Tips οδήγησης NV

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Αύγ 30, 2021 12:29 pm

παμκινς κυριοι, παμκινς.
εχω πλεον τζιβι, που δεν ειναι καθολου μαμα, και ειχα και το νιβι.
το νιβι παει στο 95% απο οπου παει το τζιβι ΜΟΥ και στο 99% που πανε τα αλλα gv.
καταλαβαινω οτι τα ρημαδια τζιβια και νιτζιβια ειναι παμφηνα καθως ειναι προιστορικα και δεν τα πληρωνεις γιατι δεν αξιζει καν να φτιαξεις φαναρτζοδουλειες και ξυσιματα.
αλλα επειδη ΔΕΝ εχουμε ή εχουμε και ειμεθα κοτουλες εκ συμπρωτευουσης ή λαγοι εκ κορσικης, νιβι, αυτο δεν το καμνει λιγοτερο καλο.
το να βγαινει κακια απο ημας του 'βουνισιους' δεν ειναι γατοπαντελονατο αλλα δειχνει ευκαμπτο καρπο. οπως και επειδη καπου νοιωθουμε οτι με το διλιτρο τον πινουμε και μας απαξιωνει και η σουζ απο πανω.
γενικα παει παντου καθως χωνεται οπως κανενα αλλο της γενιας του. και για εκδρομη ειναι οτι καλυτερο καθως και θα πας ανετα μεχρι να μπεις στο χωμα αλλα και στο χωμα θα επιζησει. και μετα θα σε γυρισει σπιτι χλιδα.
ναι, οκ, δεν ειναι το καλυτερο εκτος. γιατι ειναι το τζιβι? σιγα μην ειναι... ακομη και αν του ριξεις ενα σκαζμο γιουρα πανω και νοιωθεις σαν νεστλε φραπε μεχρι να μπεις στο χωμα, παλι ειναι λιγο μπροστα στα ρανγκλερολαντροβερ.
αν κατι προσαπτω στα νιβι, ειναι το αυτοματο στα μαζουτια.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2733
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 12:32 pm

theo_ts έγραψε:Ps: Και ναι Τονυ στο Καντήλι σε ειχαν συνέχεια δεμένο για να περνας τα δύσκολο σημεία.....

Ντεν έκο πάει στο Καντήλι ποτές..., καρντιά μου! (και ΙΣΩΣ να ήταν έτσι, ΑΝ είχα πάει!)

theo_ts έγραψε: έχεις πείσει τον ευατο σου οτι εχει το απόλυτο όπλο το καλύτερο offroad όχημα, το καλυτερο στη άσφαλτο, το πιο οικονομικό...κτλ......Απλα ενα vitara ειναι

Μάλλον είμαι πολύ κακός στις περιγραφές μου, αν αυτό έχεις καταλάβει!

Ξαναλέω τα πολύ βασικά, που έχω πει πολλές φορές εδώ μέσα, αλλά μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός...
1. Στην ΕΟ κινείσαι άνετα και πολύ οικονομικά, μέχρι και 170 χαω (max 190+) (κάποιοι βάλανε σύγκριση με Ferrari, όχι εγώ :lol: :lol: :lol: )
2. Σε Off-road ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ (δεν συναγωνίζεσαι σε καμμία περίπτωση), GV, Jimny κλπ, ακόμα και σε ανηφορικά κακοτράχαλα σημεία, που GV & Jimny ανεβαίνουν με 1η "αργά" (βλ. Διάσχιση 2020 με Sial, Kostas66, A7Pilot, Ivan, Harijohn & Michalis cha με Jeep Cherokee 4.0 l)

Τα ανωτέρω, με βάση τις προσωπικές μου συνήθειες και απαιτήσεις (περίπου 140.000 χλμ σε ασφαλτόδρομους όλης της Ευρώπης και περίπου 7.000 στα Ελληνικά βουνά), με αναβάθμιση του ΝV αξίας 200€ (αποστάτες 3 εκ.) κάνουν το NV (ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ), το καλύτερο αυτοκίνητο που θα μπορούσα να αντέξω οικονομικά και να έχω στην κατοχή μου.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Δευτ Αύγ 30, 2021 1:05 pm

Tony Louk έγραψε:
theo_ts έγραψε:Ps: Και ναι Τονυ στο Καντήλι σε ειχαν συνέχεια δεμένο για να περνας τα δύσκολο σημεία.....

Ντεν έκο πάει στο Καντήλι ποτές..., καρντιά μου! (και ΙΣΩΣ να ήταν έτσι, ΑΝ είχα πάει!).


Οπς Καλλίδρομο ηθελα να γραψω.... :mrgreen:

Tony Louk έγραψε:
Τα ανωτέρω, με βάση τις προσωπικές μου συνήθειες και απαιτήσεις (περίπου 140.000 χλμ σε ασφαλτόδρομους όλης της Ευρώπης και περίπου 7.000 στα Ελληνικά βουνά), με αναβάθμιση του ΝV αξίας 200€ (αποστάτες 3 εκ.) κάνουν το NV (ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ), το καλύτερο αυτοκίνητο που θα μπορούσα να αντέξω οικονομικά και να έχω στην κατοχή μου.


Θα συμφωνήσω απόλυτα... ;-) Είναι οικονομικό, παει άνετα, πούπουλο στη άσφαλτο και αξιοπρεπέστατο σε χωματοδρομους.

Tony Louk έγραψε:2.Σε Off-road ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ(δεν συναγωνίζεσαι σε καμμία περίπτωση), GV, Jimny κλπ, ακόμα και σε ανηφορικά κακοτράχαλα σημεία, που GV & Jimny ανεβαίνουν με 1η "αργά" (βλ. Διάσχιση 2020 με Sial, Kostas66, A7Pilot, Ivan, Harijohn & Michalis cha με Jeep Cherokee 4.0 l)


Ετσι τωρα τα λες σωστά.....

Απλα να προσθέσω....μπορει να εχουν μονο πισω κίνηση και να εχουν 1η αργό.... Σε πάρα πολυ δυσκολα κομμάτια μπαίνει 1η αργο (4χ4) γιατί σκάβει το αυτοκίνητο αλλιώς πάμε χαλαρά με 2α αργο.

Μην κάνεις σύγκριση ροπής με αργές σχέσεις ;-)


Αυτά. Άρα πιστεύω λύθηκε το θεμα!


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16490
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tsepero » Δευτ Αύγ 30, 2021 1:07 pm

Το ξαναστέλνω και εδώ γιατι ταιριάζει μαλλόν περισσότερο: viewtopic.php?f=18&t=34794&start=90#p886144

Οδηγούσα επί 10+ χρόνια ένα Pajero Pinin 2λιτρο, με αργά, μπλοκέ πίσω κτλ, σκυλί δεν νομιζω οτι υπαρχει αμφιβολία. Ε λοιπόν το NV πάει στο 80-85% (μπορεί να λέω και λίγο) των διαδρομών που θα πήγαινα και πριν. Η μεγάλη διαφορά; Μέχρι να τελειώσει η άσφαλτος πλέον πάω πιο γρήγορα, πιο άνετα, πιο οικονομικά.

Το υπόλοιπο 15-20% είναι σημεία που στα 10 χρόνια είχα δοκιμάσει να περάσω/μπω με το Pajero απειροελάχιστες φορές και κυρίως για χαβαλέ και όχι γιατί ήθελα να φτάσω σε κάποιο προορισμό (οροπέδιο, παραλία, βρύση κτλ κτλ)
Άβαταρ μέλους
Tsepero
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 1:32 pm
Λάστιχα: Bridgestone WC A005 EVO
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ορέστης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 1:52 pm

theo_ts έγραψε:Οπς Καλλίδρομο ηθελα να γραψω.... :mrgreen:

Μικρή διευκρίνηση.

Είσαι σωστός για την πρώτη εξόρμηση του Καλλίδρομου, που ήμουν με μαμά ύψος και ακούμπησε η κοιλιά στη λάσπη και το πίσω διαφορικό σε βράχο.
Στα δύσκολα σημεία, ακόμα και NGV ψηλωμένο ( Παναγιώτης1981) τραβήχτηκε από τον εργάτη του.
Όπου το μαμά ύψος του NV ήταν αρκετό, δεν υπήρχε πρόβλημα με λάστιχα lc, ακόμα και σε Λασπωμένα αναφορικά κομμάτια. (υπάρχουν αυτά που λέω σε video)

Στην δεύτερη εξόρμηση, με αποστάτες 3 εκ. Και λάστιχα Malatesta Kobra δεν χρειάστηκα ούτε την παραμικρή βοήθεια! ( ούτε είχα κάποια " επαφή" από κάτω!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Αύγ 30, 2021 2:34 pm

Οχι που δεν θα απαντουσες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11415
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 2:56 pm

Εγώ απάντησα για υπενθύμιση - διευκρίνιση κάποιων λεπτομερειών...( που όποιος τις αμφισβητεί... τις βλέπει και σε video )

Εσύ γιατί απάντησες?
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Αύγ 30, 2021 4:20 pm

Tα γράφει ο Ορέστης πιο πάνω, ο Γάτος, ο Τονυ πλείστες φορές, εγώ άλλες τόσες .... Το Ν V πάει εκτός , δεν θίγεται ρε παιδιά ο εγωισμός κανενός....ίσα ίσα πρέπει να χαιρόμαστε που το νεο έχει γονίδια απο τα παλιά vitara.
Στις 50 φορές πόσες φορές έκανα αναστροφή;;; 2 γιατί είχε πέσει ο δρόμος και άλλες 2 με τεράστια νεροφαγώματα. Στις 50 να περάσεις ΑΛΩΒΗΤΟΣ τις 46 ε δεν το λες και λίγο. :D
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3453
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Αύγ 30, 2021 5:27 pm

Tony Louk έγραψε:Εγώ απάντησα για υπενθύμιση - διευκρίνιση κάποιων λεπτομερειών...( που όποιος τις αμφισβητεί... τις βλέπει και σε video )

Εσύ γιατί απάντησες?

Για να σου σπασω τα νευρα :mrgreen: :mrgreen:
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11415
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 5:44 pm

Και ας επανέλθουμε στο κυρίως θέμα χωρίς διαγκωνισμούς και λοιπά ευτράπελα! :D

Θα σας πώ τι κάνω σε περιπτώσεις, πού πέρασα δύσκολα μεν, με επιτυχία και χωρίς πρόβλημα δε, σαν και αυτές...
theo_ts έγραψε:.... Σε πάρα πολυ δυσκολα κομμάτια μπαίνει 1η αργο (4χ4)

...και σίγουρα ήταν τέτοιες (μεγάλη ανηφόρα με φουρκέτες και κατσάβραχο) αφού οι Sial (Jimny), Kostas66, A7Pilot, Ivan, Harijohn (αυτοί με GV), και Michalis Cha με Jeep Cherokee 4.0 l, που ανεβαίναμε παρέα στη Διάσχιση 2020, είχαν επιλέξει και οι 6, μηδενός εξαιρουμένου, 1η με "αργά" και κλειδωμένες πλήμνες (4x4).

Μιλάμε για διαδρομές 500-1000 μ. και όχι απλά σκαρφαλώματα σε βουναλάκια - αναχώματα κλπ.

Κατ' αρχάς, όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι, έχω diesel TCSS (αυτόματο), "ψηλωμένο" με αποστάτες 3 εκ. + άλλα 2 εκ. με τα λάστιχα Malatesta Kobra 215/65/16 με σιδερένιες ζάντες από NGV.

Για τέτοιου είδους διαδρομές, θεωρώ πολύ καλύτερη λύση ψηλώματος τους αποστάτες από τα ελατήρια, καθώς το αναπόφευκτο κοπάνημα στα κατσάβραχα, μειώνεται αρκετά και βέβαια μειώνεται ακόμα περισσότερο με μείωση της πίεσης στα λάστιχα γύρω στα 23-25 psi.

Τα Malatesta Kobra (ή γενικά μαντολάστιχα), τα θεωρώ απαραίτητα για το NV, παρότι δεν υπήρχε λάσπη, καθώς του δίνουν επιπλέον 2 εκ. ύψος και πολύ καλό grip = πρόσφυση στα κατσάβραχα.

Στους υπόλοιπους της παρέας, υπήρχαν 2 τουλάχιστον (Kostas66 & Michalis Cha) που είχαν Latitude Cross χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για το NV τα Malatesta είναι must (ενώ για τα άλλα αυτοκίνητα όχι), καθώς οι άλλοι δεν εξαντλούν το 100% των δυνατοτήτων τους, ενώ το NV πιστεύω ότι έτσι, ....ίσως τις ξεπερνάει λίγο! (αν αυτό δεν είναι παραδοχή ότι δεν συναγωνιζόμαστε τα "συνονόματα" .... δεν ξέρω τί άλλο να πώ) :lol:

To προηγούμενο "κόλπο" (creeping function), όπως σας έγραψα πριν, δεν λειτουργεί σε μεγάλες ανηφόρες.

Το ανέβασμα γίνεται με επιλογή "LOCK", Manual 1η, και με το μάτι συνεχώς στο ταχύμετρο, για να μη πέσουμε κάτω από 7-8 χλμ/ώρα, περίπου 1200-1300 rpm.

Αν αυτό επιτευχθεί σε όλη τη διαδρομή δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα (πατινάρισμα, μυρωδιά δίσκου, alarm κλπ)

Aν αναγκαστώ να μειώσω ταχύτητα σε αρκετό διάστημα (100 - 200 συνεχόμενα μέτρα είναι αρκετά), τότε υπάρχει alarm, που απαιτεί ολιγόλεπτη στάση για να κρυώσουν τα λάδια του transfer, και να σβήσει το alarm.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 6:11 pm

kostasRS έγραψε:
Tony Louk έγραψε:Εσύ γιατί απάντησες?

Για να σου σπασω τα νευρα :mrgreen: :mrgreen:

Είναι άθραυστα, ανοξείδωτα και άκρως ....ανακλαστικά! (σπάνε τα δικά σου) :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Δευτ Αύγ 30, 2021 7:09 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Δευτ Αύγ 30, 2021 7:02 pm

Το μεγάλο πλεονέκτημα των αργών.. είναι ότι δεν παίρνεις στην μασχάλη τον συμπλέκτη…. ++ όλα τα αλλά..
Κ θα πω κάτι τελευταίο που το έχω πει πολλές φορές, κουτσα στραβά θα περάσουν όλοι.. το τίμημα ποιο είναι;;
Κ οποίος θέλει να καταλάβει ας καταλάβει.. οποίος δεν, ραντεβού στο συνεργείο…

Υ.Γ άραγε ποιος ο λόγος να βάζουν αργά αφού πάνε κ χωρίς;;
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9449
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 7:16 pm

DENNISLA έγραψε:... άραγε ποιος ο λόγος να βάζουν αργά αφού πάνε κ χωρίς;;

Κανείς δεν αμφισβητεί την αξία τους για αυτοκίνητα που πάνε off - road ή κάνουν έλξη μεγάλων φορτίων.
Εδώ δεν μιλάμε για την αξία των "αργών".
Τα αναφέρω για να δείξω το μέγεθος του off-road***, (αν μπορεί να λεχθεί αυτό), που μπορεί να πάει το NV!
Άλλωστε το είπα....το NV εκεί τα δίνει όλα, ενώ τα υπόλοιπα όχι!
Τι διάλο????? κινέζικα τα λέω???? :mrgreen:


*** Το Off-road έχει πολλές διαβαθμίσεις, ....κάπως πρέπει να προσδιορίσουμε για πόσο off road μιλάμε!!!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Αύγ 30, 2021 9:01 pm

DENNISLA έγραψε:... οποίος θέλει να καταλάβει ας καταλάβει.. οποίος δεν, ραντεβού στο συνεργείο…

Να σας πω και για αυτό, για να μη μένουν σκοτεινά σημεία.
1. Στην 1η εξόρμηση στο Καλλίδρομο, που πήγα με "μαμά" ύψος + 1 εκ. από τα lc, ( και μπόλικη απειρία!!!) κτύπησα το πίσω διαφορικό σε βράχο, με αποτέλεσμα το σπάσιμο της αλουμινένιας βάσης του (κόστος αντικατάστασης με καινούργιο γύρω στα 300€.) και το ψυγείο intercooler, που αλλάχτηκε πριν 1 μήνα περίπου με original και άλλα 300€

2. Φθορά δίσκων (θέλει κάποια ανάλυση το θέμα)
Το NV diesel TCSS (Twin Clutch Suzuki System) (αυτόματο), έχει σύστημα διπλού δίσκου και όχι με μετατροπέα ροπής.
Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με όλες τις αναλύσεις πλεονεκτεί σε ταχύτητα και ομαλότητα αλλαγής ταχυτήτων, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, αλλά υστερεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όταν το σύστημα πατινάρει τους δίσκους.
Το πρόβλημα έχει αναγνωριστεί σαν "κατασκευαστικό" από τη Suzuki, με αποτέλεσμα τα 4 από τα 5 γνωστά μου στο forum τέτοια αυτοκίνητα (δικό μου, Στάθης Αράχωβα, και 2 εταιρικά του gatoz), να έχουν κάνει δωρεάν αλλαγή εντός εγγύησης.
Το 5ο (Μιχάλης - batfalcon), δεν έχει κάνει αλλαγή λόγω πολύ μικρής χρήσης (μόλις 30-35 Κχλμ)
Ίσως - μάλλον το δικό μου να έχει κάνει τα περισσότερα και σκληρότερα σκαρφαλώματα, λασπώματα, κολλήματα και γενικά "ταρζανιές" :lol: κλπ .
Η αλλαγή του σετ δίσκων στο δικό μου, έγινε στα 85.000 χλμ περίπου, του Στάθη στις 70.000 χλμ περίπου, και τα 2 εταιρικά του γατούλη αρκετά νωρίτερα.
Άρα πόσο καταπονήθηκε το δικό μου από τις "ταρζανιές" :D μου???

3. Δεν υπήρξε κανένα άλλο ραντεβού, εκτός των κανονικών service, και δεν έγινε καμμία πρόσθετη εργασία σε αυτά, εκτός από λάδια, φίλτρα, ΡΟΔΕΛΕΣ :D , κλπ

4. Τακάκια φρένων έχουν αλλαχτεί τα μπροστινά μόνο (στα 85.000 χλμ περίπου), ενώ πίσω έχω ακόμα τα "μαμά" στα 147.000 χλμ....
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Δευτ Αύγ 30, 2021 10:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9342
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Tips οδήγησης NV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Αύγ 30, 2021 10:14 pm

Φωτό απο το τελευταίο drive trophy στην Κρήτη με απόλυτα "μαμα" NV
NV.jpg
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3453
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες