Όχι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να δει την αλλαγή διάστασης των ελαστικών, ούτε ο χιλιομετριτής.
Βάζοντας πιο μεγάλα σε διάμετρο ελαστικά στο κοντέρ μπορεί να βλέπουμε πως πάμε με 100 km/h
Στην πραγματικότητα να πηγαίνουμε με 105 km/h (τα νούμερα κατά προσέγγιση)
O χιλιομετριτής να γράφει ότι κάναμε 100 km. Ενώ τα αληθινά km που έχουμε διανύσει να είναι 110.
Τα GPS (εφόσον έγινε αλλαγή διάστασης ελαστικών) είναι πιο κοντά στην αληθινή ταχύτητα ανά ώρα,
όπως και στα αληθινά km που έχουν διανυθεί. Αν και αυτά έχουν μια μικρή απόκλιση.
Υ.Γ. Ηλία την άλλη φορά που θα κάνεις δοκιμή επάνω στα καβαλέτα φρόντισε μη υπάρχουν εμπόδια
για αρκετά μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο. Ούτε να περνάει κόσμος από μπροστά.
Το Radar βλέπει... "τρελαίνεται" και μαζί και το αυτοκίνητο