδηγού: όχι απότομα γκαζώματα, αλλαγή ταχυτήτων σε μεγάλες στροφές.
Εξέλιξη:
-Έχω πάει ουκ ολίγες φορές σε 4 διαφορετικές αντιπροσωπείες είτε έκτακτα είτε στα προγραμματισμένα σέρβις και έχω αναφέρει τα παραπάνω. Σε όλες επειδή κλασσικά δεν το έκανε εκείνη την ώρα και τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι το παράξενο μου είπαν να τους το πάω την ώρα που το κάνει (λες και θα κλείσω ραντεβού με το αμάξι πότε το βολεύει να κάνει αναγέννηση).
-Το Νοέμβρη αφού με έκοψαν από την ΚΕΚ το πήγα επιτόπου στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα (επαρχία) και τους ξαναείπα τι παίζει. Το κράτησαν 3 μέρες και έκαναν δοκιμές (είχα μισό ντεπόζιτο και το πήρα σχεδόν με λαμπάκι) και μου είπαν ότι όντως έχει κάποια δυσλειτουργία το DPF και κάνει ημιτελείς αναγεννήσεις και ότι κάτι δεν πάει καλά με τις πιέσεις των καυσαερίων στο φίλτρο. Δεν μου έδωσαν λύση όμως γιατί δεν είχαν τεχνική οδηγία. Έστειλαν τις μετρήσεις στα κεντρικά και μετά από 2 περίπου μήνες με ειδοποίησαν να ξαναπάω (450χλμ από το σπίτι μου...) να κάνουν και κάποιες επιπλέον μετρήσεις που ζήτησαν τα κεντρικά. Πήγα αλλά επειδή ταξίδεψα όλη τη διαδρομή με τελική ταχύτητα (χαζομάρα μου) το φίλτρο είχε ξεμπουκώσει τελείως και μου είπαν ότι πλέον είναι όλα φυσιολογικά. Την επόμενη μέρα βέβαια ξανά τα ίδια...
-Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει μείνει για επιπλέον ελέγχους σε αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα από την αρχή της εβδομάδας. Μέχρι τώρα με ενημέρωσαν ότι το DPF φαίνεται ότι είναι καθαρό αλλά ελέγχουν επιπλέον βαλβίδες και ψεκασμό μήπως κάτι δεν πάει καλά από εκεί και το φράζει κατά καιρούς και θα το κρατήσουν και την επόμενη εβδομάδα.
Προσωπικά μετά από τόσες συζητήσεις και τόσο ψάξιμο είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία με το DPF μου (και ίσως όχι μόνο). Αυτό που δεν ξέρω είναι πως θα πείσω το κάθε συνεργείο.
Δεν έχω καταφέρει να μάθω αν καλύπτεται από την εγγύηση. Βάσει λογικής και της φύσεως του φίλτρου θεωρώ ότι θα έπρεπε να καλύπτεται. Όμως αν κάποιος το δει όπως όλα τα υπόλοιπα φίλτρα, δηλαδή σαν "αναλώσιμο" τότε δεν νομίζω να το καλύψουν. Πιθανότατα λόγω κόστους δεν το αλλάζουν εύκολα γιατί σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να το άλλαζαν προληπτικά και να βλέπαμε αν τελικά φταίει αυτό όπως συμβαίνει με άλλα πιο φθηνά ανταλλακτικά.
Για το κόστος λυπάμαι που το λέω αλλά νομίζω ότι μου είχαν πει σε προηγούμενη επίσκεψη ότι είναι κάπου στα 1.800€ με 2.000€.
*Λαμπάκι DPF έχει ανάψει μόνο μια φορά τον πρώτο χρόνο και μετά από μια ζωηρή βόλτα έσβησε.
vagelisfil έγραψε:Για να το κάνει μόνο σε εμένα (αφού τουλάχιστον για την ώρα δεν έχει αναφέρει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο) πιθανότατα οφείλεται σε κάποιο μεμονωμένο ελαττωματικό ανταλλακτικό/φίλτρο που έχει το δικό μου αυτοκίνητο.
Στέλιο αν βάλεις κάτω όλα τα συμπτώματα με την μυρωδιά, το σφύριγμα, τα μπουκώματα κλπ σε οδηγούν βάσει λογικής για πρόβλημα στο σύστημα των καυσαερίων μετά τη μηχανή. Δεν είμαι μηχανικός αλλά από αυτά που βλέπω αυτό καταλαβαίνω. Κατά τα άλλα η μηχανή λειτουργεί μια χαρά, ούτε κραδασμούς, ούτε μείωση απόδοσης, ούτε καπνοί ούτε κάτι άλλο παράξενο.
darkman έγραψε:Καλα το να αλλαξε και ενας δεν ειναι και μετρο σύγκρισης δεν λεω οτι το ειπες κοροϊδευτικά απλα εδω μερικοι ειμαστε και καποιας ηλικιας και πεταξες και ενα καθε 30 40 χιλιαδες εεεε δεν θελει και πολυ ο ανθρωπος για κανενα κοκομπλοκο
ChristosJP έγραψε:Μφχ!
ChristosJP έγραψε:Μφχ = με φιλικούς χαιρετισμούς.
Για τους φίλους σου, Κάτσε ντε ακόμα είναι νωρίς θεωρητικά.... Άμα τα κρατήσουν δικά τους τότε Θα μάθουμε..
Όσο για το ψάρεμα, Όντως ρε φίλε πρέπει να πάμε....