από batfalcon » Τρί Σεπ 24, 2019 6:20 pm
Εχω καταληξει στο συμπερασμα πως εμεις με τα dual clutch, το να αφηνουμε το αυτοκινητο στο D και να περιμενουμε να ανοιξει το φαναρι η τελος παντων να ξεκινησουμε, ειναι το ιδιο με το να κραταμε πατημενο το αμπραγιαζ σε ενα χειροκινητο, καθοτι ειναι φανερο πως οσο πατας φρενο, το συστημα εχει απεμπλακει και αφηνοντας το, τοτε εμπλεκεται και ξεκιναει.
Φροντιζω λοιπον καθε φορα που φθανω σε φαναρι να αφηνω το αυτοκινητο στο νεκρο (Ν) και οταν ειναι να ξεκινησουμε, απλως τραβω τον λεβιε στο D.
Ποστευω πως ετσι υπαρχουν λιγοτερες φθορες στους δισκους της 1ης, 3ης, 5ης.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.