.
Τελικά "ράδιο αρβύλα" το κόψιμο του 1.000άρη K10C...
Εκτός εάν ο έλληνας αντιπρόσωπος αναφέρονταν αποκλειστικά στην ψωροκώσταινα! lol
Και στο παγκόσμιο site της Suzuki υπάρχει κανονικά
https://www.globalsuzuki.com/automobile ... index.htmlκαι στο επίσημο εγγλέζικο
https://cars.suzuki.co.uk/new-cars/vitara/sz-tσυν σε εκείνα που ανέφερε ο jimmak68.
Δηλ. σε όλο τον πλανήτη εκτός Ελλάδας! Άλλη μια πρωτιά για τη χώρα μας!!!
Χωρίς πλάκα, αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι πιθανοί λόγοι είναι τα γνωστα οικονομικά "θέματα" της αντιπροσωπείας (για τη χρηματοδότηση ενός ακόμα μοντέλου με ανταλλακτικά) σε συνδυασμό με τον άμεσο "δυτικό" ανταγωνισμό του NV που ξεκινάει και αυτός πλέον από 20.000+ ευρώ.
Για τον ιδιο λόγο (πολύ χαμηλή τελική τιμή) προφανώς δεν έφερε ποτέ και το στάνταρντ κόκκινο χρώμα που δεν είχε καμία έξτρα χρέωση (και είναι και πανέμορφο) ενώ αυτό υπήρχε, μέχρι πέρσι, κανονικά σε όλες τις αγορές του κόσμου...
Όσοι ασχολούνται με το εμπόριο γνωριζουν ότι για να πουλάς πολύ (υψηλές πωλήσεις), πρέπει και να μπορείς να το κάνεις (αδιάλειπτη χρηματοδότηση) και φαίνεται ότι ο ΣΦΚ σε αυτή τη φάση δε μπορεί...
Ο K10C μια χαρά κινητήρας μου φαίνεται, προς το παρόν τουλάχιστον...
Και από προσωπική εμπειρία αλλά και από σχόλια στο web βγαίνει πολύ αξιόλογος τεχνολογικά.
Είναι και σχετικά καινούργιος για να κοπεί, μόλις 5 χρόνια κυκλοφορίας έχει.
Έχει μπει δε σε εκαντοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα Suzuki, Vitara, SX4, Baleno, Swift και σε διάφορα "Indy".