Τετρακίνητο η όχι !!!

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Δευτ Νοέμ 25, 2019 1:14 pm

Στο sport mode τουλαχιστον για τα diesel αλλαζει την χαρτογράφηση αποδιδει την μέγιστη ροπή(320,auto 280)
και δίνει ένα 20% κινησης στον πίσω άξονα.Τώρα το 2κίνητο που δεν έχει ανάλογο μπουτόν αποδίδει πάλι 3,2 κιλά
ροπής...απλώς την στιγμή που δεν αλλάζει δεν καταλαβαίνεις την διαφορά. :think:
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Δευτ Νοέμ 25, 2019 1:54 pm

Γιωργος ΗΛΙΑΣ έγραψε:Φυσικά και δεν ισχύει ,αν ίσχυε η κατανάλωση θα είχε εκτοξευθεί
κάτι που δεν το θέλουν .
Για αυτό είναι οικονομικό στην κατανάλωση το 4χ2 .
Φαντάσου να ήταν στο sport διαρκώς τι κατανάλωση θα έδειχνε ;

Γιώργο σε που
συζητήσαμε καταλήξαμε ότι η κατανάλωση δεν αλλάζει, φυσικά πάντα υπό τις ίδιες συνθήκες :-)
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Δευτ Νοέμ 25, 2019 2:33 pm

Η δοκιμή που είχα κάνει ήταν με σταθερό γκάζι έβαλα το sport
επιτάχυνε εντυπωσιακά, χαμογέλασα ενστικτωδώς ,
Η αλήθεια είναι ότι δεν κοίταξα καθόλου την στιγμιαία κατανάλωση
η μέση όμως μετά από 15 Km. Αυξήθηκε σε 10 lt.
Αν θέλεις να σου πω την σκέψη μου φωναχτά ,
η λογική μου αυτό λέει .
Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με .
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Δευτ Νοέμ 25, 2019 3:00 pm

Γιώργο ακολουθείς την παρακατω διαδικασία για να το δείς:
Με cruise control σε επιπεδο δρομο με σταθερή ταχυτητα και την στιγμιαία κατανάλωση
να εμφανίζεται παίξε με το χειριστήριο απο auto σε sport και το αντίθετο και δες την μεταβολή
της κατανάλωσης :-)
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό sambouar » Δευτ Νοέμ 25, 2019 3:44 pm

Το θέμα είναι ότι ο Γιώργος τα έχει οδηγήσει και τα δύο και λέει ότι έχει διαφορά το 4x4 σε sport από το 4x2.
Τα έχει οδηγήσει και κανένας άλλος για να δώσει εντυπώσεις?
Άβαταρ μέλους
sambouar
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 05, 2019 12:46 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: -
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Nikos

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Δευτ Νοέμ 25, 2019 5:16 pm

eliaszim έγραψε:Γιώργο ακολουθείς την παρακατω διαδικασία για να το δείς:
Με cruise control σε επιπεδο δρομο με σταθερή ταχυτητα και την στιγμιαία κατανάλωση
να εμφανίζεται παίξε με το χειριστήριο απο auto σε sport και το αντίθετο και δες την μεταβολή
της κατανάλωσης :-)

Χωρις να ειμαι καθετος, νομιζω με cruise control ενεργο, δεν λαμβάνεται υποψιν η επιλογή. Sport η auto, το cruise control θα δωσει οτι θελει σε ροπη και γκαζι.....οταν δοκιμασα αυξηση ταχυτητας με cruise control (το συν και πλην στο τιμονι δλδ) είτε με sport ειτε με auto εδωσε τα ιδια γκαζια....
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό PGP » Δευτ Νοέμ 25, 2019 5:38 pm

Στο sport η ροπή παραμένει ίδια σε όλα τα μοντέλα είτε 4χ4 είτε 4χ2 με όση είχε στο auto.
Αυτό που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση της απόκρισης, και του αυτόματου είτε χειροκίνητου κιβωτίου για το ποτέ θα αλλάξει ταχύτητα.
Άρα στα 4χ2 θα παραμείνουν με την ίδια ροπή, αλλά όταν πατήσουν το γκάζι θα αρπάξει μετά από κατά 15 με μισάωρο!!!, χαχαχαχα!!!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Νοέμ 25, 2019 5:56 pm

παναή, γιου αρ ρονγκ
με ζμπορτ βαλμενο και τριτουλα, ανεβαινω πλατεια στοουν σιτυ ακομη και να με κοψει η θειτσα με το κορσα
με άουτο δεν ανεβαινει καθολου, θελει χερι να μη σκαλιζεις τη μυτη και κατεβασμα... οποτε μαλλον κατι καμουνε οι σχιστοματηδες στας ροποκαμπυλας επισης. εγω βεβαια εχω πολλα κακαδια για να ριχνω το δεξι στο λεβιε, οποτε το ζμπορταρω μολις εμπω, 4 χρονια τωρα.
αυτο που λετε με το κρουζ, σε ζμπορτ πιανει τη ταχυτητα αμεσως, με άουτο καθυστερει.
επισης προφανως με ιδια ταχυτητα κινησης δεν εχει νοημα η αλλαγη της καταναλωσης, αφου το εργο που παραγεται ειναι το ιδιο. χεχε, μηχανικος σημαινει φως...
επειδη ομως στο ζπορτ το ανταπτιβ ανεβοκατεβαζει ασυστολα αποτομα, σαν τον παιδαρα στη τσοντα που βλεπει και καλα πρωτη φορα πισω τρυπα, καιει περσοτερο.
και εντελει ειναι και ζητημα ασφαλειας το ζμπορτ: στο οφ νοιωθεις οτι εχεις ακομη κατι κρυμενο να δωκεις στον τι ες άι που σου επαιξε τα φωτα, ενω στο κρεβατι οτι ητανε να δωκεις, το δωκες και αυτη ακομη τπτ, οποτε λιγο ζορι ακομη και ισως να ηρθε ο Κυριος κοντυτερα.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2735
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Νοέμ 25, 2019 11:36 pm

To ερώτημα είναι σν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα προ fl vitara 1.6 βενζίνης με 1.6 βενζίνης 4χ4 λαμβάνοντας υπόψη οτι έχουν ίδια ροπή :?:
Στο τετρακίνητο βάζοντας sport τι παραπάνω σου δίνει :think: :think:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3454
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό stephos » Τρί Νοέμ 26, 2019 1:29 am

Θα συμφωνήσω με όσους λένε ότι στο Sport είναι η κανονική, πλήρης ισχύς του κινητήρα (δηλ τα 140 άλογα) και απλά στο Auto τα "ρίχνει" για να πετύχει χαμηλές καταναλώσεις.
Αν ήταν το αντίθετο, τότε στο Sport η ιπποδύναμη θα πήγαινε στα 150 άλογα και δεν είχε λόγο η Suzuki να μην το κάνει "σημαία" ότι με 1400 κυβικά σας δίνω όσα άλογα βγάζει η VW με τον 1500άρι κινητήρα.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Τρί Νοέμ 26, 2019 9:28 pm

Ξεφεύγουμε από το θέμα, αλλά και πάλι το 2κίνητο έχει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση και τελική) από το 4κίνητο.
Μόνο κάποιος τεχνικός της Suzuki μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα αν το 2κίνητο είναι σαν μόνιμο sport mode ή auto.
Ξεγελιόμαστε όλοι όταν οδηγούμε με auto και ξαφνικά βάζουμε το sport και κλοτσάει και νομίζουμε ότι ανεβήκαμε καμιά 20αρία άλογα αλλά δεν είναι έτσι.
Μπορεί απλά το sport να έχει λίγο παραπάνω "νεύρο" (εικασία κάνω δεν το γνωρίζω).
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό kostas fk » Τρί Νοέμ 26, 2019 10:50 pm

τετρακίνητο η όχι.
Όπως λέμε , μέρα η νύχτα,!!!! Απλά μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Το NV χωρίς τετρακίνηση μου φαίνεται πολύ ακριβό γιαυτό που είναι.
Γνώμη μου βέβαια....... σκέψου το πολύ καλά.
20 years with Vitara
Άβαταρ μέλους
kostas fk
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 11:06 am
Τοποθεσία: Μεταμορφωση
Λάστιχα: yoko g015
cb: Όχι
Name: Κώστας Καργάκης

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Τρί Νοέμ 26, 2019 11:27 pm

vagelisfil έγραψε:Ξεφεύγουμε από το θέμα, αλλά και πάλι το 2κίνητο έχει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση και τελική) από το 4κίνητο.
Μόνο κάποιος τεχνικός της Suzuki μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα αν το 2κίνητο είναι σαν μόνιμο sport mode ή auto.
Ξεγελιόμαστε όλοι όταν οδηγούμε με auto και ξαφνικά βάζουμε το sport και κλοτσάει και νομίζουμε ότι ανεβήκαμε καμιά 20αρία άλογα αλλά δεν είναι έτσι.
Μπορεί απλά το sport να έχει λίγο παραπάνω "νεύρο" (εικασία κάνω δεν το γνωρίζω).


Για να καταλάβεις τη διαφορά του auto mode με το sport θα σου πω το κάτωθι, χωρίς να αναφερθώ σε ρεπριζ που είναι η μέρα με τη νύχτα:

Auto mode 0-100: 12.4sec
Sport mode 0-100: 10.2sec

Δοκιμασμένο απο περιοδικό και από μένα.
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό dpol » Τρί Νοέμ 26, 2019 11:33 pm

Ρε μαγκες ξεφυγατε πολυ απο το θεμα του φιλου, αν το πιασεις απο την μεση θρεντ νομιζεις οτι η συζητηση ειναι για το sport mode του τετρακινητου που ειναι standard mode στο δικινητο :doh:

Τεσπα, η δικη μου αποψη ειναι οτι τετρακινητο παιρνεις μονο αν το χρειαζεσαι πραγματικα, διαφορετικα ξοδευεις χρηματα παραπανισια και συντηρεις μηχανικα μερη που δεν χρειαζεσαι, για το χιονοδρομικο υπαρχουν οι αλυσιδες που ετσι και αλλιως θα βαλεις στον παγο οτι και να οδηγας, εκτος και αν εχεις χιονολαστιχα
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Τετρακίνητο η όχι !!!

Δημοσίευσηαπό PGP » Τετ Νοέμ 27, 2019 10:01 am

dpol έγραψε:....για το χιονοδρομικο υπαρχουν οι αλυσιδες που ετσι και αλλιως θα βαλεις στον παγο οτι και να οδηγας, εκτος και αν εχεις χιονολαστιχα


Αντιμ... κανεις ένα λάθος.
Με το τετρακίνητο NV και με χιόνι αν δεν έχει τρελή ανηφόρα με 10% κλίση, ή να έχει μισό μέτρο χιόνι στο δρόμο, πας και με τα μαμά λαστιχα.
Στον πάγο ότι και να έχεις από λάστιχο, είτε χιονολαστιχο είτε ΑΤ είτε μαντ, είτε χειμερινό, θέλεις αναγκαστικά αλυσίδες, εκτός μονο και αν έχεις λάστιχο με καρφιά.
3 χειμερινές σεζόν, δεν έχω βάλει ακόμα αλυσίδες ή πανιά, ανεβαίνοντας χιονοδρομικό, σε νορμαλ κατάσταση οι δρόμοι. Το 4χ4 έκανε την δουλειά του!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Τρί Απρ 30, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες