NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Φεβ 13, 2019 1:17 pm

Tony δεν έχει σχέση τι καύσιμο καίει ο κινητήρας
Άλλες μάρκες αυτοκινήτων το έχουν με βενζίνα
Έχω την εντύπωση ότι η Suzuki μαζί με τους diesel κινητήρες
κατήργησε και αυτού του τύπου τα σασμάν και συμπλέκτες.
Αν και είναι μια πολύ σύγχρονη τεχνολογία.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Φεβ 13, 2019 1:35 pm

Μάλλον έτσι είναι Στέλιο, αν δεις και στο προσπέκτους, που έβαλε ο φίλος λίγο πιo πάνω, δεν λέει τίποτα για TCSS.

Υ.Γ. Άντε να βρούμε ανταλλακτικό τώρα οι ...τρείς μας, του VC. (Στάθης - arahova, Μιχάλης - BatFalcon και γω) :mrgreen:
(δεν ξέρω αν έχει άλλος στην Ελλάδα)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9319
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Φεβ 13, 2019 2:13 pm

Θα υπάρχουν ανταλλακτικά, έχουν πουληθεί αρκετά :D
Από σασμάν να μη μείνεις, διότι κανείς δεν ξέρει να τα ανοίξει.
Η αγορά άλλου μπορεί να κάνει όσο το αυτοκίνητο :doh:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τετ Φεβ 13, 2019 4:50 pm

Πολύ περίεργο να έχει 2 τύπους αυτόματο κιβώτιο στο ίδιο μοντέλο.
Μάλλον λόγω μεγάλης τοπής στο diesel αναγκαστηκε να το αλλάξει - μιας και ο κινητηρας ηταν FIAT ισως και το TCSS ειναι της FIAT;

παρόλα αυτά καλό θα ήταν να το διευκρινίζουν στο φυλλάδιο - δεν ειναι όλα τα αυτόματα το ιδιο, άλλο το twin clutch, άλλο το CVT, άλλο το torque converter...
Έχει κανείς το παλιό φυλλάδιο; έλεγε δλδ TCSS μόνο στο diesel?
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό PGP » Τετ Φεβ 13, 2019 5:06 pm

Διαφορετικά σασμαν

Webp.net-resizeimage.jpg
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τετ Φεβ 13, 2019 5:15 pm

ok, άρα είναι το ίδιο 6ΑΤ το έλεγε και 6ΑΤ το λέει και τώρα, ευχαριστώ φίλε PGP.

2019-02-13 15_11_49-VITARA.pdf - Adobe Acrobat Reader DC.png
Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Πέμ Φεβ 14, 2019 10:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Ενσωμάτωση φωτογραφίας (Πατάμε το "προβολή στη δημοσίευση" αφού πρώτα κάνουμε μέσα στο κείμενο "κλικ" με το mouse στη θέση όπου θέλουμε να μπει η φωτογραφία)
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Φεβ 13, 2019 10:42 pm

To diesel ήταν πιο ακριβό μοντέλο, του έβαζε το σειριακό σασμάν με τον ανάλογο συμπλέκτη ξηράς τριβής.
Ο συγκεκριμένος συμπλέκτης έχει πιο άμεση λειτουργία από αυτόν που δουλεύει μέσα στο λάδι,
δηλ. μεταφέρετε η κίνηση από τον κινητήρα στις ρόδες πολύ πιο γρήγορα και άμεσα. Κάτι που τα κάνει πιο οικονομικά στα καύσιμα.
Δεν είναι τυχαίο που τα αυτόματα diesel με λίγες στροφές στον κινητήρα "εκσφενδονίζονται" :D
Τα συγκεκριμένα σασμάν και συμπλέκτες είναι ευρέος γνωστά στα αυτοκίνητα άγονων εδώ και μερικά χρόνια.
Οι κινητήρες των NV είναι πλέον μόνο βενζίνης και πολύ πολύστροφοι, έτσι που με άλλου τύπου συμπλέκτη και σασμάν πάλι να "εκσφενδονίζονται" ;-)
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τετ Φεβ 20, 2019 12:28 pm

ενδιαφέρον άρθρο.. φαίνεται ότι κάποιες εταιρές γυρνάνε πίσω σε παραδοσιακά torque converter.
Δεν ξέρω αυτό είναι το σκεπτικό της Suzuki απλά δεν είναι άσπρο/μαύρο ποια τεχνολογία είναι καλύτερη. Αν η BMW καταργεί τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη κάτι δείχνει.

http://www.thedrive.com/news/9582/bmw-e ... ir-way-out
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS_335 » Τετ Φεβ 20, 2019 3:59 pm

Καλησπέρα,
Να συνεισφέρω και εγώ τις γνώσεις μου για τα αυτόματα σασμάν. Τα βενζινοκίνητα Vitara FL φοράνε αυτόματα με μετατροπέα ροπής της Aisin. Εινα πολύ αξιόπιστα και γενικά δεν έχουν προβλήματα. Αντιθέτως με τα διπλού συμπλέκτη τα οποία θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση και δεν έχουν την αξιοπιστία των κιβωτίων με μετατροπέα ροπή. Τα διπλού συμπλέκτη καταπονούνται στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης οπότε δεν ενδείκνυνται όταν κάνουμε πολλά χλμ σε συνθήκες αυξημένης κίνηση (πχ στο κέντρο της Αθήνας). Επίσης όταν πάμε εκτός δρόμου και το ζορίζουμε πατινάρουν και υπερθερμαίνονται. Αυτό δεν το παθαίνουν τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής. Για συνθήκες off roαding είναι το ιδανικό κιβώτιο. Το TCCs το οπόιο χρησιμοποιούσε η Suzuki ήταν της Fiat και πήγαινε πακέτο με τον diesel κινητηρα. Διαβάστε και κριτικές για τα διπλού συμπλέκτη της φιάτ της VW με τα DSG και άλλων εταιριών να δείτε τα μειονεκτήματα οπία αναφέρω. Το μεγάλω πλεονέκτημα που είχαν είναι ότι ήταν πιο οικονομικά σε καύσιμο και πιο γρήγορα σε ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων. Επίσης οι δίσκοι θέλουν αλλαγή (θεωρούνται αναλώσιμοι και έχουν μεγάλο κόστος).
DIMITRIS_335
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 20, 2018 9:56 pm
Λάστιχα: Michelin Lat. cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Φεβ 20, 2019 9:11 pm

Δεν ξέρω που βρήκες αυτές τις πληροφορίες, αλλά είναι ίδιες με τις δικές μου :whistle: :whistle: :whistle:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τετ Αύγ 28, 2019 1:33 pm

γατομαζουτενιο βιτ - διπλοσυμπεχτο 0 - 1
ετρεμε στα ξεκινηματα στις ανηφορες κατι μερες τωρα, σαν τους κατσιμιχαιους στο μια βραδυα στο λουκι.
ηντανε και το σερβις των 40 των κέι.
διαγνωσις σαρα, σασμαν καπουτ.
εις αναμονη για νεο πλεον, θελει μερες πολλες.
λεπτομερειαι οσονουπω
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2729
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Τετ Αύγ 28, 2019 1:51 pm

:eek: :eek:
σασμαν ή συμπλέκτης;
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τετ Αύγ 28, 2019 1:55 pm

για την ωρα η διαγνωση ειναι σασμαν...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2729
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Τετ Αύγ 28, 2019 2:12 pm

GATOZ έγραψε:για την ωρα η διαγνωση ειναι σασμαν...


συγνώμη γιατί μπερδεύτηκα, βενζίνη δεν έχεις GATOZ?
χάλασε το σασμάν στις 40.000 χιλιόμετρα? με άγχωσες τώρα γιατί και εγώ το ίδιο 1.4 αυτόματο έχω και ήμουν σίγουρος για την αξιοπιστία του μιας και είναι Aisin (toyota).
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: NV Diesel TCSS (auto) πατινάρει?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τετ Αύγ 28, 2019 2:12 pm

Στην εγγυηση;;
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11414
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 10, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 09, 2024 3:16 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 09, 2024 6:04 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Δευτ Απρ 08, 2024 11:38 am Καλημέρα σας
arahova Δευτ Απρ 08, 2024 9:24 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 08, 2024 6:26 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 07, 2024 11:06 am Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες