lefterischristos έγραψε:Υπάρχουν και χειροτερα... Ένδειξη για αναγέννηση φίλτρου στα 5450...η ποιότητα του καυσίμου αποτελεί καθοριστικό παράγοντα;;;υπόψη ότι μια φορά την εβδομάδα προσπαθώ να το παταω λίγο περισότερο... Όσο αυτό είναι δυνατό στους δρόμους της Κέρκυρας... Παρολα αυτά τίποτα...θα πρέπει ίσως να αλλάξω πρατήριο;;;
Φυσικα κ παιζει πολυ σημαντικο ρολο η ποιοτητα του καυσιμου. Τα πετρελαια στην Ελλαδα ειναι χαλια (οπως και ολα τα αλλα δλδ βενζινες, αερια, τα παντα). Αλλαξε πρατηριο αμεσα. Προσπαθησε να βρεις κανεναν αλλον στην περιοχη σου που να εχει ντιζελ αρκετο καιρο χωρις προβλημα κ ρωτα απο που βαζει πετρελαιο. Συνηθως τα πραγματα στην επαρχια ειναι πιο ευκολα, σχετικα με τη φημη των πρατηριων. Τα παντα γινονται γνωστα γρηγορα. Δεν χρειαζεται να το πατας, αλλα να κινεισαι με καποια σταθερη ταχυτητα (η οποια φανταζομαι θα αναγραφεται καπου στο βιβλιο χρησης), ετσι ωστε να αναπτυξει τετοια θερμοκρασια το dpf για να μπορεσει να καψει τα σωματιδια που εχει μαζεψει.
Παρακληση προς ολους τους υποψηφιους αγοραστες diesel: ενημερωθειτε για τον τροπο χρησης και τον τροπο οδηγησης του οχηματος που σας ενδιαφερει. Μην κοιτατε μονο την ροπη και την οικονομια. Ειδικα οσο αφορα την οικονομια με αυτα που συζηταμε πιο πανω, θα δειτε οτι σε βαθος χρονου θα σας κοστισει πιο ακροιβα απο την βενζινη. Η δε ροπη, ηταν και ειναι το τυρακι για να πουληθουν τα οχηματα. Πριν τα τουρμπισουνε δεν τα θελε κανεις....
Οταν δε ο αγορασης καταλαβει το λαθος του, τοτε καταφευγει σε λυσεις που στρεφονται κατα της υγειας του κοσμου. Αυτο δεν ειναι δικαιωμα κανενος. Ευτυχως ομως στο ελλαδισταν που ζουμε ολα γινονται
Σκεφτειτε τα παραπανω και αν νομιζετε οτι ειναι για το καλο μας, τοτε λαβετε τα σοβαρα υποψιν ΠΡΙΝ την αγορα σας.