Όλα τα Jimny που υπήρξαν είχαν φιλοσοφία σαν τα πρώτα 2 Vitara. Κινητήρα τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα, άξονες μεταδοσης κινησης εμπρος πίσω, 3 διαφορικά, τρανσφερ, κιβώτιο κάτω από το λεβιέ, πλαισιο σκαλας, πισωκίνητα. Αυτό ισχύει και για το νέο Jimny, με την ηλεκτρονική «βελτίωση» του ESP που φρενάρει τον τροχό που σπιναρει, τροποντινά ως μπλοκέ. Το λέει AllGrip pro, και τεχνολογικά είναι πιο κοντά στο βιτάρα του 1988 παρά στο συνομήλικό του 2018 με AllGrip... Πράγμα καλό για την κροκάλα, κακό όμως όλο τον υπόλοιπο καιρό...
Το NGV είχε όλα τα παραπάνω με τη διαφορά της μόνιμης (ελευθερης) τετρακίνησης αντί για πίσω κίνηση και το πλαίσιο σκάλας που υπήρχε μεν, αλλά όσο γνωρίζω ήταν κολλημένο πάνω στο (μη αυτοφερόμενο) αμαξωμα, όποτε δεν έπαιρνε body lift. Εδώ και η μετάδοση του NGV
http://www.suzuguide.com/suzuki-445.htmlΤο νέο βιτάρα είναι εντελώς διαφορετικό:
Αυτοφερόμενο αμάξωμα, εγκάρσια τοποθετημενος κινητηρας, μόνιμη εμπρος κίνηση και (αν υπάρχει) η τετρακίνηση μεταδίδεται πίσω μέσω συμπλεκτών, γιαυτο και με σκληρή χρήση ανεβάζει θερμοκρασία, πράγμα ανήκουστο για όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα.
Αδυνατώ να καταλάβω πως τα 2 συστήματα μπορούν να παντρευτούν, οπότε να έχεις την ησυχία, άνεση, οικονομία, εξοικονόμηση χώρων του νέου βιτάρα με την εκτός δρόμου αξιοπιστία και σκληράδα των υπολοίπων... Αν υπήρχε ή γινόταν, λογικά το νέο Jimny θα είχε χώρους και οικονομία Ignis, παραμένοντας απόλυτο εκτός δρόμου...
Πάντως αν γίνει, πιθανότατα θα είμαι από τους πρώτους! Θα πουλήσω τα 2 V και το ένα πολιτικό και θα πάρω ένα NV με την μετατροπή αυτή και θα μου καλύπτει όλα τα γούστα! Αυτά, αρκετά σας κούρασα!