stelios8ess έγραψε:Μιλάμε για NV 1.600 cc VVT βενζίνης, AllGrip, ποδοκίνητο συμπλέκτη και όπως αναφέρει η συμφορουμίτησα της έδωσαν 7 χρόνια εγγύηση.
Αυτοκίνητο με ποδοκίνητο συμπλέκτη στα 20.000 - 30.000 km πολύ δύσκολα να μείνει από συμπλέκτη.
Μάλιστα υπάρχει διαβεβαίωση ότι το αυτοκίνητο δεν ζορίστηκε.
Αρκετοί από εμάς έχουμε ζορίσει τον συμπλέκτη κάποιες φορές, μπορεί να μύρισε αλλά δεν μας εγκατέλειψε.
Από όσο θυμάμαι ένας συμφορουμίτης έχει αναφέρει πρόβλημα με ποδοκίνητο συμπλέκτη στα λίγα km.
Από τις φώτο που είχε αναρτήσει φαίνονταν κατασκευαστικό λάθος.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις να δεις το δίσκο και τα υπόλοιπα εξαρτήματα και να τα φωτογραφίσεις.
Φωτογράφισε τον δίσκο και από τις δύο πλευρές του και ανάρτησε τις φώτο εδώ.
Αν μπορείς έχε μαζί σου κάποιον με κάποιες μηχανολογικές γνώσεις.
Φαγωμένος είναι ο δίσκος που έχει φάει το φερμουίτ, το φάγωμα έχει φτάσει κοντά στα πριτσίνια.
Επίσης το φάγωμα του δίσκου πρέπει να είναι ομοιόμορφο.
Αν ο δίσκος είναι μονόπατα φαγωμένος ή έχει μικρή φθορά, τότε το πατινάρισμα οφείλετε σε κάτι άλλο και οπότε μιλάμε για αστοχία υλικού.
Αν ο δίσκος είναι ομοιόμορφα φαγωμένος δύσκολα να διεκδικήσεις εγγύηση. Στην αντίθετη περίπτωση διεκδικείς επισκευή μέσα στην εγγύηση.
καλημέρα stelios8ess
Ναι καταλαβαίνω.Ωστόσο ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου έδειξε τα εξαρτήματα που αφαιρεσε απο το αυτοκίνητο, βεβαιώνοντας με ότι δηλώνουν φθορά απο χρήση και όχι από κατασκευαστική αστοχία η άλλη αμέλεια και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του, πράγμα που σημαίνει αυτομάτως πως αφενός το αυτοκίνητο δεν το έλεγξαν ως όφειλαν κατά τον ετήσιο έλεγχο σέρβις και πως ήδη στα 15800 km ήδη υπήρχε σημαντική φθορά, αφετέρου πως τελικά η δήλωση " τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά πλέον είναι πολύ ευαίσθητα " υποδεικνύει ότι ο "χρόνος ζωής τους" είναι εξαιρετικά μειωμένος σε σύγκριση με παλαιότερα μοντέλα για ευνόητους λόγους (και δεν αναφέρομαι μόνο σε αίτια περιβαλλοντολογικά , πχ χρήση υλικών φιλικων προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο , μη χρήση αμιάντου κλπ).
Το τελευταίο δε, δεν είναι ιδιαίτερα παρήγορο για τη μελλοντική χρήση του αυτοκινήτου απο μένα στη καθημερινότητά μου , διότι είναι πολύ πιθανό να εμφανίσει το ίδιο πρόβλημα πάλι σε 2000 η σε 5000 km.Πράγμα που σημαίνει δηλαδή οτι εγώ ως χρήστης, όντας οδηγός για σχεδον 30 χρόνια και έχοντας αποκτήσει μια παγειωμένη οδηγική συμπεριφορά που ουδέποτε στο παρελθόν με έφερε αντιμέτωπη με παρόμοιες καταστάσεις, κάθε 20000 km θα πρέπει να επωμίζομαι το ποσό των 1000 ευρω πάνω κάτω στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας η σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Suzukii!!!!όπως αντιλαμβάνεστε δεν γίνεται ή ίδια χρήση του συμπλέκτη απο κάποιον που κινεί το όχημα του σε μια διαδρομή πχ μελισσια-σύνταγμα μέσω της κηφισιάς σε ώρα αιχμής με κάποιον που βγαίνει στην εθνική η βρίσκεται στην επαρχία.Εντωμεταξύ εγω θα πληρώνω τα τσιμπημένα ετήσια σέρβις μιας αντιπροσωπείας η των εξουσιοδοτημένων συνεργείων αντίστοιχα, με την ελπίδα οτι θα με καλύψει αν ομηγενητο χρειαστεί η επταετή εγγύηση φτάνοντας να μου εχει στοιχίσει αυτό το αμάξι στα 7 χρόνια εν τέλει οχι 23 αλλα 30000 ευρώ πάνω κάτω, χωρίς να συνυπολογίσω άλλες φθορές, που τις απεύχομαι.
Όταν λοιπόν ειτε το επίσημο συνεργείο του Σφακιανάκη είτε το εξουσιοδοτημένο μου λεει πως αφενός τα ανταλλακτικά που οφείλουν να χρησιμοποιούν πρέπει να είναι τα γνήσια (και βεβαίως αυτό επιθυμώ και γω πάντα, πόσο μάλλον σε ένα καινούργιο όχημα με μόλις 20000 km ) και αυτά προμηθεύονται μόνο μέσω της αντιπροσωπείας και κάθε τι άλλο στο ιντερνετ που πουλιέται ως γνήσιο ανταλλακτικό της suzuki (και γω η αδαής το βρίσκω στη μισή τιμή από τα γνήσια δικά τους ) είναι ιμιτασιόν και πως αφετέρου δεν δέχονται και δεν επιτρέπεται να τοποθετηθεί οποιοδήποτε άλλο ανταλλακτικο που δεν δίνεται μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας και απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (αντιλαμβάνεστε αντίστοιχα τη διαφορά στα εργατικά κόστη σε σύγκριση με ένα οποιοδήποτε άλλο καλό συνεργείο), πόσο μάλλον ότι υποχρεούμαι για τα παραπάνω αν θέλω να έχω την περίφημη εγγύηση...σας ρωτώ : έχω άδικο να θεωρώ ότι όλη αυτή η περίφημη "επταετή εγγύηση" του Σφακιανάκη,που απέκτησα με την αγορά του νέου αυτοκινήτου δεν είναι απλά και μόνο μονόδρομος εισροής κεφαλαίων στα ταμεία του?
Το γεγονός δε να πιστοποιείται τόσο από γνωστούς που έχουν παρόμοιες δυσάρεστες εμπειρίες από τη συνεργασία τους με την εν λόγω αντιπροσωπεία (μη κάλυψης σοβαρών βλαβών σε καινούργια ακριβά αυτοκίνητα μέσω εγγύησης, ενω έχει παρέλθει διάστημα λιγότερο των 2 μηνων απο την αγορά τους προβάλλοντας δικαιολογίες τεχνικής φύσης πάντα), όσο και μέσα από το φόρουμ πως εν τέλει υπόκειμαι στη καλή θέληση της αντιπροσωπείας από την οποία αγόρασα το αυτοκίνητογια το αν θα με καλύψει στην εγγύηση και πως θα είχα άλλη τύχη αν το είχα αγοράσει από κάπου αλλού, για άλλη μια φορά δεν με χαροποιεί ιδιαίτερα και μόνο ως θύμα καταναλωτή θα μπορούσα να με περιγράψω.
Για όλα τα παραπάνω μετά απο πολύ προσπάθεια τις τελευταίες μέρες κατάφερα να βρώ μετά απο συνομιλίες στην ιαπωνία ένα μαιλ στο οποίο θα γνωστοποιήσω την εμπειρία μου, γιατι πραγματικά αναρωτιέμαι αν όντως ο κατασκευαστής-Suzuki ανοικτά πλέον ακολουθεί αυτή τη γραμμή πολιτικής ενάντια στην περιγραφή της αποστολής της (mission statement) που διατείνεται τα ακόλουθα:
"The Group has the motto "Develop products of superior value by focusing on the customer" in the first paragraph of its mission statement. The Group will continuously strive for manufacturing of really valuable products appreciated by customers."