Το φίλτρο είναι κατασκευασμένο για να κάνει κατακράτηση των βλαβερών μικροσωματιδίων.
Οταν γεμίσει σε κάποιο ποσοστό και έχει την κατάλληλη(φτασει) θερμοκρασία(ειναι περίπου 600
βαθμοί κελσίου)κανει ενεργητική αναγγενηση την οποια δεν την καταλαβαίνεις εκτος εαν προσέξεις την
μπαρα της στιγμιαίας κατανάλωσης.(εκείνη την στιγμή εχει μια αποτομη αυξηση).
Εαν το φιλτρο εχει γεμίσει σε ποσοστο τέτοιο και στο αυτοκίνητο δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία του
κινητήρα στο επίπεδο καυσης του περιεχομένου του τοτε ενεργοποιείται η διαδικασία της παθητικής
αναγέννησης όπου το ταμπλο του αυτοκινήτου γινεται χριστουγεννιάτικο δέντρο σου αναβει και η σημανση
του φίλτρου ενώ πρέπει να το λειτουργήσεις με πάνω απο 2000στροφες ωσπου να σβησει η ένδειξη.
Η εμπειρία που έχω αφορά μόνο τα δικά μας αυτοκίνητα.Ο κινητήρας που έχουν φοριέται απο τα sx4 scross
και θέματα δεν εχουν αναφερθεί σχετικά με το dpf(ακόμα και σε εταιρικά με πολλά χλμ).
Να καταθέσω επίσης ότι τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει η ποιότητα του καυσίμου