από taxidriver06 » Σάβ Νοέμ 26, 2016 11:03 pm
Φίλοι μου, οδηγώ εδώ και οκτώ χρόνια ένα Passat euro 5 με dpf και έχω κάνει 430.000km.
Μη σας τρομάζει ή αναγέννηση του φίλτρου, είναι φυσιολογικό. Όταν καίς οτιδήποτε έχεις και κατάλοιπα καύσης, μην μπαίνεται στο τρυπάκι για "καθαρούς" κινητήρες. Στο θέμα μας όμως.
Το καύσιμο παίζει δευτερεύοντα ρόλο,το βασικό είναι ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα.
Προσπαθήστε να έχετε τον κινητήρα , μεταξύ 2000-3000 στροφές. Δεν χρειάζεται να οδηγείται με 2500 στροφές και έκτη στην Αττική οδό, μπορείτε να το κάνετε με τέταρτη, όπως και στην Πανεπιστημίου με τρίτη.Σας είπα αυτό το παράδειγμα, για να εξηγήσω ότι μπορείτε να οδηγείται με χαμηλή ταχύτητα αλλά ψηλές στροφές στον κινητήρα.
Όταν σας ζητά αναγέννηση,να την κάνετε αμέσως,το κόστος αλλαγής ή χημικού καθαρισμού του dpf " πονάει".
Θα σας πώ τη δική μου περίπτωση, για γίνει κατανοητή ή λειτουργία του dpf. Το χειμώνα που ο κύκλος δουλειάς είναι σε αστικό κύκλο, ζητά αναγέννηση περίπου κάθε 2000km. Το καλοκαίρι με περισσότερα χιλιόμετρα εκτός πόλης, φτάνει και τα 10000 km .
Ελπίζω να βοήθησα λίγο, σχετικά με την λειτουργία του dpf. Ή άλλη λύση είναι ή αφαίρεση του.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16
Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)