Πάντως κατά την γνώμη μου στο δικό μου 1600cc βενζίνη κατέληξα πως μια απο αυτές τις δυο θα βάλω οταν έρθει η ώρα για αλλάγή....
Αφού δεν χρειάζεται κάποια εξειδικευμένη ρύθμιση στον εγκέφαλο....
1) 2)
New Suzuki Vitara Gl+ 2WD Βενζίνη Cosmic Black Pearl Metallic
Πληροφορήθηκε ο Αριστοτέλης από κάποιον ότι μερικοί τον έβριζαν. Ο φιλόσοφος απάντησε: «Καθόλου δεν με νοιάζει. Όταν είμαι απών, δέχομαι ακόμα και να με μαστιγώνουν».
Επειδή ο καιρός πλησιάζει σε πολλούς για την αλλαγή της μπαταρίας έκανα μια μικρή έρευνα .Κατέληξα ότι η μπαταρία που μπορούμε να βάλουμε μπορεί να είναι με προδιαγραφές Start-Stop EFB(αυτή φοράνε τα δικά μας) και όχι τεχνολογίας AGM που είναι περιττό για εμάς, δεν μας προσφέρει κάτι παραπάνω αλλά είναι και πιό ακριβή. Σύμφωνα με αναφέρει τα παρακάτω:"Αξίζει να αναφέρουμε πως εάν έχετε συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζεστε την τεχνολογία EFB στην μπαταρία που θα εφοδιάζει το αυτοκίνητο σας, ενώ από την άλλη, εάν είστε κάτοχος οχήματος όπου η λειτουργία Start/Stop είναι με ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση (βλέπε παρακάτω)*, η ανάλογη απαιτούμενη τεχνολογία ονομάζεται AGM." Μία μπαταρία τεχνολογίας Start-Stop EFB 70AH 650A είναι μία χαρά για εμάς
Οι μπαταρία τύπου AGM είναι πιο ενισχυμένες ενδικτιτε για το Star - Stop. Μια απλή μπαταρία αν πατήσουμε μίζα με τα φώτα αναμμένα μπορεί να μας κάψει γέφυρα ή στοιχείο μπαταρίας. Αν δεν το κάνει με την πρώτη μιζιά, μπορεί μετά την 10ατη. Αυτή που έχουμε από μαμά τύπου AGM είναι.
Στέλιο το έχεις διασταυρώσει από κάπου ότι η μπαταρία που φοράμε είναι AGM Στην φωτογραφία που έχω αναρτήσει λέει καθαρά ότι είναι EFB τύπου Και οι δύο τύποι είναι κατάλληλοι για start-stop συστημα. Το nv μας δεν έχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση οπότε και η AGM κάνει κάτι παραπάνω που μας είναι άχρηστο.
Ηλία ρίξε μια ματιά τι λέει η εταιρεία που βγάζει όλων των ειδών τις μπαταρίες. Κατά την γνώμη μου αξίζει να δώσει κάποιος άλλα περίπου 30 € για να πάρει μια μπαταρία AGM.
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Πέμ Ιαν 30, 2020 8:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Στέλιο αναφέρομαι καθαρά στην μπαταρία που φοράει το δικό μας όχημα και στις προδιαγραφές της. Τώρα ποια μπορεί να είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή και τι θέλει ο καθένας μας να διαθέση αυτό είναι άλλο. Σε ξαναρωτάω γιατί έδωσες απάντηση "πολιτικού " έχεις από κάπου διασταυρώσει ότι η μπαταρία που φοράμε είναι AGM και όχι EFB
Ηλία καλά δεν τα έμαθες πάω για Πρωθυπουργός Πριν κλείσει ένα χρόνο ζωής το NV μου με άφησε από μπαταρία. Μέσα στην εγγύηση μου την αλλάξαν βάζοντας μια όμοια. Σε ερώτημα μου τι είδους μπαταρία είναι αυτή, μου απάντησαν τύπου AGM Η δική μου μπαταρία δεν γράφει επάνω ούτε ότι είναι EFB ούτε ότι είναι AGM Ξέρω πολύ καλά ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα (διάφορες μάρκες) με start - stop έχουν μπαταρίες τύπου AGM. Άσχετα αν έχουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης. Είναι καλύτερες με διαφορά. Με οικονομική διαφορά γύρω στα 30 €.
Ετσι,πες μου και σε ποια περιφέρεια θα είσαι υποψήφιος για να σε σταυρώσω. Τώρα για τις γνώσεις του εξουσιοδοτημένου ασε με να αμφιβάλω....εμείς οι απλοί άνθρωποι και χρήστες πολλές φορές τους βάζουμε τα γυαλιά
Σήμερα άλλαξα μπαταρία . (5 χρόνια έβγαλε). ΔΕΝ είναι η EXIDE AGM (GEL) αλλά ΑΠΛΗ με υγρά κλειστού τύπου . 72ah . ( enhanced flooded battery (EFB) 1600 allgrip 2015 diesel .