Καλησπέρα κι από εμένα.
Καταρχάς λυπάμαι πολύ για την ταλαιπωρία. Πονάω όταν το αμάξι είναι στο συνεργείο και κάθε μέρα περνάει και συ περιμένεις κι από πάνω σε δουλευουνε.
Όπως είπανε και τα παιδιά, αλλαγή συμπλέκτη στα 20Κ χλμ είναι απλά από άλλο πλανήτη!! Δεν υπάρχει.. Μιλάμε για δούλεμα μέσα στα μούτρα και πιθανολογώ ότι το φύλο δυστυχώς παίζει ρόλο γεγονός που είναι ελλεεινό από μέρους τους.
Σε κάθε περίπτωση ακόμα κι αυτό το γεγονός, ότι δηλαδή ένας συμπλέκτης πρέπει να αλλάξει μετά από 20Κ, είναι θέμα που αφορά αυτούς και όχι την οδηγική συμπεριφορά.. έλεος.. με δεδομένο πάντα ότι κάνεις κυρίως αστική χρήση και όχι χώμα, οπότε λογικό στο μποτιλιάρισμα να κάνεις άλλη χρήση από ότι σε εθνική.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, την προηγούμενη εβδομάδα άλλαξα σετ συμπλέκτη στην κλούβα μετά από 220Κ χλμ!!!!!!!!!! Κυρίως χρήση σε ανοιχτό δρόμο αλλά αν έπρεπε να το ζορίσω, το ζόριζα. Και είχε μοσχοβολίσει αρκετές φορές
Για να ολοκληρώσω, να πας στο συνήγορο του καταναλωτή τα γράφεις ωραία κι αν θες βοήθεια εδώ είμαστε. Είχα πρόσφατα μία ας το πούμε διαφωνία με την KOSMOCAR που είναι του VAG και μετά από μία επιστολή στο συνήγορο, βρήκα το δίκιο μου (θεωρώ ότι η δική σου περίπτωση είναι πιο βαριά από τη δική μου αλλά και πάλι, είχα δίκιο κι αυτοί απλά με δουλεύανε μεσα στα μούτρα).
Καλή συνέχεια και απλά ξέσκισέ τους. Εννοείται πως θα τα βάλεις με οποιονδήποτε σε δουλεύει. Τα ωραία σου λεφτά τους έδωσες και αυτοι δεν το σέβονται στο παραμικρό. Μία επίσκεψη ουρλιάζοντας θα βοηθούσε!! Επίσης ένα εξώδικο σε συνδυασμό με το συνήγορο του καταναλωτή επίσης θα βοηθούσε. Παραπάνω από 100 ευρώ δεν κάνει (δε λέω ότι δεν είναι λεφτά αλλά αν δώσεις 1000+ για την επισκεύη τότε τι είναι άλλα 100 ευρώ.. αν πάλι δε δώσεις τίποτα, τουλάχιστον θα έχει πιάσει τόπο σαν μέτρο πίεσης).
ΥΓ: Ρε συ Τόνυ, εσύ έχεις αλλάξει συμπλέκτη που του έχεις ρουφήξει το αίμα;;