#analysis_by_gatoz
Μερικα αναλυτικα στοιχεια για τα eibach
1. Εχουν δυο κιτ. Ενα για βενζινα και ενα για πετρελαιο
2. Του πετρελαίου διαφερει στο οτι ειναι 30 ευρω ακριβοτερο και εχει διαφορετικα μπροστινα ελατηρια, λογω μεγαλυτερου βαρους. Τα πισω ειναι ιδια
Ελαχιστο κοστος που μπορουν να βρεθουν, ειναι 220 περιπου η βενζινη με μεταφορικα και παραδοση σε 7 εργασιμες και 230 το πετρελαιο
χωρις μεταφορικα γιατι δεν το εψαξα (αν και το βαρος ειναι 14 κιλα vs 12.5 βενζινης)
Λοιπον, η εικονα τους, μια που δεν υπαρχει στο net ειναι αυτη
- vitara-eibach-real-kit-photopng.png (869.57 KiB) 4280 προβολές
Οι προδιαγραφες της βενζινης ειναι αυτες
Για το πετρελαιο ισχυουν αυτα (δειτε τη 2η στηλη οπου υπαρχουν 2)
- eibach-diesel-cert.png (98.99 KiB) 4280 προβολές
και στις 2 περιπτωσεις για τη ρυμουλκηση ισχυει αυτο
- eibach-coupling.png (27.96 KiB) 4280 προβολές
τελος η απαντηση τους γιατι 2.5 εως 3.0 και οχι παραπανω, ηταν οτι για να παρουν εγγριση τυπου επρεπε να μεινουν σε αυτα τα max, αλλιως ξεπερνουν τα κατασκευαστικα ορια της σουζ και δεν επιτρεπεται να πωλουνται νομιμα
ΑρΕς
σε γνωστο ελληνικο μαγαζι, και καλα με χαρη, τα χρεωνουν 290 και δινουν παραδοση 1 μηνα! ειμαι οκ με τα 290 - πατριωτακι μεν - αλλα οχι με τον 1 μηνα. επισης οχι με το οτι δεν ηξερε λεπτομερειες