Α/Τ λάστιχο 55άρι

Α/Τ λάστιχο 55άρι

Δημοσίευσηαπό Andreasy » Πέμ Αύγ 31, 2017 6:25 pm

Έχει εντοπίσει κάνεις λάστιχο Α/Τ η τουλάχιστον κάτι που να πλησιάσει λίγο σε Α/Τ με καλοκαιρινα χαρακτηριστικά και M/S σήμανση, κάτι κοντά σε Geolandar δηλαδή αλλά με 55ρι ύψος μιας και τα Geolandar ξεκινούν από 60;

Περαιτέρω, να σας ενημερώσω και τα αποτελέσματα της έρευνας μου που έκανα σχετικά με την αλλαγή διαστάσεων / βήματος του λάστιχου σε μη προτεινόμενο, ρωτώντας μηχανικούς, αντιπροσωπεία, τεχνικούς ελαστικών και αρκετών ατόμων που ασχολούνται "ενεργά" με το θέμα. Το να εγκαταστήσουμε 60ρι λάστιχο στη 17ρα ζάντα, που θα είχε συνεπώς επίπτωση στο βήμα, θα ήταν πιο σοβαρό από απλά την λάθος ένδειξη ταχύτητας. Το ecu του αυτοκινήτου, καθώς και του κιβωτίου ταχυτήτων είναι προγραμματισμένα με αυτές τις προδιαγραφές και αλλάζοντας το παραμικρό όμως πολλοί έχουν αναφέρει, ίσως να μην δείξει άμεσα κάποιο σοβαρό πρόβλημα αλλά μακροπρόθεσμα ίσως δημιουργήσει ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων η ίσως το ABS να μην λειτουργήσει όπως πρέπει και ο οδηγός ούτε καν να το καταλάβει. Επίσης το 60ρι λάστιχο θα μειώσει την απόσταση του τροχού με το chassis με αποτέλεσμα να κτυπά ο τροχός σε περίπτωση που θα σκορσαριστεί πολύ η ανάρτηση. Έχω μιλήσει και με τον αρχιμηχανικο της αντιπροσωπείας και μου είπε ότι ακόμα και ζαντες να αλλάξω σε 16ρες, ο εγκέφαλος ήρθε εργοστασιακα προγραμματισμένος για 17ρι και αν το κάνω, θα πρέπει να περάσω από κοντά τους να μου προγραμματίσουν σωστά το ECU για τις νέες διαστάσεις. Με όλα όσα έχω αναφέρει, έχουν συμφωνήσει όλοι όσοι ρώτησα και πως έχω αναφέρει, δεν ρώτησα τυχαία άτομα η χομπιστες, ρώτησα επαγγελματίες. Όλα αυτά τα αναφέρω σαν πληροφορίες για τα άτομα που έχουν ρωτήσει την ίδια απορία και για όσους το έχουν ήδη δοκιμάσει. Προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις για να απαντήσω στην αντίθετη άποψη απλά έχω αποφασίσει να μείνω με τα 17 και να δω τι καλύτερο μπορώ να βρω.
Άβαταρ μέλους
Andreasy
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 01, 2017 12:55 pm
Τοποθεσία: Κύπρος
Λάστιχα: 215/55 R17V (OEM)
cb: Όχι
Name: Andreas

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό SAVE ANIMAL » Πέμ Αύγ 31, 2017 11:45 pm

:think: θα σε γελασω :shifty:
SAVE ANIMAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3863
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 6:27 pm
Τοποθεσία: Παλλήνη
Λάστιχα: Nureus m/t
Διάσταση ελαστικών: 235/85/16
Suspension: Άγνωστη
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: Save animals
Name: Βασιλης

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό fiverg » Παρ Σεπ 01, 2017 12:48 am

Επειδή όλοι ψαχνομαστε, κι εγώ όπως θα δεις σε παραπάνω θέμα, η μόνη λύση που έχω βρει είναι τα michelin latitude cross σε 225/55/17, διάσταση που αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% του 215/60/17. Η αύξηση αυτή είναι και στα νόμιμα πλαίσια και μάλλον πρακτικά αμελητέα. Βέβαια ούτε για την 215/60/17 πολυπιστευω όλα αυτά τα καταστροφικά που σου είπαν, αλλά είναι εκτός νόμιμων ορίων η αλλαγή και θα πρέπει να αλλάζεις λάστιχα μάλλον όταν περνάς ΚΤΕΟ. Ψάχνω να βρω τι άλλο υπάρχει σε 225/55/17 ( δες το θέμα μου) αλλά δεν υπάρχουν πολλά. Γενικά το εκτός δρόμου θέλει ψωμομενο πλαϊνό οπότε τα 215 at είναι με 60ρι προφίλ. Εναλλακτικά, αν κάνεις την κουτσουκελα, υπάρχουν και κάποια 235/55/17 ( και αυτά σε πάνε στο +3,5 % ).
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Παρ Σεπ 01, 2017 9:07 am

fiverg έγραψε:Επειδή όλοι ψαχνομαστε, κι εγώ όπως θα δεις σε παραπάνω θέμα, η μόνη λύση που έχω βρει είναι τα michelin latitude cross σε 225/55/17, διάσταση που αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% του 215/60/17. Η αύξηση αυτή είναι και στα νόμιμα πλαίσια και μάλλον πρακτικά αμελητέα. Βέβαια ούτε για την 215/60/17 πολυπιστευω όλα αυτά τα καταστροφικά που σου είπαν, αλλά είναι εκτός νόμιμων ορίων η αλλαγή και θα πρέπει να αλλάζεις λάστιχα μάλλον όταν περνάς ΚΤΕΟ. Ψάχνω να βρω τι άλλο υπάρχει σε 225/55/17 ( δες το θέμα μου) αλλά δεν υπάρχουν πολλά. Γενικά το εκτός δρόμου θέλει ψωμομενο πλαϊνό οπότε τα 215 at είναι με 60ρι προφίλ. Εναλλακτικά, αν κάνεις την κουτσουκελα, υπάρχουν και κάποια 235/55/17 ( και αυτά σε πάνε στο +3,5 % ).

Ας υποθέσουμε ότι το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι περίπου 1400Kg και είναι μοιρασμένο 60/40 μπροστά/πίσω. Το βάρος στον μπροστινό άξονα είναι 840Kg οπότε 420kg σε κάθε μπροστινό τροχό. Η προτεινόμενη πίεση του κατασκευαστή για μπροστά είναι 280Kpa δηλαδή 2,8Kg/cm2. Αν χρησιμοποιήσουμε τον τύπο P=F\S (P=πίεση ,F =δύναμη ,S =επιφάνεια) προκύπτει ότι η επιφάνεια του ελαστικού μας που πατάει στο έδαφος είναι 420Kg/2,8kg/cm2 =150cm2. Με πλάτος ελαστικού 215mm η 21,5cm το μήκος του ελαστικού που ακουμπά στο έδαφος είναι
150/21,5 =6,97cm
150/22,5 =6,66 cm με πλάτος 225 διαφορά 4,5%
150/23,5 =6,38 cm με πλάτος 235 διαφορά 9.2%
Το 150 παραμένει σταθερό γιατί το βάρος του αυτοκινήτου και η πίεση στα ελαστικά παραμένουν σταθερά.
Δεν γνωρίζω αν η αλλαγή του μήκους του ελαστικού που βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος επηρεάζει κάπου απλά βάζω τον προβληματισμό.
Ελπίζω να μην κούρασα
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό fiverg » Παρ Σεπ 01, 2017 9:29 am

zerarblack έγραψε:
fiverg έγραψε:Επειδή όλοι ψαχνομαστε, κι εγώ όπως θα δεις σε παραπάνω θέμα, η μόνη λύση που έχω βρει είναι τα michelin latitude cross σε 225/55/17, διάσταση που αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% του 215/60/17. Η αύξηση αυτή είναι και στα νόμιμα πλαίσια και μάλλον πρακτικά αμελητέα. Βέβαια ούτε για την 215/60/17 πολυπιστευω όλα αυτά τα καταστροφικά που σου είπαν, αλλά είναι εκτός νόμιμων ορίων η αλλαγή και θα πρέπει να αλλάζεις λάστιχα μάλλον όταν περνάς ΚΤΕΟ. Ψάχνω να βρω τι άλλο υπάρχει σε 225/55/17 ( δες το θέμα μου) αλλά δεν υπάρχουν πολλά. Γενικά το εκτός δρόμου θέλει ψωμομενο πλαϊνό οπότε τα 215 at είναι με 60ρι προφίλ. Εναλλακτικά, αν κάνεις την κουτσουκελα, υπάρχουν και κάποια 235/55/17 ( και αυτά σε πάνε στο +3,5 % ).

Ας υποθέσουμε ότι το βάρος του αυτοκινήτου μας είναι περίπου 1400Kg και είναι μοιρασμένο 60/40 μπροστά/πίσω. Το βάρος στον μπροστινό άξονα είναι 840Kg οπότε 420kg σε κάθε μπροστινό τροχό. Η προτεινόμενη πίεση του κατασκευαστή για μπροστά είναι 280Kpa δηλαδή 2,8Kg/cm2. Αν χρησιμοποιήσουμε τον τύπο P=F\S (P=πίεση ,F =δύναμη ,S =επιφάνεια) προκύπτει ότι η επιφάνεια του ελαστικού μας που πατάει στο έδαφος είναι 420Kg/2,8kg/cm2 =150cm2. Με πλάτος ελαστικού 215mm η 21,5cm το μήκος του ελαστικού που ακουμπά στο έδαφος είναι
150/21,5 =6,97cm
150/22,5 =6,66 cm με πλάτος 225 διαφορά 4,5%
150/23,5 =6,38 cm με πλάτος 235 διαφορά 9.2%
Το 150 παραμένει σταθερό γιατί το βάρος του αυτοκινήτου και η πίεση στα ελαστικά παραμένουν σταθερά.
Δεν γνωρίζω αν η αλλαγή του μήκους του ελαστικού που βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος επηρεάζει κάπου απλά βάζω τον προβληματισμό.
Ελπίζω να μην κούρασα


Το μήκος και γενικότερα η επιφάνεια που πατάει στο έδαφος επηρεάζουν προφανώς την τριβή, άρα το κράτημα και την κατανάλωση. Και αυτά βέβαια αν συγκρίνεις διαφορετικές διαστάσεις του ίδιου ελαστικού και όχι διαφορετικά ελαστικά. Αυτό που παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην περίπτωσηή μας είναι ότι ένας μεγαλύτερος τροχός έχει μεγαλύτερη διάμετρο, άρα και περίμετρο, άρα χρειάζεται λιγότερες στροφές για να έχει την ίδια ταχύτητα με τον μαμίσιο μικρότερο ή αλλιώς ο εγκέφαλος (που μετράει περιστροφές τροχών) νομίζει ότι πας με μικρότερη ταχύτητα απ' όση πηγαίνεις.
Αν π.χ. δεις εδώ
https://tiresize.com/comparison/
θα δεις ότι για να καλύψει ένα μίλι απόστασης το 215/55/17 θέλει 790 περιστροφές και το 225/55/17 777. Δηλαδή το αμάξι νομίζει ότι πας με 1,5% μικρότερη ταχύτητα από την πραγματική σου. Στο 215/60/17 αυτό γίνεται 3.5%. Είναι αυτό ικανό να επιφέρει τόσο μεγάλο πρόβλημα; Γενικά πιστεύω όχι αλλά αφού υπάρχει πολύ καλό υποψήφιο λάστιχο στην 225/55/17 (το latitude corss) θα προτιμήσω αυτό (με τίμημα βέβαια στο κόστος αυτό στην 215/60/17 υπάρχουν πολλά και φτηνότερα).
fiverg
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Τετ Ιαν 13, 2016 9:32 am
Λάστιχα: Toyo Open Country U/T
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: KYB Excel-G / MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό Αρης Μηλιαρας » Κυρ Σεπ 03, 2017 8:46 pm

Καλησπέρα !!!! Αν υπάρχει δυνατότητα επαναπρογραμματισμού της ECU μήπως τελικά μπορουμε να βάλουμε τα ελαστικά και τις ζάντες που επιθυμούμε, η υπάρχουν περιορισμοι στον προγραμματιμό. (εννοώντας αν μπορούμε να προγραμματίσουμε διαστάσεις που δεν αναγράφονται στο αυτοκίνητο.) Στο επικείμενο Service θα ρωτήσω και γω την αντιπροσωπία για αυτή τη δυνατότητα.
Άβαταρ μέλους
Αρης Μηλιαρας
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Τετ Μάιος 31, 2017 11:31 am
Τοποθεσία: Χολαργός
Λάστιχα: 215/55/17
cb: Όχι
Name: Μηλιαράς

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό Andreasy » Κυρ Σεπ 03, 2017 9:37 pm

Αρης Μηλιαρας έγραψε:Καλησπέρα !!!! Αν υπάρχει δυνατότητα επαναπρογραμματισμού της ECU μήπως τελικά μπορουμε να βάλουμε τα ελαστικά και τις ζάντες που επιθυμούμε, η υπάρχουν περιορισμοι στον προγραμματιμό. (εννοώντας αν μπορούμε να προγραμματίσουμε διαστάσεις που δεν αναγράφονται στο αυτοκίνητο.) Στο επικείμενο Service θα ρωτήσω και γω την αντιπροσωπία για αυτή τη δυνατότητα.

Πιστεύω πως ο προγραμματισμός που μου ανέφεραν αφορά μόνο τις προτεινόμενες διαστάσεις στο 16ρι
Άβαταρ μέλους
Andreasy
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 01, 2017 12:55 pm
Τοποθεσία: Κύπρος
Λάστιχα: 215/55 R17V (OEM)
cb: Όχι
Name: Andreas

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό Themis4 » Κυρ Σεπ 03, 2017 10:28 pm

Διαβάζω τα όσα γράφετε με προσοχή μιας και εγώ πέρσι το χειμώνα ψαχνόμουν για χειμερινά στην 215/60/17 διάσταση.
Να πω κάτι χαζό ?
Μια σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό .
Αν δείτε εσωτερικά , όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα , της πόρτας του οδηγού , δίνονται οι πιέσεις για τα λάστιχα του αέρα .
Για CONFORT για SPORT για ECONOMY για 5 άτομα φορτίο κ.ο.κ.
Η απορία μου λοιπόν είναι .
Οι διαφορές ανάμεσα στις εκάστοτε πιέσεις που χρειάζεται το λάστιχο για την δουλειά που το θέλουμε δεν αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% κ.τ.λ που αναφέρετε πιο πάνω από φίλους ?
Σε σχέση πάντα με το οδόστρωμα .
Εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα ?
Π.χ από CONFORT στο ECONOMY αν βάλεις αέρα θα δεις το αμάξι οπτικά να σηκώνετε αρκετά.
Χαζή απορία ???
Άβαταρ μέλους
Themis4
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 591
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 12:39 pm
Λάστιχα: 215/55/17
cb: Ναι
Aka: Themis
Name: Μάκης

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Δευτ Σεπ 04, 2017 8:28 am

Themis4 έγραψε:Διαβάζω τα όσα γράφετε με προσοχή μιας και εγώ πέρσι το χειμώνα ψαχνόμουν για χειμερινά στην 215/60/17 διάσταση.
Να πω κάτι χαζό ?
Μια σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό .
Αν δείτε εσωτερικά , όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα , της πόρτας του οδηγού , δίνονται οι πιέσεις για τα λάστιχα του αέρα .
Για CONFORT για SPORT για ECONOMY για 5 άτομα φορτίο κ.ο.κ.
Η απορία μου λοιπόν είναι .
Οι διαφορές ανάμεσα στις εκάστοτε πιέσεις που χρειάζεται το λάστιχο για την δουλειά που το θέλουμε δεν αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% κ.τ.λ που αναφέρετε πιο πάνω από φίλους ?
Σε σχέση πάντα με το οδόστρωμα .
Εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα ?
Π.χ από CONFORT στο ECONOMY αν βάλεις αέρα θα δεις το αμάξι οπτικά να σηκώνετε αρκετά.
Χαζή απορία ???

Κάθε λάστιχο έχει περίμετρο και διάμετρο αυτήν που κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο. Η περίμετρος αυτή δεν γίνεται να αλλάξει. Οπότε σε κάθε περιστροφή του τροχού έχουμε διανύσει συγκεκριμένο μήκος και αυτό δεν αλλάζει. Αν τώρα αλλάξουμε την πίεση σε ένα ελαστικό (και κρατήσουμε το βάρος του οχήματος σταθερό)αλλάζουμε την επιφάνεια του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με τον δρόμο . Στην περίπτωση ας πούμε eco ανεβάζουμε την πίεση με αποτέλεσμα να έχουμε λιγότερη επιφάνεια σε επαφή με τον δρόμο οπότε λιγότερες τριβές και οικονομία. Βέβαια θυσιάζουμε κράτημα. Τώρα αν θέλουμε να κρατήσουμε σταθερή την επιφάνεια που βρίσκεται σε επαφή με τον δρόμο αλλά θέλουμε να φορτώσουμε πολύ το αυτοκίνητο μας (5 άτομα και αποσκευές ) πρέπει να ανεβάσουμε την πίεση όπως προτείνει και το ταμπελάκι . Γενικά ισχύει ο τύπος P=F/S.
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός και αν μην κουράζω :D
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Α/Τ λάστιχο 55ρι

Δημοσίευσηαπό kamy » Τρί Σεπ 05, 2017 2:03 pm

fiverg έγραψε:Επειδή όλοι ψαχνομαστε, κι εγώ όπως θα δεις σε παραπάνω θέμα, η μόνη λύση που έχω βρει είναι τα michelin latitude cross σε 225/55/17, διάσταση που αλλάζει την διάμετρο στο +1,5% αντί του +3,5% του 215/60/17. Η αύξηση αυτή είναι και στα νόμιμα πλαίσια και μάλλον πρακτικά αμελητέα. Βέβαια ούτε για την 215/60/17 πολυπιστευω όλα αυτά τα καταστροφικά που σου είπαν, αλλά είναι εκτός νόμιμων ορίων η αλλαγή και θα πρέπει να αλλάζεις λάστιχα μάλλον όταν περνάς ΚΤΕΟ. Ψάχνω να βρω τι άλλο υπάρχει σε 225/55/17 ( δες το θέμα μου) αλλά δεν υπάρχουν πολλά. Γενικά το εκτός δρόμου θέλει ψωμομενο πλαϊνό οπότε τα 215 at είναι με 60ρι προφίλ. Εναλλακτικά, αν κάνεις την κουτσουκελα, υπάρχουν και κάποια 235/55/17 ( και αυτά σε πάνε στο +3,5 % ).


Μάλλον τα michelin είναι η πιο "νομιμη" επιλογή. Πάντως είναι εξαιρετικό λάστιχο.
kamy
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Τετ Αύγ 23, 2017 10:25 am
Aka: kamy


Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron