Tips οδήγησης NV

Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Δεκ 12, 2018 7:42 pm

Σκέφτηκα σε αυτό το θέμα να μαζέψουμε τις εμπειρίες μας, από την οδήγηση του NV, πώς αντιμετωπίσαμε κάποιες καταστάσεις που μας έτυχαν κλπ.

Καλό είναι να αναφέρουμε τον ιδιαίτερο τύπο του αυτοκινήτου μας (diesel-βενζίνη, αυτόματο-manual, 2WD - 4WD, cc μηχανής, fl κλπ), για να μην μπλεκόμαστε.

Το δικό μου NV είναι diesel, αυτόματο (TCSS), 4WD, 1.6

Αφορμή για το θέμα, μου έδωσε η χτεσινή μου εμπειρία σε οδήγηση σε πολλή - βαθειά λάσπη, σε ανηφορική διαδρομή μεγάλου μήκους, που δεν μπορείς να περάσεις παίρνοντας φόρα, από πριν.

1. Διαπίστωσα ότι οδηγώντας σε AUTO ή SPORT mode, που το αυτοκίνητο έχει βασικά κίνηση μπροστά και δίνει κίνηση και πίσω όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί, ότι υπάρχει κάποια μικρή καθυστέρηση (της τάξης των 1-2 δευτερολέπτων) στη μετάδοση κίνησης πίσω, που είναι αρκετή ώστε το αυτοκίνητο να κολλήσει όταν κινείται με πολύ μικρές ταχύτητες (5 - 15 χαω).

Το πρόβλημα αυτό, που μπορεί κάποιες φορές να είναι και επικίνδυνο (ιδιαίτερα σε χιόνι ή πάγο), δεν παρουσιάζεται όταν οδηγούμε σε MUD & SNOW ή LOCK mode, που η μετάδοση κίνησης και πίσω, γίνεται άμεσα.

Έτσι προτείνω η επιλογή MUD & SNOW ή ακόμα και LOCK να γίνεται αμέσως μόλις βλέπουμε χιόνι ή λάσπη και πριν να μπούμε μέσα.

2. Η δεύτερη παρατήρηση που έχω κάνει εδώ και καιρό, αφορά μόνο NV diesel TCSS (αυτόματα). Δεν αφορά βενζινοκίνητα αυτόματα, που έχουν μετατροπέα ροπής.
Όταν, για οποιοδήποτε λόγο (πολύ ανώμαλο οδόστρωμα, έλξη trailer μεγάλου βάρους κλπ) οδηγούμε με ταχύτητα χαμηλότερη των 7-8 χαω με απαίτηση δύναμης από τη μηχανή (όχι σε κατηφόρα), τότε το αυτόματο σύστημα αναγκάζει το δίσκο να πατινάρει,και να κάνει συνεχείς αλλαγές 1η - 2α - 1η κλπ. με αποτέλεσμα υπερθέρμανση του δίσκου (και alarm).
Αντιμετωπίζω, με επιτυχία το πρόβλημα, με επιλογή Manual, αλλαγές ταχυτήτων όχι αυτόματα και οδήγηση (αν είναι δυνατόν) με ταχύτητα κοντά στα 10 χαω minimum.
Σε μεγάλη ανηφορική διαδρομή με όπισθεν, δεν έχω βρεί λύση! :mrgreen:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9276
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Τετ Δεκ 12, 2018 8:54 pm

Ερχομαι να συμφωνησω και να υπερθεματισω τα παραπανω.
Οσον αφορα το 1. τελειως τυχαια και χωρις να εχω εκ των προτερων συζητησει κατι, τραβωντας το τροχοσπιτο και εχοντας μπροστα μου λασπη, οχι υπερβολικη, αλλα με 2WD δεν θα το τραβουσα, εβαλα εξ αρχης MUD ΚΑΙ LOCK. Φυσικα το τραβηξε σαν να μην υπηρχε λασπη, ΟΜΩΣ επειδη ΔΕΝ εκανα το 2. στις μανουβρες μπρος πισω μου ψιλο μυρισε ο δισκος, ευτυχως λιγο ( εχω ευαισθητη μυτη και σταματησα αμεσως).
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Τετ Δεκ 12, 2018 10:30 pm

ΝV 2016 DIESEL MT 4X4
1.ΣΤΟ 80% ΜΕ 85% Των περιπτώσεων όταν βγαίνω εκτός δρόμου ακόμη και σε στεγνό "χώμα" θα βάλω snow-mud , πιστεύω ότι το NV συμπεριφέρεται "αποτελεσματικά" με κίνηση και στους 4 τροχούς.
2. Οταν πρόκειται να διέλθουμε κάποιο δύσκολο πέρασμα, λάσπη , νερόλακκο , κροκάλα , δρόμους με κλίση ή νεροφαγώματα καλό είναι να βάζουμε LOCK :arrow: και όχι όταν είμαστε ήδη μέσα στο δύσκολο σημείο.
3. Σε διάβαση υδάτινου περάσματος ή λάκου με νερά , θα πρέπει να γίνεται έλεγχος (ιδανικά) γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι έχει κάτω απο τα νερά :!:
Νομίζω άσχετα και με την επιλογή modes η κατανάλωση είναι σε λογικά πλαίσια.
IMAG0802 (1200 x 671).jpg
mud-dance

Kαλές Διαδρομές στους ΝV owners :dance: :dance:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3446
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό kostasgal » Τετ Δεκ 12, 2018 11:41 pm

Tony την Κυριακή έβγαζες συχνά το ESP για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση.
kostasgal
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1297
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 28, 2011 8:47 pm
Τοποθεσία: Γαλάτσι - Βόλος
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Κώστας Γαλανός

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Τετ Δεκ 12, 2018 11:45 pm

Πολύ καλό θέμα για τα NV μας, το οποίο θα βοηθήσει πολύ τους κατόχους! Μπράβο! Εγώ ακόμα δεν έχω πολλές εμπειρίες, πέρα απο 15χλμ χιονισμένου χωματόδρομου, ύψους μόλις 5cm με -3c. Εκεί χρησιμοποίησα πριν πατήσω χιόνι την επιλογή Snow/Mud για παν ενδεχόμενο. Το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν σα να οδηγούσα σε άσφαλτο. Δεν κατάλαβα τπτ, παρόλες τις ανηφοροκατηφορες και τον πάγο σε μικρά σημεία.
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Δεκ 12, 2018 11:51 pm

Έχοντας NV GLX diesel Allgrip χειροκίνητο σασμάν, ποδοκίνητο συμπλέκτη. :-)
Δεν έχω μπλέξει σε λασποδρομίες και ούτε βλέπω να το κάνω. :D
Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχω ανεβοκατέβει αρκετούς κακοτράχαλους δρόμους.
Έχω πάει αρκετές φορές σε χιονοδρομικά πάντα με τα μαμά λάστιχα.
Χιονοαλυσίδες δεν του έχω ακόμα φορέσει.
Στις κακοτράχαλες ανηφοροκατηφόρες πάντα στο LUCK, πριν μπω στα δύσκολα.
Στην ανάβαση έχω πάντα την 1η ταχύτητα, προσπαθώντας να έχω πάνω από 1.500 στρ.
έτσι το αυτοκίνητο "σκαρφαλώνει" Αν το κόψω στο ξεκίνημα θα μου έρθει η ευωδία του συμπλέκτη.
Στην κατάβαση LUCK, 1η ή 2α ταχύτητα για να με κρατάει ο κινητήρας και να αποφεύγω να πατάω πολύ φρένο.
Στα χιόνια - πάγος ανεβαίνω με SNOW (πριν τα δύσκολα) 1η ή 2α ταχύτητα, σταθερό γκάζι, μικρές ταχύτητες.
Έχω προσέξει πως ξεκινάει πολύ πιο εύκολα από ότι σταματάει. ;-)
Χιόνια - πάγος κατεβαίνω έχοντας το LUCK, 1η ταχύτητα, χαϊδεύω το φρένο δεν αφήνω το αυτοκίνητο να αναπτύξει ταχύτητα.
Δύσκολος παγωμένος δρόμος, ιδικά στις φουρκέτες πατάω και τον διακόπτη "εύκολης κατάβασης" (αριστερά στο ταμπλό)
κατεβαίνει πολύ σιγά χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί.
Όταν είναι να βρεθώ σε χαμηλές θερμοκρασίες (κάτω -3°C) φροντίζω πριν την παγωνιά να φουλάρω και να βάλω αντιπαγωτικό diesel.
Επίσης υγρό που να μη παγώνει για τις πιτσιλίθρες των υαλοκαθαριστήρων.
Σηκώνω τους υαλοκαθαριστήρες όταν χιονίζει και είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο, για να μη κολλήσουν.
Όταν το αυτοκίνητο έχει επάνω χιόνι φροντίζω να το καθαρίσω, ιδικά τον ουρανό διότι όταν ζεσταθεί από μέσα, αρχίζει να λιώνει
και να ξεκολλά το χιόνι, με το πρώτο φρενάρισμα θα μας έρθει το χιόνι στο παρμπρίζ.
Λόγο της ποσότητας του χιονιού οι υαλοκαθαριστήρες φρακάρουν και εμείς χάνουμε τον "κόσμο" μπροστά μας :eek:
Άσχετα που το NV τα πάει πολύ καλά στο χιόνι - πάγο έχω τις χιονοαλυσίδες μαζί μου.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Τετ Δεκ 12, 2018 11:52 pm

Ωραιο το θέμα που άνοιξες Τονι....
Αααντε για βαλτε κ άλλοι τις εμπειρίες σας....
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Πέμ Δεκ 13, 2018 12:44 am

ασφαλτος
δια τετρα, το δυο δεν εχω δοκιμασει, θα μου δωκει ο μητς?
ερωτησις: πως νου-βου μπαινει καλως σε στροφουλαι κλεισται που.χου. επαρχιακου στυλ χασια-δερβενοχωρια, πηλιο ή ναυπακτος-ανω χωρα?
Απαντησις
α. ανηφορα. μοντ σπορ. παντα. για να εχει πεταγμα στην εξοδο. πριν τη στροφη φροντιζουμε να ειμεθα σε πληρη κινησις σαλιγκαρου, δηλαδη φουλ τουρμπισμενοι και λιγο πιο πανω. πανω απο 3κ οι νοξ και 4.5 οι σι-οου δυο.
σημαδευουμε εισοδο στροφουλας εσωτερικα στο οριο του οδοστρωματος και λιιιιγο να παταμε εξω και φρεναρουμε λιαν αρκετως, ωστε να ερθουν οι στροφουλες στα 2κ-nox 3k co2. η μουρη πρεπει να ειναι στην εναρξη της καμπυλης. αν μπορουμε ισα μολις γλυστρίσει και λιγο η μουρη στο φρενο ειναι καλυτερα. εκει ακριβως χωνουμε τιμονι να δουνε οι ροδες εξοδο και ακομη λιγο κλειστοτερα. την ωρα που στριβουμε δινουμε σανιδα ή οσο σανιδα παιρνει η φυσικη, θα ξεκινησει να δουλευει το πισω διαφορικο - θα κανει ενα τρανταγματακι που θα το αποσταθεροποιησει στιγμιαια πισω - θα μπει και το εσπ και θα μαζεψει τη μουρη μεσα - οσο κραταει η υποσχεση οτι δεν θα το ξανακανεις - οποτε το πισω που θα εχει χασει προσφυση θα γυρισει προς το εσωτερικο στροφης = θα υπερστρεψει χωρις παντιλικια. ενιοτε θα σηκωσει και πισω εσωτερικη ροδα. με σανιδα στην εξοδο απο εκει και περα θα ανοιξει ομορφα τροχια με τα 4 και παμε για την επομενη. αν εσπ κλειστο, ελατε μεγαρα να δειτε γελιο, ειναι ψιλοατσουμπαλες οι αντιδρασεις με τη πισω κινηση να ερχεται και να φευγει μαζι με μεταβολισμενα εντερικα περιεχομενα. Για φουρκετες, εχει πλακα και το λοκ = μην το κανετε στο σπιτι = μπαινεις και βγαινεις. ισα ομως - αγαπαει εφαπτομενες. μονο με χειροφρενο διορθωνει αλλα μετα απο 2-3 χειροφρενιες κατι γινεται και δεν πιανει πλεον.
β. κατηφορα. μοντ άουτο. ποτε σπορ, υψηλον κεντρον βαρους = στο χαντακι δεξια λιαν ευκολως. πριν τη στροφη φροντιζουμε να ειμεθα μια κατω για να μην κρεμασει απο το αμεσως μετα. ακριβως πριν τη καμπυλη τσαρουχωμα φρενα και αφημα. για καποιο αγνωστον εις γατον λογο, οταν μεταφερει βαρος αρχιζει και λειτουργει το πισω διαφορικο και δεν σταματαει αμεσως = μπαινουμε και εχουμε 1-2 δευτερα με τις πισω ροδες ενεργες = παλι κοψιμο ψιλο υπερβολικα τιμονι και σανιδα. γλυστραει απιστευτα ομορφα με τα 4.

οκ, άι νόου, δεν ειναι νου-βου για τετοια...
επειδη ομως η κακια η ωρα που χαζευες το αψηλο του τονυ μπροστα και δεν καταλαβες οτι επρεπε να στριψεις θα φτασει καποτε, ολιγη προπονηση διαχειρισης κρισεων δεν ειναι ιδεα κακη.

χωμα, βενζινη, τετρα
σε καθε περιπτωση, παντα πρωτη εκτος και αν ειναι ηπιος χωματοδρομος. με σπορτ. για καποιο λογο στη βενζινη, οταν ειναι στο σπορτ και με λιγα χιλιομετρα, το πισω διαφορικο δουλευει συνεχεια (μητσ: γιατι το κλειδωνεις, το βλεπω που γυρναει - gat: δεν κλειδωνω μητσ'μ). η πρωτη του ες ειναι οσο κοντομακρυα πρεπει για χωμα και λασπη. με σπορ εχεις δυναμη αν χρειαστει. συμπλεκτης ποτε. τραβαει γραμμικα απο 500rpm και οσο του δινεις, κραταει 30+ χωρις να ζοριζεται.

χιονι, βενζινη, τετρα
σνοου και λοκ. μολις δεις το χιονι ή καλυτερα οταν ακουσεις τον καιρο. και μια ή και δυο πανω. αν εισαι βαθεια τουρμπισμενος, γυρναει σε τσιφτεντελι για πλακα... αν πας απαλα, ειναι οκ.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2726
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Πέμ Δεκ 13, 2018 1:34 am

Το κακό είναι πως δεν την έχει την γλώσσα ο Γούγλης τρανσλειτορ....
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό GregoryA » Πέμ Δεκ 13, 2018 2:50 am

Απο τα καλυτερα θεματα σας...βοηθα πολυ και πολλους....και ειδικα τους απειρους σαν και μενα!!!! Μπραβο σας!
Lifes2short...Ride the World
SUZUKI VITARA 1.4 GL+ DITC 4WD
HONDA ST1300A PAN EUROPEAN
Άβαταρ μέλους
GregoryA
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Οκτ 16, 2018 1:41 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Μαμά
cb: Όχι
Aka: GregoryA
Name: Γρηγόρης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Δεκ 13, 2018 11:00 am

kostasgal έγραψε:Tony την Κυριακή έβγαζες συχνά το ESP για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση.


Σωστή υπενθύμιση από τον άξιο συνοδηγό... :clap: :clap: :clap:
(σε κάθε ξεκίνημα, μου θύμιζε όλα τα κουμπάκια που έπρεπε να πατήσω, όπως ο συγκυβερνήτης στο αεροπλάνο) :D

Το ESP έχει σκοπό να μην επιτρέπει το "σπινάρισμα" ενεργοποιώντας το φρένο, που βέβαια μας βοηθάει να μη χάνουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου όταν έχουμε μεγάλη ταχύτητα.

Στη λάσπη, με ταχύτητες 10-20 χαω, το σπινάρισμα, με μέτρο βέβαια, μας βοηθάει να ξεκολλήσουμε, οπότε το ESP κάνει μάλλον κακό!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9276
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Πέμ Δεκ 13, 2018 11:37 am

To esp στις λασπες δεν κανει μαλλον κακο.... απλα ειναι αχρηστο!!!!
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Πέμ Δεκ 13, 2018 11:41 am

Αντωνη, κανοντας τον δικηγορο του διαβολου, κανω την παρακατω ερωτηση:
Ας υποθεσουμε οτι ανεβαινεις ενα λασπωμενο δρομο σαν αυτο του video, εχεις MUD - SNOW & LOCK, OFF το ESP και εισαι φυσικα στο MANUAL για να αποφυγεις τις αλλαγες 1η 2η 1η κλπ.
Το αυτοκινητο σκαρφαλωνει κανονικα, μεχρι που ερχεσαι αντιμετωπος με ενα χαντακι η ενα σαμαρι, τετοιο που αναγκαστικα καποιος τροχος, (η πιθανοτατα 2), θα βρεθει στον αερα, και οχι για 1 sec. Πως αντιμετωπιζεται μια τετοια κατασταση, την στιγμη που χρειαζεται να φρεναρει αυτος που ειναι στον αερα, ωστε να περιστραφει αυτος που ειναι κατω;
Βαζεις τοτε ON το ESP?
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2616
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Δεκ 13, 2018 11:48 am

Μιχάλη, ότι κάνεις πριν, είναι για να μη σταματήσεις - κολλήσεις.

Αν, παρόλα αυτά το πάθεις, τότε αρχίζεις και παίζεις με τα κουμπάκια, μπρος-πίσω, και διάφορα άλλα μαγικά.... :D

Αν δεν τα καταφέρεις....φωνάζεις το Βαλάντη με τους ιμάντες και τον εργάτη!!! :confusion-helpsos: :confusion-helpsos: :confusion-helpsos:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9276
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό BOSS » Πέμ Δεκ 13, 2018 1:24 pm

Nομιζω χρηζει αλλαγη ο τιτλος! :mrgreen:
Σχολη οδηγων τετρακινητων δεξιοτητων NV "o Tony"! :headbang: :headbang:
IMG_6616.jpg
Το διδυμο "τετρακινητης φωτιας"
Πυρ,γυνη και θαλασσα...

Άβαταρ μέλους
BOSS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9205
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 10:55 pm
Τοποθεσία: Συμη-Σαλαμινα
Λάστιχα: Crosswind M/T LingLong
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: +6
cb: Όχι
Εργάτης: Ναι
Aka: εκδρομοφαγος
Name: ΒΑΛΑΝΤΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες