Μετά την αλλαγή πριν μιά βδομάδα, λόγω θερινής σεζόν, από Lat. cross 215/60/17 στα "μαμά" Conti 215/55/17, διαπίστωσα για άλλη μια φορά πόσο μεγάλη διαφορά ποιότητας κύλισης έχουν τα 215/60/17.
Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά το αισθάνεσαι να πατάει σε "μπαμπάκι", ενώ με τα "μαμά" (φουσκωμένα στην ελάχιστη δυνατή πίεση, 34 - 32 psi) αισθάνεσαι και το παραμικρό πετραδάκι να σε ....γαργαλάει και να σε τρεμουλιάζει
Απορώ γιατί η Suzuki έχει διαλέξει το 215/55/17 σαν "μαμά¨ διάσταση.
Υπενθυμίζω, εκτός του ανωτέρω, και τις επιπλέον δύο πολύ καλές επιπτώσεις της διάστασης 215/60/17, που είναι :
1. Διόρθωση - εκμηδένιση του σφάλματος που έχει το όργανο μέτρησης κατανάλωσης καυσίμου,
2. Επιπλέον ύψος - κενό κάτω από το αυτοκίνητο περίπου 1 εκ.
Κακές επιπτώσεις δεν έχω διαπιστώσει καμμία, (ούτε η παραμικρή αύξηση κατανάλωσης, ούτε κάτι άλλο), μετά από 30.000 χλμ με τα 215/55/17 και 55,000 χλμ με τα 215/60/17.