Πέρασα και το 4ο service μπαίνοντας πρακτικά και στον τελευτσίο χρόνο της επέκτασης της εγγύησης άρα μένουν τα δύο τελευταία χρόνια της επέκτασης ...της επέκτασης, που όμως είναι ακόμα πιο αυστηρά, με 1.500 € ελάχιστη συμμετοχή και γενικά αφορούν σε πολύ μεγάλες ζημιές.
Σας παραθέτω τον λογαριασμό για να έχετε μια ιδέα γιατί νομίζω είμαστε πολλοί που μπαίνουμε στον 5 χρόνο με το NV FL.
Αυτή τη φορά επέμειναν να αλλάξουν και τα μπουζί αλλά όπως μου εξήγησαν (επειδή αρνήθηκα να δώσω κοντά στα 130€ για 35.000 χλμ μπουζί) εφόσον δεν θέλω δεν το κάνουν.
Όμως το σημείωσαν στην καρτέλα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Επίσης θα ήθελα να αποκαταστήσω μια εσφαλμένη αντίληψη, που και εγώ ο ίδιος είχα υιοθετήσει, ως προς την αλλαγή των υγρών φρένων/συμπλέκτη.
Η γενική πληροφορία ήταν ότι αδειάζουν το καζανάκι με μια σύριγγα και το ξαναγεμίζουν με καινούργιο υγρό (ενώ στα σωληνάκια παραμένει το παλιό).
Το ανέφερα στον προϊστάμενο περισσότερο από περιέργεια και με άφησε να παρακολουθήσω όλη την διαδικασία τηε αλλαγής.
Τελικά με αντλία κενού αδειάζουν όλο το κύκλωμα και από τους 4 τροχούς και συμπληρώνουν συνέχεια στο δοχείο όσο η στάθμη κατεβαίνει.
Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα γιατί το είχα σχεδόν σίγουρο ότι απλά αλλάζουν το υγρό στο δοχείο.
Ευχαριστώ τον συνονόματο υπεύθυνο στο service του Σφακιανάκη στην Λ. Βουλιαγμένης καθώς και το παληκάρι που εκτελούσε την διαδικασία και με άφησε να πάρω φωτογραφίες και να χαζέψω και το υπογάστριο από το αυτοκινητάκι μου με όλα τα near misses από τις εξορμήσεις μου στα βουνά.