από vidas » Τετ Οκτ 30, 2024 4:06 pm
Καλησπέρα σε όλους,
Παρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο επισκευασμένο πλέον. Το κόστος έφτασε τα 850 ευρώ, περιλαμβάνοντας την νέα πολλαπλή (Magneti Marelli πρώτης τοποθέτησης), ιμάντα εκκεντροφόρου και φίλτρο πετρελαίου (αν και προσφάτως αλλαγμένο, φαινόταν να έχει μία μικρή διαρροή από το oring οπότε αλλάχτηκε). Δεν έχω ακριβείς τιμές αλλά πολλαπλή μαζί με τον ιμάντα κόστισαν 440 ευρώ. Δεν δοκίμασα καν να επικοινωνήσω με Suzuki για να μάθω τιμή από εκεί.
Τώρα το γιατί συνέβη: κακή τύχη? κακό ανταλλακτικό? κακή χρήση? Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος υπαίτιος με κλειστά μάτια. Το σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός του κινητήρα και σχεδόν όλων των κινητήρων αυτής της γενιάς και μετά (και ίσως και λίγο νωρίτερα θα έλεγα), είναι πολύ πιθανόν να εμφανίσει τέτοια ζημιά. Ο συνδυασμός EGR, DPF regeneration και πολύ σταμάτα/ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι λόγοι που μπορεί να εμφανιστεί η συγκεκριμένη βλάβη (χαμηλές στροφές κινητήρα σε σταμάτα-ξεκίνα ενεργοποιούν περισσότερο την EGR και ειδικά σε κύκλους αναζωογόνησης DPF τα καυσαέρια εκτός από υψηλά σε θερμοκρασίες έχουν και αυξημένη καρβουνίλα = περισσότερες επικαθίσεις στην πολλαπλή που λειτουργεί σαν μονωτικό = περισσότεροι και μεγαλύτεροι σε διάρκεια θερμικοί κύκλοι για το πλαστικό της εισαγωγής).