από GATOZ » Τρί Μάιος 28, 2019 3:47 pm
γκεόργκι,
λοιπον, με τα ελατηρια ειναι αλλο αυτοκινητο.
εντελως ομως.
δεν κουναει, δεν εχει θεμα με αερα κτλ
ειναι ταυτοχρονα πιο δεμενο στις λακουβες αλλα και σκληροτερο στις στροφες που το χρειαζεσαι. προοδευτικοτερο θα το χαρακτηριζα.
επισης φρεναρει εντυπωσιακα καλυτερα, σχεδον μηδενικο αρχικο βυθισμα.
...αν και εχει χαθει η γοητεια του τουρμπατου που σηκωνε τη μουρη στη σανιδα...
η ποιοτητα των ελατηριων ειναι σε τοσο διαφορετικη κλαση με τα μαμα που το εκαναν παντου καλυτερο. και στην ασφαλτο.
βεβαια οκ, 3 εκατοστα δεν ειναι και τπτ το ιδιαιτερο, ηδη στο τζιβι λεμε για 12+
αν καπου εχασε, ισως να ειναι σε τελικη αν και το ταξιδι με 190+ ειναι πλεον μαϊτζεβελοτερον
...τωρα να σου πω τη αληθεια, μου ανοιξε και η ορεξη για στροφουλαι...
που σημαινει σε πρωτη φαση επιστοφη στα κοντι για καλοκαιρι αλλα και αυτο που δεν μαντεψατε παραπανω:
το ες οπως ειχα γραψει επανειλημενα εχει ενα θεμα με τον εσωτερικο τροχο στις κλειστες, τον σηκωνει για πλακα.
ειναι μεν εντυπωσιακο αν ακολουθει πιπινι με καμπριο και κανεις την αρκουδα για να αρεσεις, αλλα χανεις χρονο γιατι μεχρι να κατσει κατω ή αλλη μερια σε ζμπρωχνει ατσουμπαλα.
με τα νεα ελατηρια βελτιωθηκε αρκετα, αλλα δεν εξαλειφθηκε, εκει που ανεβαινα δερβενοχωρια σε 3 ροδες, ανεβαινω σε 3.5
αρα θα επιμεινω σε επιπλεον βελτιωση πισω, εχω παραγγειλει στο σακκα b6 bilstein και τα ερθουν σε κανενα μηνα.
θα σας πω τοτε τι καναμε, παντως αν δεν εχεις 9.5-10 καταναλωση οπως εγω (aka σπασιμο και στριψιμο παντου και παντα) δεν ξερω αν αξιζουν τα μπιλστάιν τα 2.5 κατοσταρικα, σιγουρα αξιζουν τα 4 τα ελατηρια.
ΑρΕς
ποτε θα παμε μεγαρα τωρα που καλοκαιριαζει?
μιλφΑμαν