AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
ομορφαντρα...
ο γατος της καρδιας σας εχει δοκιμασει πολλα περιεργα οπως και στο υπτιο σπορ, ετσι και στα αμορτισερια.
και μακρυα, και με αποστατη και κοντα και ακριβα και φθηνα και με το σακκα στο πορτμπαγκαζ κανοντας ντονατς εξω απο το γηροκομειο.
το νιβι βενζινοτουρμπατο λοιπον εχει καλυτερο συνδιασμο αμορτισερ για ψηλωμενα, καγιαμπες απλες και φθηνουλες, μετα τα μαμα, μετα τα μαμα με αποστατη και τελος τα πανακριβα επωνυμα. βασικα το μαμα αμορτισερ για καποιο λογο καθεται α-ψ-ο-γ-α στο ψηλωμα.
ομως με μαζουτι άουτο ψηλωμενο με μαντ πλεον που συγκρινω με τα έιμπαχ της βενζινης σας εχω και διαφορουλες...
τα μαντ λοιπον ειναι +0.3 ποντακια παραπανω αψηλα, μιλαμε με ιδια λαστιχα lc 225/55/17, περισσοτερο φαγωμενα της βενζινης και πανω κατω αδεια αυτοκινητα.
στο ράιντ ομως τα έιμπαχ ειναι πολυ προοδευτικοτερα, το αμαξι ειναι σφιχτο μεν αλλα μαλακοτερο δε. οκ, η βενζινη ουτως ή αλλως στριβει καλυτερα απο τα πετρελαια, αλλα με έιμπαχ ξεφευγει η διαφορα. α, σε σχεση με μαμα, πετρελαια μονο ομως η συγκρισις αυτη, λεμε τα μαντ ειναι θεοσκληρα μπροστα και ατσουμπαλοτερα πισω. δεν τερματιζουν ομως οπως τα μαμα στα δυσκολα και περνας απο σαμαρακι αερας με πολλα χιλιομετρα.
οποτες εξακολουθω στη αυστηρη συστασις: βενζιναι έιμπαχ και καγιαμπες ή μαμα αν δεν ειναι παμπαλαια, πετρελαια μαντ και μαμα ή καγιαμπες